Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

W co graliśmy |  Eurogamer.net

W co graliśmy | Eurogamer.net

27 stycznia 2023 r

Witamy! Witamy ponownie w naszej regularnej funkcji, w której piszemy trochę o niektórych grach, w które graliśmy w ciągu ostatnich kilku dni. Tym razem: niebo JRPG, miłe dni z zabawnymi kwadratami i poszukiwanie dobrej gry mobilnej.

Jeśli chcesz nadrobić zaległości w starszych wersjach What We Used to Play, Oto nasze archiwum.

Łańcuchowe echa, transpozycja

Łańcuchowe echa. pogłos. pogłos. (Przepraszam.)

Jestem teraz w raju RPG – będę dyskutował o tym więcej na stronie w weekend – i obecnie jestem zachwycony Chained Echoes, niezwykle ambitną wersją klasyków Squaresoft z lat 90., która całkowicie składa się o wiele więcej oprócz.

Istnieje historia tak bogata w intrygi polityczne, z której Yasumi Matsuno byłaby dumna i pyszna praca, która może sprawić, że twoje serce wzrośnie, oraz system bitew, który wciąż odkrywa nowe głębie. Jestem dopiero po czterech godzinach, ale już kręci mi się w głowie od blasku tego wszystkiego.

A oszałamiająco powściągliwe echa są w większości dziełem jednego programisty, utalentowanego – i wyobrażam sobie niezwykle oddanego – Matthiasa Lindy. Mam zaplanowane dwa długie loty w ciągu najbliższych kilku dni, ale cieszyłbym się godzinami w powietrzu, gdybym mógł spędzić je z przykutym Echo u boku.

Martina Robinsona

Dorfromantik, Switch

Jeśli każdego dnia czujesz się szczęśliwy jak w Dofromantik.

Kilka tygodni temu podczas porannych biegów chodziłem po błocie, ponieważ plac zabaw, na którym okrążam, stał się prawdziwym bagnem. Pewnego ranka świat zamarł, a ja czułem się wspaniale, biegając po trawie i chrupiącym lodzie, a urocza Cole Haze zmieniała niskie zimowe słońce w ciepłą pomarańczę. Wiedziałem, że to będzie wyjątkowe, ponieważ podczas rozgrzewki, na skraju South Downs, w pewnym momencie spojrzałem w górę i zobaczyłem lisa, który zatrzymał się na mojej drodze. Patrzyliśmy na siebie przez trzydzieści sekund, a potem odeszliśmy. Wycieczki o tej porze roku są niesamowite.

Właściwa zima – dni, które kocham, które są chłodne, czyste i spokojne – nigdy nie trwają wystarczająco długo. Jest dużo mokrych zim i dużo pochmurnych zim, ale te idealne słoneczne dni sprawiają, że są nierówne. Na szczęście Dofromantik ma zimowy biom, który doskonale go oddaje: pola są lodowato fioletowe, drzewa są mroźnozielone, a wioski spowite śniegiem.

W rzeczywistości jest to jedyny biom, z którego korzystałem w tej wspaniałej taktycznej grze logicznej. Latem, zimą, niezależnie od pogody na zewnątrz, używam Dofromantik, aby dać mi trochę chłodu i jasności. Co za gra. Lisy niestety nie są uwzględnione.

Chrisa Donlana

Pokrój i pokrój na Androida


Słuchaj, myślę, że to jest bardzo atrakcyjne! Jest też kilka miłych akcentów, na przykład kiedy awansujesz na wyższy poziom, masz szansę awansować uzdrowiciela do, powiedzmy, bardziej wyspecjalizowanej klasy, takiej jak ta, którą mam tutaj.

Próbuję znaleźć grę na telefonie. Jest to jeden z tych obszarów, na które nigdy nie patrzę z jakiegoś powodu — kupiłem nowy telefon w zeszłym roku i czegoś pragnąłem. zaniedbałem to. Swoją drogą, wszelkie sugestie chętnie wysłucham.

Skończyło się na tym, że zaryzykowałem w coś, co nazywa się Slice and Dice, grą w kości Roguelike – moim ulubionym rodzajem przekąski. To, co naprawdę zrobiło na mnie wrażenie, to to, jak łatwo było się do niego dostać. Pół godziny później kocham to, jakbym grał w to od wielu godzin. Po drodze musiałem nauczyć się kilku rzeczy, ale nadal jestem na swoim pierwotnym etapie, co oznacza, że ​​cała nauka była częścią tego. Nigdy nie czułem się, jakbym miał samouczek, poza kilkoma bardzo podstawowymi rzeczami na początku. To też kocham.

Samouczki przeszkadzają mi, głównie dlatego, że są tak niezdarnym okresem nauki na początku gry, że gra określa, jak masz się nią cieszyć, i zajmuje trochę czasu, zanim poczujesz, że możesz to zrobić. Ale od razu wszedłem w to, nie wiedząc, co robić.

Cóż, to znana konfiguracja: rzuć garścią kostek i zatrzymaj te, które są dobre dla twojej talii fantasy, i rzuć pozostałymi. Ale drugą częścią tego jest projekt – a raczej konieczność projektowania tutaj. Gry mobilne nie mogą sobie pozwolić na czekanie, ponieważ muszą szybko zrobić na Tobie wrażenie, zanim zagrasz w coś innego. Rozpiętość uwagi tutaj jest krótka, a osądy natychmiastowe, więc ciężko pracują, aby zapewnić ci od razu przyjemność. Myślę, że większe gry – które przykuwają naszą uwagę jako coś oczywistego – mogą się z tego wiele nauczyć.

Bertie

READ  Peter Andre wyjawia, co jego 16-letnia córka Princess poprosiła go, aby zmienił w sobie, po tym, jak słodko poprosił go o pozwolenie