Najnowszy bit marketingowy Sony #LiveFromPS5 jest już dostępny. Stoisko agresywnie naciska na konsolę obecnej generacji, ponieważ zapasy PS5 są znacznie łatwiejsze do znalezienia, a częścią tej kampanii jest ta najnowsza instalacja w Londynie. Ta sztuczka marketingowa zwraca uwagę na The Last of Us, bazując na ogromnym sukcesie ostatniej adaptacji telewizyjnej.
W Shoreditch firma Sony zainstalowała specjalną wystawę, która zamienia pojedynczy pokój w ruinę opanowaną przez Cordyceps. Zachęcanie przechodniów do obejrzenia The Last of Us: Part I po obejrzeniu serialu HBO wygląda fajnie, choć trochę przerażająco. Oto kilka zdjęć z miejsca zdarzenia:
W kolejnym tweecie PlayStation mówi, że pozostanie to na miejscu od dzisiaj – 17 marca – do wtorku, 21 marca. Jeśli chcesz się przekonać, udaj się do BOXPARK Shoreditch między 11:00 a 19:00.
Czy widzieliście już najnowszą kampanię marketingową Sony? Czy wybierasz się w podróż, aby zobaczyć to osobiście? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro