Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wyłącznie: EA potwierdza porażkę Battlefield 2042 z sekcją pośmiertną Town Hall

EA w końcu potwierdziło rozczarowujące uruchomienie Battlefield 2042 podczas ostatniego wewnętrznego spotkania „Town Hall”, które odbyło się dzisiaj, 15 lutego. Te kwartalne rozmowy telefoniczne mają na celu dostarczanie kluczowych dla całej firmy aktualizacji biznesowych poprzez spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.

Skupienie się na Battlefield 2042 było jednym z największych punktów uzyskanych dzięki dzisiejszej rozmowie. Kierownictwo EA spędzili ponad 20 minut, omawiając, co poszło nie tak z premierą, a także o tym, jak firma widzi przyszłość zarówno Battlefielda 2042, jak i Battlefielda. .

Laura Miele, dyrektor studia EA, poprowadziła dyskusję w Battlefield 2042, uznając szersze sukcesy EA, przeszłe i obecne, ale powiedziała: „Naprawdę ważne jest, aby przyznać, że się zgubiliśmy”. Mille kontynuował: „Z pewnością tak jest w przypadku premiery Battlefielda, który nie spełnił oczekiwań naszych graczy, a także jasne jest, że nie spełnił naszych oczekiwań”.

W niepowodzeniach Battlefield 2042 Millie zidentyfikowała kilka kluczowych czynników, które zdaniem starszych oficerów EA spowodowały jego rozczarowujący start.

Jak wspomniano w poprzednim filmie „BATTLEFIELD 2042 – WTF HAPPENED” (powyżej), jednym z czynników był silnik Frostbite i, ze względu na jego przestarzałą technologię, ogromną aktualizację, którą przeszedł, aby Battlefield 2042 działał. Z moich własnych raportów: samo to zajęło ponad 18 miesięcy Od czasu opracowania, Millie mówiła o modernizacji silnika, mówiąc: „Cała nowa technologia, to był w zasadzie nowy silnik. Znowu wrócili. Wersja Frostbite, której używali, była tak stara, że ​​mieli wrócić i zaktualizować. A więc w zasadzie chodziło o wprowadzenie gry na nowy silnik”.

Innym ważnym powodem porażki Battlefield 2042 podanym przez kierownictwo, co nie powinno dziwić, jest praca w domu, z którą obecnie boryka się wiele osób w branży. W związku z tym Millie powiedziała: „Dodałem całą tę innowację, wszystkie te ambicje do nowego projektu, a następnie dodałem globalną pandemię w połowie projektu, w którym zespoły grające musiały pracować z domu, a my otrzymaliśmy więcej nowe zmienne w rozwoju, niż doświadczyliśmy wcześniej”.

Według Miele, po zeszłorocznej becie Battlefield, EA otrzymało wiele opinii dotyczących błędów i niedopracowanych obszarów doświadczenia, ale było też wiele pozytywnych opinii od graczy. Powiedziano: „Gracze, którzy mówią, że to brzmi jak Battlefield, Battlefield powrócił, to jest moje Battlefield, więc musieliśmy kibicować drużynie”.

Następnie ujawniono, że liczba błędów w Battlefield 2042 osiągnęła „historyczne poziomy DICE” i że przedpremierowe recenzje fantomowe były w „od wysokich latach 70. do niskich lat 80.”.

Po uruchomieniu gry DICE wdrożyło łatki z dnia 1 i dnia 0, aby uzyskać więcej odliczania błędów. W związku z tym Mille powiedział, że wprowadzenie Battlefield 2042 i łatek oznaczało, że „gra była stabilna” i „wczesny krytyczny odbiór był dobry”. Jednak według EA sprawy przybrały obrót i to był zwrot czyści gardłoniespodziewane wydanie gry wieloosobowej Halo: Infinite (szkoda, że ​​żartowałem).

Battlefield 2042 był niesamowicie zabugowany dla niektórych graczy. Zdjęcie dzięki uprzejmości u/Aprig34.

Według Miele porównanie obu gier nie było korzystne, ponieważ Halo Infinite było bardzo dopracowanym tytułem, podczas gdy Battlefield 2042 zawierał błędy i nie był tak dopracowany.

Słabe oceny Steam dla gry zostały przypisane graczom PC z limitem wydajności, który gracze na Steam uznali za „niepokojący”. Dodatkowo negatywne opinie graczy skupiały się na trzech głównych obszarach, które EA omówi dalej:

  • Błędy i wydajność
  • Projekt gry i opcje funkcji
  • Gra nie spełnia oczekiwań graczy

Zwracając się w przyszłość, Millie postanawia wyjaśnić, czego firma nauczyła się od tego czasu w tych trzech obszarach i jakie działania zostaną podjęte, aby je ulepszyć.

Jeśli chodzi o błędy i wydajność, EA przyznało, że firma w przeszłości miała problemy z grami DICE w momencie premiery, a liczba błędów w Battlefield 2042 jest w zakresie, jakiego można by się spodziewać w porównaniu z innymi wydaniami. Uznano więc, że problemy można rozwiązać, a Millie powtórzyła komentarze Andrew Wilsona z ostatniego kwartalnego telekonferencji EA, mówiącego, że „DICE historycznie bardzo dobrze radziło sobie z dostosowywaniem gier do usługi na żywo, łączeniem się z graczami, łączeniem się ze społecznością i zdobywaniem gra trwa”. Tam, gdzie gracze tego oczekują”.

READ  Czy ukończyłeś Pierścień Eldena?

Miele przyznało jednak, że zmieniły się oczekiwania graczy, jeśli chodzi o gry serwisowe na żywo i że nie był to właściwy wybór, aby pozostać przy standardach firmy w porównaniu z poprzednimi grami DICE.

Okres wczesnego dostępu do Battlefield 2042 był problematyczny.

Wracając do opcji projektowych i funkcji Battlefield 2042, wspomniano pokrótce o braku tablicy wyników i VOIP, a także o systemie Specjalistów, i już wiemy, że ulepszenia i dodatki w tych obszarach pojawią się w nadchodzących miesiącach.

Zwrócono również uwagę, że gracze zostali przetestowani i jak gra nie jest zgodna z oczekiwaniami graczy, a Millie powiedziała: „oczywiście nie zaszliśmy wystarczająco daleko z różnymi sektorami graczy i zdecydowanie nie”. nie zagłębić się w grę wystarczająco, więc nie zabraliśmy ze sobą graczy, co jest chybieniem”. Świetne dla cyklu rozwoju i procesów tej gry”.

Byron Bed, Rebecca Cotaz i Christian Grass również przedstawili własne przemyślenia na temat Battlefield 2042.

Jednak większość z tych szczegółów została już wymieniona publicznie, w tym przegląd specjalistycznego systemu Battlefield 2042. Cutaz przyznał, jak ważne jest uzyskanie opinii graczy i że nowa inicjatywa w tym zakresie zostanie uruchomiona jeszcze w tym miesiącu „poprzez omówienie mapy projekt i metoda, za pomocą której chcemy poprawić przestrzeń gracza.” Nie jest jasne, czy obejmie to szersze reakcje społeczne, czy tylko wybrane jednostki.

Cały sposób pracy wszystkich zespołów w Battlefield również ulegnie zmianie, a wszystkie zespoły programistów Battlefield zostaną zrestrukturyzowane w celu uproszczenia procesu tworzenia.

Ogólnie rzecz biorąc, wygląda na to, że EA albo wciąż wiedziało, dlaczego Battlefield 2042 zawiodło, albo nie chciało podzielić się tymi szczegółami z zespołem.

Wielokrotnie powtarzałem, że wszystkie problemy, które gracze mają z Battlefield 2042, zostały poruszone nie tylko podczas bety Battlefield 2042, ale także podczas testu gry, który wyciekł do sieci. Ponad trzy miesiące po premierze żaden z tych problemów nie został rozwiązany, co może wskazywać na problemy z nowym i ulepszonym silnikiem Frostbite.

READ  Fanom Fortnite nie podobają się ograniczenia kosmetyczne związane z wiekiem

Jednak Battlefield 2042 wydaje się być w dobrych rękach, gdy idzie do przodu. Byron Bed, Rebecca Cotaz, Christian Grass, Marcos Leto i Vince Zampella to silni liderzy, ale czyny mówią więcej niż słowa, a w pierwszym sezonie Battlefield 2042 jest o wiele więcej.

Jak zwykle będę Was informować o Battlefield 2042.