Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Twórca Cyberpunk 2077 uważa, że ​​liniowa krytyka historii jest „w pełni uzasadniona”

CD Projekt Red Pawła i Istroka; Sasko stwierdził, że krytyka stosunkowo liniowej historii Cyberpunka 2077 przez fanów jest „w pełni uzasadniona”.

Podczas gdy gracze mają do wyboru wiele opcji w trakcie gry, które zapewniają różne doświadczenia dla różnych graczy (na przykład począwszy od ścieżek życia Nomad, Street Kid, Corpo lub ich pięciu różnych zakończeń), wielu uważało, że Cyberpunk 2077 powinien dać więcej. — zwłaszcza biorąc pod uwagę, ile obiecano przed wydaniem gry.

Cyberpunk 2077: Zwiastun Phantom Liberty.

Sasuke, rozmawiając z nim Kanał na Twitchu (przez gry komputerowe) Widz zapytał: „Co sądzisz o graczach krytykujących grę za to, że jest liniowa?” Na to deweloper odpowiedział, że jest to „całkowicie uzasadnione”, zanim przeszedł do bardziej szczegółowych informacji.

„Wydarzyło się wiele rzeczy. Po pierwsze, gracze oczekiwali więcej, spodziewali się więcej ze względu na sposób, w jaki zbudowano Wiedźmina 3, i myślę, że Cyberpunk ma niesamowitą ilość nieliniowości, ale myślę, że oczekiwania były wyższe” przyznał.

„Drugą rzeczą jest to, że oczekiwania dotyczyły szczególnie dużych oddziałów [in the narrative]. I znowu, istnieje kilka dużych odgałęzień Cyberpunka […] Ale ty myślisz o gałęziach w inny sposób.

Sasko dotknął również części gry, które miały być nieliniowe, ale stały się prawie nieopcjonalne ze względu na relacje, które gracz może rozwinąć z postaciami w grze. W tym momencie Saku wspomina Takamurę, postać, którą możesz uratować lub pozwolić umrzeć.

„[This choice] To tak ogromna gałąź, która w rzeczywistości wpływa na wiele rzeczy po drodze i wymagało dużo pracy, aby działała w obie strony” – stwierdził Sasko.

„Ale jeśli chodzi o chłopaków, w momencie, gdy nauczyli się, jak to robić, pobiegli, aby to uratować. Więc w pewnym sensie stało się to prawie brakiem wyboru”.

READ  Przed The Game Awards Geoff Kelly powiedział, że „od jakiegoś czasu nie czuł się dobrze w programie”.

Kontynuował: „Więc to, co miało być nieliniowe… tak naprawdę nie było opcją. Kiedy wszyscy nauczyli się, jak uratować Takamurę, wszyscy zaczęli to robić, aw umyśle gracza stało się to liniowe, mimo że jest to nie.”

Ponadto deweloperzy Sasko mają tendencję do myślenia w kategoriach „nieliniowości”. [in games]„w znacznie szerszym zakresie” niż baza graczy.

„Gracze sprowadzają się do pytania:„ Czy mogę dokonać zupełnie innych wyborów i zobaczyć zupełnie inną zawartość ”- powiedział, po raz kolejny w pełni doceniając, że CDPR nie spełniło oczekiwań graczy co do wydania Cyberpunka 2077.

„Wiemy, jak to ulepszyć i oczekuję od nas więcej” – podsumował.

Tymczasem dodatek Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077 ma zostać wydany jeszcze w tym roku. Ta zawartość do pobrania jest Jedyne rozszerzenie planowane do Cyberpunka 2077z potwierdzeniem dewelopera będzie napędzany.

Akcja Phantom Liberty będzie miała miejsce w „zupełnie nowym obszarze” Night City, znanym jako Dogtown, które CDPR opisuje jako „thriller szpiegowski”. Możesz przeczytać kilka rzeczy (oprócz Idrisa Elby), które Przykuł moją uwagę od najnowszego zwiastuna tutaj.