Filmik z anulowanego Duke Nukem Begins Gearboxa daje nam wyobrażenie o tym, jaka może być gra.
W 2008 roku, wraz z Duke Nukem Forever w piekle rozwoju, artysta Gregor Punchatz kierował projektem zleconym przez Gearbox w studiu produkcyjnym Janimation w Dallas w Teksasie, aby stworzyć animowany pionowy slajd pokazujący, czym miał być Duke Nukem Begins.
Film przedstawia strzelaninę z perspektywy trzeciej osoby, w której Duke zabił kilka demonów przy użyciu znanej broni w środowisku miejskim. Widzimy również czteroosobową kooperację. Na końcu dochodzi do wielkiej walki, w której Duke lata z plecakiem odrzutowym. Tak, to Guerrilla Radio Rage Against the Machine.
„Włożyliśmy wszystko, co mieliśmy, w stworzenie najbardziej niesamowitego filmu, jaki Ganymission kiedykolwiek nakręcił” – powiedział Bunschitz. „Ale niestety otrzymaliśmy wiadomość, że gra została anulowana z powodu problemów prawnych z Duke Nukem w tym czasie”.
W lipcu 2009 r. Eurogamer Poinformowano, że rozwój Duke Nukem Begins utknął z powodu sporu prawnego między wydawcą Take-Two a 3D Realms, który twierdził, że jest właścicielem Duke IP za pośrednictwem Gearbox.
„Byliśmy przez to zmiażdżeni, ponieważ myśleliśmy, że to może pomóc nam konkurować z większymi graczami na rynku przyczep zabawkowych w tamtym czasie” – powiedział Bonschatz.
„Ponieważ wciąż jest to przedmiot, z którego można być dumnym, wydam go 13 lat po jego stworzeniu. Cały zespół, który ze mną pracował, zasługuje na to, aby ten produkt został wypuszczony na wolność.
„Mam nadzieję, że to w jakiś sposób ożywi tę wersję gry, pokazując światu, jak byłoby wspaniale…”
Ostatecznie Gearbox przejął obowiązki programistyczne na Duke Nukem Forever i wypuścił burzliwą strzelankę FPS w 2011 roku. Sprawdź Eurogamer Duke Nukem Forever Recenzja Aby dowiedzieć się, jak to się skończyło.
Walka księcia ostatecznie zakończyła się w 2015 roku Jednak z Gearboxem zachowującym franczyzy Gearbox ponownie zakończył pozywanie 3D RealmsTym razem z powodu zerwania umowy dotyczącej praw do muzyki do gry.
Przywracanie niefortunnej sagi z powrotem do pełnego koła, oba Wektor ruchu i Światy 3D Obecnie jest własnością kompleksowej Grupy Embracer.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro