Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Uwolnij swoją recenzję E-Type UK 2021

To bardziej rekonstrukcja niż mod, jeśli chcesz rozebrać na części portmanteau. To częściowo odrestaurowana i zmodyfikowana seria 3 Jaguar E-Typ Roadster z E-Type UK nazwany jako opis, specjalista od renowacji i sprzedaży (a teraz modyfikacji) na podstawie pięknego wiejskiego domu w hrabstwie Kent.

W grupie eleganckich budynków, E-Type UK ma dużą liczbę samochodów w magazynach, naprawach i renowacji lub na sprzedaż. E-Type UK podaje budżet do 160 000 funtów na pełną renowację.

Dziesięć samochodów, które przejadą przez ich drzwi, stanie się modelami Unleashed, z których wszystkie są Roadsterami Serii 3, które zajęłyby 4000 godzin, aby stać się podobnymi do samochodu, który tu widzicie. W tym celu E-Type UK prosi o 390.000 funtów (w tym VAT) plus samochód dawcy, co, sądząc po cenach w ogłoszeniach, oznacza, że ​​skończy się to samochodem za pół miliona funtów, niezależnie od tego, czy jest to . Trzy pozostały niesprzedane. Wszyscy oprócz jednego są skazani na wyjazd za granicę.

Zbudowane w latach 1971-1974 modele Serii 3 zakończyły życie E-Type i były wyposażone w silnik V12, aby zachować atrakcyjność głodnego cylindra i pojemności skokowej amerykańskiego rynku, ale jest prawdopodobnie najmniej znanym ze wszystkich E-Type . Z wymaganymi w USA odwracalnymi błotnikami i dużym chromowanym pierścieniem wokół grilla, a także faktem, że wszystkie coupe były wersjami 2+2 z bulwiastym szkłem, wydaje mi się najbardziej niezdarny ze wszystkich klas E.

To może być powód, dla którego E-Type UK Off-Road wybrał tę serię Unleashed. Nawet po zamontowaniu zdejmowanego hardtopu, przywrócono smukły i elegancki wygląd poprzednich samochodów, usunięto najtrudniejsze części błotników, a chrom naciągnięto na osłonę chłodnicy, aby znów „unosiła się”. Poza tym można by pomyśleć, że naprawienie i ponowne dopasowanie paneli wymagało wielu roboczogodzin. Idealnie pasuje do wykończenia płyty i lakieru.

READ  Dlaczego twórcy gier tworzą nowe gry Game Boy w 2021 roku?

Możesz zauważyć, że w masce jest więcej otworów, co jest konieczne, biorąc pod uwagę mechaniczne ulepszenia, do których będziemy się zbliżać, podczas gdy koła są nadal okablowane i mają 16 cali średnicy, o cal większe niż oryginały — ale na szczęście , nie ma to jak szokująco nowoczesny rozmiar, dopasowany np. David Brown Speedback GT.

Metalowa konstrukcja wydłuża poprzeczki w dół, aby uzyskać trochę miejsca nad głową i usztywnia progi samochodu, aby zwiększyć sztywność nadwozia, co jest przyjemnością słyszeć. Sztywność skrętna jest jednym z głównych powodów, dla których nowoczesne samochody jeżdżą lepiej niż starsze samochody. (To jest coś Gwoździe Faholic z własnymi modelami GTA, gdzie pasuje do precyzyjnej klatki, aby osiągnąć poziomy sztywności samochodu wyścigowego.)

Podczas gdy wygląd zewnętrzny Unleashed został skromnie przeprojektowany, wnętrze przeszło znacznie większą metamorfozę. Podstawowa architektura deski rozdzielczej jest podobna, ale w latach 70., gdy branża przyłączała się do ozdobnych listew, E-Type UK powrócił do czarnego drewna, aluminium i skóry, wszystko pięknie zmontowane. Otwory wentylacyjne są ładne, kierunkowe aluminiowe elementy z klimatem lotniczym i jest w pełni zintegrowane stereo, które brzmi jak okres, ale ma Bluetooth i DAB. Jest nawet klimatyzacja.

Pod maską wygląda tak samo: klasyczny design z nowoczesnymi akcentami. Silnik z epoki zostaje zachowany (samochody z pasującym podwoziem i numerami silnika pozostają bardziej pożądane), ale pojemność została zwiększona z oryginalnych 5,3 litra do 6,1 litra, głównie poprzez zwiększenie skoku. Nowe tuleje cylindrowe są obecne, ale blok nie został przebudowany. Silnik pracuje z wtryskiem paliwa i niezależnymi korpusami przepustnicy (system zarządzania, podobnie jak przegrody powietrzne, znajduje się w dyskretnych skrzynkach na błotniku) i otrzymuje większą chłodnicę oraz zwiększony zestaw otworów wentylacyjnych, aby poradzić sobie z podwyższonym ciepłem.