Assassin’s Creed Mirage ma przeciwstawić się zarówno serialom, jak i branżowym trendom, ignorując DLC i mikrotransakcje w fajnym retro stylu, w jaki jesteśmy przyzwyczajeni do konsumowania gier wideo. Tak twierdzi dyrektor kreatywny Stephane Boudon, który ostatnio odpowiadał na pytania podekscytowanych fanów pytaj mnie o cokolwiek Opublikowane na Reddicie.
Boudon stwierdził, że „w tej chwili Mirage nie ma planu na obszerne popremierowe lub DLC”, a także rozmawiał z obawami graczy dotyczącymi różnych aspektów gry, takich jak parkour, poziom trudności i dostępność. Trzeba powiedzieć, że to miłe „na razie”, ale jesteśmy gotowi dać Bowdonowi korzyść z wątpliwości.
Mikrotransakcje to w tym momencie staromodne terytorium i nie wyobrażamy sobie, że wielu będzie smutnych, gdy odejdą. Jeśli chodzi o DLC i rozszerzenia, sprawy wymknęły się spod kontroli w Valhalli, która zawierała rozszerzenia wielkości poprzednich gier z serii. Być może jesteśmy świadkami rzadkiego pokazu powściągliwości ze strony Ubisoftu pod względem treści, ale musimy po prostu poczekać i zobaczyć.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Nie ma żadnych nowych ogłoszeń na temat jutrzejszej gry ani programu telewizyjnego The Last of Us
Wczesny dostęp do EA Sports FC 24, data premiery i bonusy za zamówienie w przedsprzedaży
Dlatego potrzebujesz telefonu z aparatem peryskopowym