CD Projekt wydał nową łatkę do Wiedźmina 3: Dziki Gon, która rozwiązuje szereg problemów wpływających na problematyczną aktualizację gry do nowej generacji.
Długotrwała aktualizacja nowej generacji Wiedźmina 3 wreszcie pojawiła się pod koniec zeszłego roku, ale była nękana doniesieniami o problemach technicznych i słabej wydajności zarówno na PC, jak i konsolach.
Pierwszy duży krok CD Projekt w rozwiązaniu tych problemów pojawił się w lutowej łatce 4.01, ale pomimo pewnych postępów problemy nadal występują. Jak zauważyło na przykład Digital Foundry, podczas gdy PlayStation 5 i Xbox Series X odnotowały pewną poprawę wydajności w trybie ray tracingu przy 30 klatkach na sekundę, tryb wydajności przy 60 klatkach na sekundę okazał się znacznie gorszy.
Według CD Projekt, dzisiejsza łatka 4.02 dotyczy konkretnie tego problemu na konsolach, ale oferuje również szeroki zakres poprawek na wszystkich platformach. Na przykład komputer PC powinien zobaczyć lepsze wykorzystanie procesora w DX12, a także ponowne wprowadzenie okluzji otoczenia opartej na horyzoncie.
Tymczasem wszystkie platformy uzyskują dodatkowe załamanie światła w wodzie, aby poprawić „zanurzenie”, nową opcję suwaka rozmycia w ruchu i nie tylko, jak opisano w Pełne informacje o łatce dla CD Projekt.
CD Projekt ma obecnie oczywiście dużo Wiedźmina; Studio potwierdziło, że opracowuje nową grę z serii w marcu ubiegłego roku, a remake pierwszej gry Wiedźmin – opracowany przez Fool’s Theory – został ogłoszony w październiku.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Amerykańscy członkowie Kongresu twierdzą, że Sony działa niesprawiedliwie wobec Xbox w Japonii
Jak grać w limitowaną wersję demonstracyjną Counter-Strike 2
Nowa usługa Microsoft Teams zawiera znaczne ulepszenia wydajności i zmiany w interfejsie użytkownika