Take-Two zwalnia część pracowników we własnym oddziale oraz w innych działach firmy, Jason Schreyer z Bloomberga zgłoszone dzisiaj.
Informację potwierdził rzecznik firmy GamesIndustry.bizmówiąc: „Możemy potwierdzić, że w naszych zespołach w USA dokonano ukierunkowanych redukcji, głównie w operacjach korporacyjnych i wydawaniu etykiet, które lepiej dostosują naszą organizację do naszych długoterminowych priorytetów. Kontynuujemy strategiczne inwestycje w nasz talent i technologię dostarczyć długoterminowy rurociąg i tak się stało. Wpływ tych zmian na zespoły programistów w USA jest minimalny.
„Poza Stanami Zjednoczonymi podjęliśmy działania zgodnie z lokalnym prawem, które, jak przewidujemy, mogą doprowadzić do podobnych cięć. Take-Two odnotowało gwałtowny wzrost w ostatnich latach i podejmujemy niezbędne kroki, aby zapewnić firmie pozycję na kolejny dłuższy okres powodzenie.”
Take-Two zasygnalizowało możliwe zwolnienia w zeszłym miesiącu, kiedy przegapiło prognozy dotyczące przychodów i rezerwacji w trzecim kwartale, i ogłosiło program cięcia kosztów, mający na celu zmniejszenie rocznych wydatków o ponad 50 milionów dolarów, koncentrując się na „ludziach, operacjach, infrastrukturze i innych obszarach, szczególnie w prace wydawnicze.” i korporacje.
„Nadal wspieramy i budujemy nasze zespoły programistów, a wszędzie tam, gdzie mamy koszty ogólne, musimy bardzo uważać na koszty ogólne” – powiedział nam wówczas dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick.
„Nie spodziewamy się żadnej redukcji siły na dużą skalę. Działamy dział po dziale i staramy się zwiększać wydajność”.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Nowy Lords of the Fallen dąży do ogromnego sukcesu Elden Ring
Amerykańscy członkowie Kongresu twierdzą, że Sony działa niesprawiedliwie wobec Xbox w Japonii
Jak grać w limitowaną wersję demonstracyjną Counter-Strike 2