George Mule, były inżynier rozgrywki w Sony Santa Monica Studio, któremu przypisuje się obsługę Bóg wojen Topór Lewiatan i Ostrza Chaosu niestety odeszli w zeszły czwartek. Od tego czasu wyróżnienia krążą w mediach społecznościowych, a prym wiodą tu projekty walki Mihir Sheth przypisuje mu ważną rolę w inżynierii Za odczuciem dwóch kultowych broni.
„W SMS pracował nad bronią Kratosa, nawigacją, systemami RPG, niezliczonymi zachowaniami bojowymi, ulepszeniami systemu programowania, aby wzmocnić projektantów i wieloma innymi. Był weteranem w zespole, który odegrał ogromną rolę w ukończeniu gry i zgniatania błędów”. George wybrał przydomek „Grumpy George” dzięki swojemu zaangażowaniu w realizację tego pomysłu, gdy Sheth wyjaśnia, w jaki sposób może realizować projekty poboczne w zakresie gotowania, stolarstwa i domowych filmów.
George wydaje się uważać God of War za kulminację swojej kariery, a Sheth wyjaśnia, że „nigdy nie myślał, że będzie pracował nad grą i pokazuje, że jest tak lubiany w swoich wzlotach i upadkach. Dwa lata później. zrobiliśmy naprawdę dobrze, prawda? Kariera George’a w tworzeniu gier trwała ponad 20 lat, ale kilka miesięcy temu opuściła Sony Santa Monica Studio.
Oprócz God of War pracował również nad Yiba: Ninja Gaiden ZI Prototyp 2I katastrofa tytanów, I Scarface: Świat jest twój, między innymi.
ODP George Mall.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro