Tech

Scena z nowej generacji konsol z serii Xbox • Eurogamer.net

Forza Horizon 5 została ukoronowana złotem, gra pojawiła się za niecałe dwa tygodnie, a ostatnio prasa miała okazję kontynuować w praktyce to, co faktycznie jest pierwszą godziną gry, która obejmuje silnik wprowadzający, demo event, szereg wyścigów i wyzwań w otwartym świecie oraz przybycie gracza do swojego pierwszego domu. Olly Welch podzielił się już swoimi pierwszymi wrażeniami Ale dla Digital Foundry zapowiedź była okazją do zbliżenia się do technologii, aby zorientować się, jak nowe konsole Xbox są ustawione w swoim tempie, a co najważniejsze, aby zobaczyć, jak gra może się rozwijać systemy.

Skalowalność jest kluczem do gry Forza Horizon 5 z kilku powodów. Przede wszystkim jest to gra Horizon, która obsługuje więcej platform niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz PC (z własnymi wyzwaniami skalowalności) i dwóch zupełnie różnych konsol z serii Xbox, jest też Xbox One, nie wspominając już o Xbox One X. Kod podglądu pracowaliśmy tylko na nowym sprzęcie, więc jak Playground zamierza zagrać w grę na Xboksie One, to jeszcze się okaże, ale prawdopodobnie jest jakaś wskazówka, patrząc na kod ciągów, głównie dlatego, że włączono tryby jakości i wydajności. Co ciekawe, niezależnie od tego, czy pracujesz nad Serią X, czy jej mniejszym odpowiednikiem, obie działają w tej samej rozdzielczości: odpowiednio 3840×2160 lub 1920×1080, choć z potencjalnymi wskazówkami dotyczącymi dynamicznego rozszerzania rozdzielczości w rozgrywce w trybie wydajności (prawda jest taka, że ​​jest to dość trudne powiedzieć).

Zespół DF zbiera się na specjalną edycję pełną Forza Horizon 5 w 4K, opartą na naszym niedawnym godzinnym kodzie prasowym.

Dzięki dostępnemu kodowi jasne jest, że Xbox Series X działający w trybie jakości jest najlepszym doświadczeniem, jakiego byliśmy w stanie doświadczyć. Liczba klatek na sekundę jest ustalona na 30 klatkach na sekundę (więcej o tym wkrótce), co pozwala na najbardziej intensywne, bogate i ekspansywne wrażenia z gry Forza Horizon, jakie widzieliśmy do tej pory. Charakterystyczna jazda wprowadzająca do Horizona rozpoczyna się, gdy Ford Bronco 2021 (!) wjeżdża na szczyt aktywnego wulkanu, gdy po raz pierwszy przyjrzymy się rodzajowi intensywnego detalu, jaki ma osiągnąć Playground, wraz z doskonałym oświetleniem. Światło słoneczne przecina widok, odcinając dym unoszący się z lawy. Jeden zakręt później jesteśmy w pełnym słońcu, intensywność otoczenia rośnie bardziej i pracujemy wzdłuż szerszych horyzontów – spójny widok z samochodu prosto na horyzont, bez śladu LOD – co oznacza brak „pop”, również w geometrii lub dekoracje zakończone skokami na dużej wysokości, które po prostu zapierają dech w piersiach.

READ  Upomniał najwyższego urzędnika państwowego za chwalenie się tym, że Peloton przenosi swój dom do remontu

Potem następuje szybka burza piaskowa, która prezentuje nowe systemy cząstek i głośności placu zabaw, zanim skręcimy w lesie – najbogatszym w szczegóły i najbardziej wymagającym technologicznie biomie ze względu na obfite ilości drzew i liści , bez względu na tryb, który wybierzesz, wszystko nadal działa w docelowej liczbie klatek na sekundę. Wyścig finałowy zabierze Cię na pustynię na szybką finałową rundę Festiwalu Horizon, stanowiąc satysfakcjonujące wprowadzenie do gry, ale tak naprawdę to tylko ustawia scenę na to, co ma nadejść.

Pytanie, jak zminimalizować to ogromne doświadczenie, może dać nam szereg konsol i trybów graficznych szereg pomysłów na to, jak gra może dostosować się do słabszego zestawu. Rozpoczyna się to od wprowadzenia wydajności w serii X, która nie obniża dokładności (zakazuje potencjalnej dynamicznej metryki precyzji), ale jest wyraźnie innym doświadczeniem. Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że implementacja 30 klatek na sekundę w trybie jakości jest świetna: czas otwarcia migawki rozmycia ruchu jest oceniany idealnie, liczba klatek na sekundę nigdy nie jest zachwiana, a gra nadal wygląda responsywnie. Być może jest ich więcej, ale połączenie wykonania i bogatej oprawy wizualnej da graczom ciekawą opcję. Może nie jest to 60 klatek na sekundę, ale nadal wygląda o wiele lepiej, niż może sugerować aktualizacja 30 klatek na sekundę.

Tryb wydajności nadal jest w stanie uchwycić bogactwo i intensywność gry, ale warstwa realizmu została odebrana po zakończeniu procesu, wraz z kilkoma kluczowymi efektami i niektórymi szczegółami. Brakuje mniej ważnych elementów środowiska, takich jak skały i roślinność, jakość cieniowania wydaje się być obniżona w określonych obszarach, a rozmycie ruchu jest mniej tłumione. Wpływ oszałamiających widoków Meksyku nie zmniejszył się zbytnio, a odległe szczegóły wyglądają bardzo podobnie do gry, w której została w pełni uwolniona. Jednak chyba najbardziej godnym uwagi kompromisem jest to, że bezbłędnie szybka zmiana poziomu szczegółowości przejść w trybie jakości jest mniej solidna w trybie wydajności. Dziwne jest to, że pojawił się Lod dźwięk Aby dostosować się do intensywności sceny – jest to łatwo zauważalne w dżungli, na przykład na pustyni nie jest to żaden problem. Odnosi się wrażenie, że nie patrzymy na ogólne ustawienia wstępne, z grubsza zmodyfikowane zgodnie z wybranym trybem, ale być może na coś bardziej dynamicznego. Nie byłoby to zbyt zaskakujące, biorąc pod uwagę, że tytuły Forza na PC oferowały dynamiczne dostrajanie ustawień (tak bardzo, że Forza Horizon 3 działała stabilnie w 4K30 na GTX 970 przy ustawieniu Dynamic/Wysoki).

READ  Losowo: ten dzieciak próbował sprzedać cenną talię kart Pokemonów, aby uratować chorego szczeniaka

Ci, którzy szukają więcej przykładów skalowalności Serii S, mogą nie wydawać się mądrzejsi, ponieważ dowody z dwóch godzin rozgrywki sugerują, że jedyną istotną różnicą między Serią X a Serią S jest dokładność. Nadal dostępne są zarówno tryby jakości, jak i wydajności, z takimi samymi różnicami między nimi: efektywnie, w trybie 1080p60 można zastąpić oryginalną rozgrywkę 1080p30, aby uzyskać obraz bardziej „podobny do gry” ze strategicznymi punktami i elastycznością na poziomach szczegółowości, jakość cieniowania i czas Inną, na którą warto zwrócić uwagę, jest spójność ruchu spowodowana popem wizualnym podczas bardziej intensywnych scen. We wszystkich trybach na każdej z konsol z serii liczba klatek na sekundę była idealna dla całej zawartości, którą musieliśmy przetestować.

śledzenie promieni? Tak, jest również dostępny w wersji zapoznawczej. Jak już zapowiedziało Playground Games, RT jest dostępne tylko w obszarze gry Forza Vista i tylko w grze ustawionej na bootowalny tryb jakości. Zasadniczo odwiedzasz garaż gry, w którym możesz z bliska przyjrzeć się pojazdom z największą dokładnością. Ci, którzy mają nadzieję na wyświetlanie odbić w stylu sterowania, mogą być rozczarowani. W rzeczywistości możesz nie w pełni zrozumieć, jak RT publikuje w ogóle, dopóki nie przyjrzysz się bliżej galerii zrzutów ekranu poniżej (a nawet wtedy użyj pełnego klucza obrazu, aby zobaczyć, jak to działa), ale w zasadzie RT zdobi istniejące odbicia, które są naprawdę imponujące. Szczegóły samego samochodu są śledzone w odbiciach, a nie pełnych odbiciach z otaczającego środowiska I Refleksje autobiograficzne. RT jest tutaj bardziej funkcjonalny, dodając dodatkową warstwę realizmu. Chcielibyśmy zobaczyć to w grze w trybie jakościowym, ale obecne odbicia nadal wyglądają na tyle imponująco, że wielu uważa, że ​​zostały one wyprodukowane za pomocą ray tracingu.

Prasowa zapowiedź Forza Horizon 5 zrobiła tak wiele, pozostawiając zdecydowaną większość gry poza zasięgiem wzroku – pozostawiając nas głodnych na więcej. Nic, co widzieliśmy do tej pory, nie sugeruje, że wersje na Xbox Series będą doskonałe, podczas gdy zarówno tryby jakości, jak i wydajności błyszczą na swój sposób. Zwykle trudno jest polecić coś innego niż 60 FPS lub lepsze, ale wynika z tego, że Playground Games skrupulatnie dopracowało tryb 30 FPS do tego stopnia, że ​​wybór między nimi jest zupełnie inny. Będziemy zaintrygowani, jak gracze podejdą do tego – kiedy składaliśmy film, musieliśmy przeprowadzić krótką dyskusję, aby zdecydować, którego trybu użyć w nagraniu z rozgrywki (wybraliśmy tryb jakości). Ale czy dowiedzieliśmy się wiele o tym, jak Xbox One zbliżył się do poziomu oferowanego przez konsole Series? Prawda jest taka, że ​​najlepsze informacje, jakie mamy w tej sprawie, nadal pochodzą z Co powiedział nam Mike Brown, dyrektor kreatywny Forza Horizon 5 podczas E3:.

READ  Pierwszy tego rodzaju składany aparat Google może zniknąć

„Chociaż Forza Horizon 5 ma na celu zaprezentowanie możliwości konsol X|S, aby zapewnić najlepsze w swojej klasie wrażenia na szerokiej gamie komputerów PC, a także Xbox One, zainwestowaliśmy w szereg skalowalnych technologii, takich jak jako dynamiczna skala rozdzielczości (DRS), odległości chmur zmiennych i system potężnych poziomów szczegółowości (LOD). mamy Niektóre Teraz wyobrażenie o tym, jak te systemy działają dzięki różnicom w trybie graficznym i wydajności widocznym w kodzie Xbox Series, z którym musieliśmy się pobawić – i fajnie byłoby zobaczyć, o ile więcej te systemy mogą uzyskać. Forza Horizon 5 zadebiutuje 5 listopada, a my dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zapewnić najlepszą możliwą transmisję na PC i konsole.

About the author

Ward Parkinson

„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.

Add Comment

Click here to post a comment