Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub

Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub

Branża handlu detalicznego zazwyczaj dzieli wyzwanie na układ makro i układ mikro, przy czym ogólna przestrzeń szczegółowo określa lokalizację oferowanych kategorii produktów i sprzętu.

„Zmiany sezonowe mogą zakłócać przepływ klientów po sklepie, a sprzedawcy detaliczni mogą być zmuszeni przenieść podstawowe kategorie, ponownie rozważyć przyległe obszary i zmodyfikować alejki lub półki. Nowoczesne oprogramowanie umożliwia im podejmowanie decyzji w oparciu o dane i ocenę potencjalnych układów przed wprowadzeniem zmian „, dodaje Burforda.

Planowanie małej przestrzeni skupia się na umieszczeniu odpowiedniej grupy produktów na każdej półce lub ekspozytorze.

„Sprzedawcy detaliczni muszą przewidywać wzrost ruchu i gęstości zapasów, zwłaszcza aby uniknąć ryzyka nadmiernego lub niedostatecznego zaopatrzenia. Oprogramowanie Planogram może pomóc sprzedawcom detalicznym w dokonaniu najlepszego wyboru, aby przyciągnąć uwagę klientów, zwiększyć wydatki na odpowiednie produkty i zaspokoić popyt ” – mówi Burford.

CADS zaleca stosowanie technologii najnowszej generacji w celu łączenia planowania makro i mikro przestrzeni i wierzy, że takie podejście może również pomóc w rozwiązaniu szeregu innych wyzwań.

Jednym z takich wyzwań jest zapewnienie pracownikom zajmującym się asortymentem sezonowym dodatkowej wiedzy o produktach, strategiach zaangażowania klientów i znajomości technologii stosowanych w ekspozytorach.

„Korzystanie z narzędzi takich jak StoreSpace do planowania i wdrażania sezonowych zmian w asortymencie pomaga sprzedawcom detalicznym przewyższać konkurencję. Informacje i analizy umożliwiają podejmowanie lepszych decyzji w oparciu o dane, zwłaszcza po płynnej integracji z oprogramowaniem do planogramów.

StoreSpace to zastrzeżona technologia CADS do całkowitego planowania przestrzeni, która zapewnia sprzedawcom detalicznym narzędzia do optymalizacji i planowania przestrzeni kategorii. Ponadto można go połączyć z technologią planowania małej przestrzeni.

StoreSpace usprawnia także operacyjną realizację nowych planów, usprawniając przepływ pracy od wyboru produktu po identyfikację właściwej lokalizacji w sklepie i dostarczanie bezpośrednich instrukcji do wykonania zespołowi sklepu.

„W handlu detalicznym liczy się doświadczenie klienta, zarządzanie zapasami i posiadanie przewagi konkurencyjnej. Szybsze i szersze wdrażanie technologii niż w przypadku innych sprzedawców detalicznych jest już oznaką sukcesu na głównych ulicach Wielkiej Brytanii, szczególnie jeśli chodzi o asortyment sezonowy” – podsumowuje Burford.

READ  PTC Seaport oferuje niezwykły dodatek dla pracowników: miejsce w doku