Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

BioWare zwalnia około 50 pracowników w ramach „transformacji w kierunku bardziej sprawnego i bardziej skoncentrowanego studia”.

BioWare zwalnia około 50 pracowników w ramach „transformacji w kierunku bardziej sprawnego i bardziej skoncentrowanego studia”.

BioWare ogłosiło, że zwolni około 50 pracowników – według najnowszych danych dotyczących zatrudnienia prawie 20 procent całkowitej siły roboczej – w ramach „przejścia na bardziej elastyczne i skoncentrowane studio”.

„Aby sprostać potrzebom naszych nadchodzących projektów, będziemy w dalszym ciągu przestrzegać najwyższych standardów jakości, zapewniając BioWare dalszy rozwój w szybko rozwijającej się branży” – napisał w liście dyrektor generalny BioWare Gary McKay. Wpis został udostępniony na stronie dewelopera„Musimy przejść na bardziej elastyczne i skupione studio. Pozwoli to naszym programistom na szybkie wprowadzanie zmian, odblokowanie większej kreatywności i stworzenie jasnej wizji tego, co budujemy, zanim przyspieszymy prace nad rozwojem”.

„Aby to osiągnąć, znaleźliśmy się w sytuacji, w której zmiana jest nie tylko konieczna, ale i nieunikniona. Choć może to być trudne do powiedzenia, ponowne przemyślenie naszego podejścia do rozwoju nieuchronnie oznacza dostosowanie naszego zespołu do zmieniających się potrzeb studia.” McKay mówił dalej. „.

Dragon Age: Beowolf to jedna z dwóch gier, nad którymi pracuje BioWare.

W ramach tej restrukturyzacji pracę straci około 50 osób w BioWare. „Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby proces przebiegał z empatią, szacunkiem i jasną komunikacją” – podkreśla McKay.

„Zdecydowaliśmy się działać teraz, częściowo po to, aby zapewnić naszym dotkniętym współpracownikom jak najwięcej wewnętrznych możliwości” – wyjaśnia Mackay w innym miejscu tego postu. Zmiany te zbiegają się z dużą liczbą stanowisk dostępnych obecnie w innych studiach EA. Nowa rola w firmie.

McKay opisuje dzisiejszą restrukturyzację jako część „długoterminowej wizji, która utrzyma studio w dobrej kondycji i umożliwi nam robienie tego, co potrafimy najlepiej: tworzenie wyjątkowych, opartych na fabule doświadczeń dla jednego gracza, wypełnionych ekspansywnymi światami i bogatymi postaciami”. Potwierdza również, że zarówno Dragon Age: Dreadwolf, jak i kolejny Mass Effect są nadal w fazie rozwoju, pomimo znacznych zwolnień.

„Chcę jasno powiedzieć, że nasze zaangażowanie w [Dragon Age: Dreadwolf] „Nigdy się nie wahał” – pisze. „Nasze zaangażowanie pozostaje niezachwiane i wszyscy pracujemy nad tym, aby ta gra była godna nazwy Dragon Age. Jesteśmy pewni, że będziemy mieli czas potrzebny, aby zapewnić, że Dreadwolf osiągnie swój pełny potencjał”.

Dzisiejsza wiadomość o BioWare nadeszła po marcowej zapowiedzi EA, że planuje ona zwolnić około sześciu procent siły roboczej – co może oznaczać ponad 750 stanowisk pracy – w ramach „restrukturyzacji”.

READ  Po 25 latach Might and Magic 6 przypomina nam, jak to jest dobrze się bawić