Minął mniej więcej tydzień od premiery Assassin’s Creed Mirage, a firma Ubisoft w mediach społecznościowych pochwaliła się sukcesem gry. Wypowiedź wydawcy jest jednak dość niejasna – nie zdradza konkretnych wyników sprzedaży (jest to tendencja rosnąca wśród niemal każdej firmy), a skupia się na szerszym obrazie.
„Ponieważ liczba graczy odpowiada poprzednim udanym premierom, takim jak Assassin’s Creed Origins i Assassin’s Creed Odyssey, jesteśmy zaszczyceni pozytywnym przyjęciem” – mówi Ubisoft. W dalszym ciągu twierdzi się, że Bassem’s Adventure była najlepiej sprzedającym się tytułem wydawcy na konsolach obecnej generacji, takich jak PS5: „Mirage to największa jak dotąd premiera nowej generacji pod względem sprzedaży jednostkowej w firmie Ubisoft”.
Chociaż Assassin’s Creed Mirage najwyraźniej radzi sobie dobrze, będziemy bardzo ciekawi, jak jego premiera wypada w porównaniu z Assassin’s Creed Valhalla, która stała się najbardziej dochodową pozycją w całej serii.
Mirage powraca do ezoterycznych korzeni serii – na prośbę wielu fanów, co warto zauważyć – i dodatkowo kosztuje nieco mniej niż większość wysokobudżetowych wydań. Czynniki te sprawiają, że przyglądanie się najnowszej historii Assassin’s Creed jest nieco dziwne i wyobrażamy sobie, że jego sukces – lub jego potencjalny brak – będzie miał wpływ na plany Ubisoftu dotyczące przyszłości serii.
Czy chcesz, aby Ubisoft nadal trzymał się skradania, czy zawsze będzie miejsce na format RPG z otwartym światem? Zachowaj te kody ukryte w sekcji komentarzy poniżej.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro