Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Deweloperzy Overwatch 2 mają długoterminowy plan poradzenia sobie z czasem oczekiwania po premierze Ramattry

Deweloperzy Overwatch 2 mają długoterminowy plan poradzenia sobie z czasem oczekiwania po premierze Ramattry

opublikowany: 2022-11-05 T01: 38:14

zaktualizowany: 2022-11-05 T01:38:25

Długie oczekiwanie na niektóre role w Overwatch 2 z pewnością może być powodem frustracji, podobnie jak w przypadku graczy DPS w oryginalnej grze, ale bądźcie pewni, że Blizzard ma długoterminowy plan, aby pomóc zrównoważyć rzeczy.

Niezależnie od tego, czy w Overwatch 2 wybrałeś bohaterów zadających obrażenia, wsparcie czy czołgi, prawdopodobnie spotkałeś się z długimi kolejkami. Samo wejście do akcji, szczególnie w rozgrywce rywalizacyjnej, może zająć kilka dobrych minut, w zależności od twojej roli.

Ten ostatni bez wątpienia wziął na siebie ciężar tego problemu, odkąd pojawił się na żywo, a teraz, gdy Ramatra jest na horyzoncie już drugi sezon, czas oczekiwania na czołgi z pewnością wzrośnie jeszcze bardziej. Jednak Blizzard doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

Deweloperzy „stale” oceniają długość czasu oczekiwania na całej planszy w Overwatch 2 i zawsze „szukają” sposobów na poprawę. Trwają już prace nad długoterminowym leczeniem, które, jak mają nadzieję, „zrównoważy wszystkie role”, ponieważ zespół chce szybko poszerzyć listę mistrzów gry.

Zamieć

Oczywiście oczekuje się, że czas oczekiwania czołgów wydłuży się wraz z premierą Ramattry, ale Blizzard nie jest tym zbytnio zaniepokojony.

„Myślę, że zobaczycie w przyszłości, chcemy dodać więcej wsparcia w grze, aby to zrównoważyć” – powiedział Dixerto główny projektant bohaterów, Alec Dawson. Ponieważ tura jest często najszybsza z całej grupy, a gracze uczestniczą w meczach bardziej konsekwentnie niż inni, Blizzard chce powtórzyć ten sukces zarówno w rolach Tank, jak i Damage.

Główny trener Deon Rogers wyjaśnił, że przy dramatycznym wzroście siły roboczej Team Overwatch pracuje skutecznie, aby nowi bohaterowie byli uwalniani w szybszym tempie niż kiedykolwiek wcześniej.

„Zdecydowanie zwiększyliśmy rozmiar zespołu. Jesteśmy trzy razy więksi niż kiedyś, a to pomaga nam rozwijać więcej bohaterów” – powiedział Rogers. „Planujemy częściej wypuszczać więcej bohaterów, więc to powinno pomóc. Ale za każdym razem, gdy dodamy nowego bohatera do gry, ludzie będą chcieli spróbować grać tym bohaterem, co zawsze nieco wydłuży czas. Ale zniknie, gdy bohater zasiądzie w świecie gry.”

READ  „Gracz podpisał” | Były pracownik | Znaki z gwiazdą Akademii dla Hammers

Tak więc na razie, podczas gdy czas oczekiwania na czołgi z pewnością wzrośnie wraz z wydaniem Ramattry w sezonie 2, deweloperzy nie są pod wrażeniem krótkoterminowego problemu ze względu na jego długoterminowe rozwiązanie. Z czasem, gdy nowi bohaterowie będą pojawiać się co kilka miesięcy, długie czasy oczekiwania mogą być znacznie rzadsze.