Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Twórca niesamowitego Leviathan Axe w God of War niestety zniknął

George Mule, były inżynier rozgrywki w Sony Santa Monica Studio, któremu przypisuje się obsługę Bóg wojen Topór Lewiatan i Ostrza Chaosu niestety odeszli w zeszły czwartek. Od tego czasu wyróżnienia krążą w mediach społecznościowych, a prym wiodą tu projekty walki Mihir Sheth przypisuje mu ważną rolę w inżynierii Za odczuciem dwóch kultowych broni.

„W SMS pracował nad bronią Kratosa, nawigacją, systemami RPG, niezliczonymi zachowaniami bojowymi, ulepszeniami systemu programowania, aby wzmocnić projektantów i wieloma innymi. Był weteranem w zespole, który odegrał ogromną rolę w ukończeniu gry i zgniatania błędów”. George wybrał przydomek „Grumpy George” dzięki swojemu zaangażowaniu w realizację tego pomysłu, gdy Sheth wyjaśnia, w jaki sposób może realizować projekty poboczne w zakresie gotowania, stolarstwa i domowych filmów.

George wydaje się uważać God of War za kulminację swojej kariery, a Sheth wyjaśnia, że ​​„nigdy nie myślał, że będzie pracował nad grą i pokazuje, że jest tak lubiany w swoich wzlotach i upadkach. Dwa lata później. zrobiliśmy naprawdę dobrze, prawda? Kariera George’a w tworzeniu gier trwała ponad 20 lat, ale kilka miesięcy temu opuściła Sony Santa Monica Studio.

Oprócz God of War pracował również nad Yiba: Ninja Gaiden ZI Prototyp 2I katastrofa tytanów, I Scarface: Świat jest twój, między innymi.

ODP George Mall.

READ  Xbox series X UK Stock — NA ŻYWO: styczeń 2022 r. Informacje o uzupełnieniu zapasów gier, Currys, Smyths i nie tylko