Sony wprowadziło na rynek nową gamę bezprzewodowych słuchawek w postaci Cheerios dla osób, które chcą słuchać otaczającego ich świata podczas słuchania muzyki lub podcastów.
LinkBuds – dostępne za 149 funtów – przyjęły nowe podejście do wyzwania, co często niepokoi biegaczy, którzy boją się utraty dzwonka motocyklisty od tyłu.
Niektóre modele słuchawek, takie jak AirPods firmy Apple, mają tryb przezroczystości, który wzmacnia dźwięki otoczenia. Inni, jak Schocks, wykorzystują przewodnictwo kostne do przekazywania dźwięków swoim użytkownikom poprzez wibracje policzków, nie zakrywając uszu.
Ale LinkBuds używają 12-milimetrowego przetwornika w kształcie pierścienia z fizycznym otworem pośrodku, dzięki czemu dźwięki mogą przechodzić bezpośrednio do niezatkanego kanału słuchowego.
„Never Stop” to hasło reklamowe, z którym japoński gigant technologiczny zdecydował się pracować, biorąc pod uwagę 5,5-godzinną żywotność baterii LinkBuds i możliwość noszenia ich przez ludzi nawet podczas rozmów.
Nowe urządzenia są dostępne w kolorze białym i ciemnoszarym i są wykonane częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu, co nadaje im zauważalny brudny wygląd, jakby zbierały kurz i kłaczki.
Sony, która oczywiście była pionierem Walkmana w 1979 roku, ma szeroką gamę słuchawek, w tym kilka, które zapewniają pełne pokrycie uszu.
Niektóre z tych innych modeli mogą być ulubieńcami zaangażowanych audiofilów, zgodnie z recenzjami, z których wiele mówi, że styl Cheerios oznacza, że LinkBuds ma problemy z dostarczeniem jak największej ilości basu.
Kolejną niezwykłą cechą projektową, którą włączyła firma Sony, jest rozpoznanie wyzwań związanych z samym prasowaniem LinkBuds.
Zamiast tego użytkownik może stukać przed uszami, aby je kontrolować, a pąki są w stanie rozpoznać serię gestów poprzez wibracje.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro