Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Były twórca Halo twierdzi, że wraz z rozwojem Helldivers 2 wiele gier wydanych na platformie ODST nigdy nie ujrzało światła dziennego

Były twórca Halo twierdzi, że wraz z rozwojem Helldivers 2 wiele gier wydanych na platformie ODST nigdy nie ujrzało światła dziennego

Co musisz wiedzieć

  • Helldivers 2, nowa, hitowa strzelanka PvE z kooperacją od Arrowhead Game Studios, kwitnie teraz z imponującą liczbą graczy.
  • Wielu fanów Halo zastanawia się, dlaczego Microsoft i 343 Industries nigdy nie stworzyły podobnej gry opartej na Orbital Drop Shock Troopers (ODST), które używają kapsuł zrzutowych do lądowania w ogniu walki, tak jak robią to Helldivers.
  • Kevin Schmidt, były starszy projektant gier w 343 Industries, mówi, że „podczas jego pracy w firmie przeprowadzono burzę mózgów na 20–30 pomysłów na gry” i że istnieje „wiele gier inspirowanych tematyką SP i MP ODST. Niektóre obejmują całą galaktykę , niektóre są bardziej intymne.” …i taki, który był naprawdę mroczny.
  • Powód, dla którego te projekty nigdy nie ujrzały światła dziennego, nie jest znany, chociaż wielu spekuluje, że było to spowodowane skupieniem się Microsoftu i 343 Industries na opowiadaniu „spartańskiej historii”.

Nowa, hitowa strzelanka kooperacyjna studia Arrowhead Game Studios, Helldivers 2, opowiada o potężnych kosmicznych marines, którzy spadają prosto na terytorium wroga i niszczą zagrożenia ze strony obcych, więc fani flagowej serii Xbox Halo zastanawiają się, dlaczego Microsoft i 343 Industries nigdy nie stworzyły więcej gier o Orbital Drop Żołnierze szturmowi (ODST), tacy jak Halo 3: ODST. Od czasu pojawienia się w tej grze, w innych tytułach Bungie z serii Halo oraz w powieściach z tej serii, ci zaprawieni w bojach żołnierze są ulubieńcami fanów, niemal tak samo ikonicznymi i rozpoznawalnymi jak spartańscy superżołnierze, którymi zazwyczaj grasz.

Według byłego projektanta gier 343 Industries, Kevina Schmidta, wiele gier ODST Posiada Był już wcześniej wypuszczany na rynek, ale nigdy nie miał zielonego światła. W szczególności obejmują one koncepcje dla jednego gracza i dla wielu graczy, a także koncepcje na małą i dużą skalę. Wyglądało na to, że jeden z nich też był bardzo dojrzały.

READ  E-maile marketingowe Far Cry 6 zadziwiają fanów • Eurogamer.net

„W ciągu 12 lat, gdy tam pracowałem, musieliśmy wymyślić od 20 do 30 pomysłów na gry, które doskonale sprawdziłyby się w uniwersum Halo”. otwarty Schmidta na X (Twitter). „Kilka z nich ma motywy SP i MP ODST. Niektóre obejmują całą galaktykę, inne są bardziej intymne… a jeden był naprawdę mroczny. Haha”.

Podobnie jak Helldivers, ODST w Halo korzystają z kapsuł lądujących, aby wylądować bezpośrednio w bitwie. (Źródło zdjęcia: Windows Central)

Reakcja na post Schmidta była tak rozczarowująca, jak można było się spodziewać, a wielu fanów ze smutkiem dowiedziało się, że żaden z tych pomysłów na spin-off nigdy nie ujrzał światła dziennego. Halo YouTuber HiddenXperia dobrze to podsumowuje: „Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.” Tak. Ja też tak się czuję.