Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wideo: Analiza techniczna Chrono Cross Remaster Digital Casting

Wideo: Analiza techniczna Chrono Cross Remaster Digital Casting

Wydano Square Enix Chrono Cross: edycja radykalnych marzycieli Na wielu platformach w tym tygodniu, w tym na Switchu. Więc jak radzi sobie wersja Nintendo?

Cóż, jeśli ty Przeczytaj naszą recenzję Nintendo LifePewnie wiecie, jak by to się stało… według Digital Foundry – to rodzaj drastycznego koszmaru. W rzeczywistości wydaje się, że ta najnowsza wersja została najgorszy Działa bardziej niż oryginalna wersja na PlayStation z 1999 roku i jest bardziej „dotyku” niż pełne ponowne uruchomienie.

Oto podsumowanie różnic w liczbie klatek na sekundę między trybami „Klasyczne” i „Nowe wizualizacje” w Remasterze (przez Eurogamer):

Mówiąc wprost, liczba klatek na sekundę na PS5 i na Switchu jest tak niska, jak na oryginalnym PS1 – czasami gorzej, gdy wybrany jest „nowy” tryb graficzny. Problemy pojawiają się po wyłączeniu, gdy pierwszy wpis otwierający spada do 20 klatek na sekundę w porównaniu do 30 kl./s. Na oryginalnym PS1. To też nie jest tak niskie, jak może się zdarzyć, gdzie można było zobaczyć więcej scen podatkowych, przesuwając limit klatek na 20, 15, a nawet 10 kl./s. Nie oznacza to, że oryginał był doskonały – oryginał PlayStation tak samo Gra działa z szaleńczo zmieniającą się liczbą klatek na sekundę w zakresie od 10 do 30 klatek na sekundę – ale niepokojące jest to, że Remaster działający na nowoczesnych konsolach w rzeczywistości osiąga niską liczbę klatek na sekundę w niektórych z tych samych scen.

Wybór trybu klasycznego w menu remastera poprawia sytuację, ale nie gwarantuje zablokowania 30 klatek na sekundę. Ogólnie rzecz biorąc, wydaje się, że liczba klatek na sekundę ponownie zrówna się z oryginalnym PS1, a walki wciąż spadają do 15 klatek na sekundę i mniej. Jednak niezależnie od używanego trybu podczas bitew w Remasterze wprowadzane są dodatkowe przeszkody – takie jak tryb zwycięstwa po bitwie – których nie było na oryginalnym PS1. „

Jeśli chodzi o rozdzielczość, wersja na Nintendo Switch spada do 720p w trybie zadokowanym, o czym DF mówi, że „działa na jego korzyść” w przypadku problemów z wydajnością:

„…Jeśli nie masz pod ręką oryginalnego Chrono Crossa, edytor nadal będzie miał pewną wartość. Jeśli wybierzesz wersję Switch, gra w trybie ręcznym obniży rozdzielczość do 720p, zbliżając elementy 2D i 3D w prezentacji. Niezależnie od platformy, fabuła, rozgrywka i atmosfera klasycznego JRPG Squaresoftu wciąż będą rezonować w 2022 roku – pomimo pewnych ograniczeń technicznych i artystycznych”.

Oto czego można się spodziewać poza grą mobilną:

„Zarówno w przypadku nowych, jak i klasycznych trybów graficznych oraz wszystkich elementów 3D (modele postaci, sekwencje bitewne 3D) skalujemy oryginalną rozdzielczość w regionie 900 p do 936 p. Nowe modele postaci są przeznaczone tylko dla nowego trybu graficznego, a to również zawiera przezroczysta nakładka HUD 1080p. Znajdź te poprawione modele 3D na PS4 i Switch o takiej samej jakości.Tymczasem w trybie klasycznym używane są oryginalne modele z PS1, a także przywracane są tapety i portrety w rozdzielczości 240p, z bardziej intensywnym tekstem na ekranie. „nie wygląda świetnie nawet w 1080p lub 4K, szczególnie w świecie zewnętrznym, w którym wyraźnie wprowadziliśmy elementy 3D na zepsutej mapie. Ponownie, nowy tryb jest preferowany na większych ekranach”.

Istnieje wiele innych problemów, takich jak aktualizacja sztucznej inteligencji i problemy z instalacją – a Digital Foundry podsumowuje ten wzmacniacz jako „rozczarowującą rzecz”. Pełne podsumowanie możesz zobaczyć w powyższym filmie lub na Eurogamer.

READ  Gracz Pokemona Scarlet and Violet był zszokowany, gdy odkrył słynne jajo wielkanocne Króla Lwa

Jak do tej pory znalazłeś remaster Chrono Cross na Switchu? Powiedz nam w komentarzach.