Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Stylowo wyglądający Phantom Blade Zero łączy chińskie sztuki walki ze „złym duchem”

Stylowo wyglądający Phantom Blade Zero łączy chińskie sztuki walki ze „złym duchem”

Podczas wczorajszego pokazu Sony Playstation pojawiło się wiele ogłoszeń, ale najbardziej wyróżniał się Phantom Blade Zero. Ta szybka strzelanka RPG wygląda bardzo fajnie i fajnie. Łączy chińskie sztuki walki i punk, tworząc nowy trend, który jego twórca nazwał „Kungfupunk”.

W Phantom Blade Zero wcielasz się w ducha. Według Soulframe Liang, założyciela twórcy gier S-Game, Soul jest „elitarnym zabójcą służącym przebiegłej, ale potężnej organizacji znanej po prostu jako„ Zakon ”. Spirit został wrobiony w zabójstwo szefa tej organizacji, a następnie ranny w „wynikającej z tego obławie”. Na szczęście od śmierci uratował go „mistyczny uzdrowiciel”.

Moim zdaniem już to wszystko brzmi wystarczająco kusząco, ale to nie wszystko. Chociaż ten uzdrowiciel uratował duszę, jest pewien haczyk – kuracja trwa tylko 66 dni, a dusza musi dowiedzieć się, kto wrobił go w zabicie Patriarchy Zakonu, zanim skończy się czas. Oczywiście nie będzie to łatwe zadanie, a duch na swojej drodze będzie musiał walczyć z „potężnymi wrogami i nieludzkimi potworami”. Jak to wszystko wygląda, możecie zobaczyć na poniższym zwiastunie.

Reklama Phantom Blade Zero.

W post na blogu Wraz z wczorajszym zwiastunem ujawnienia, Liang opowiedział więcej o inspiracji dla Phantom Blade Zero. Obejmują one historie wuxia autora Louisa Cha, nagrodzoną Oscarem rolę Michelle Yu w Everything Everywhere at Once oraz Donnie Yen w John Wick: Chapter 4 i filmy Bruce’a Lee.

„Kungfu w popkulturze nieustannie ewoluuje, ale zawsze jest niesamowite! W Phantom Blade Zero dodajemy świeży zwrot do formuły, dużą dawkę punkowej duszy wraz ze stylową grafiką” – napisał Liang. „Nazywamy ten nadrzędny trend w sztuce „Kungfupunk”.




Liang kontynuował: „Jesteśmy wielkimi fanami gatunku hack-and-slash. Gwiezdne tytuły, takie jak Devil May Cry czy Ninja Gaiden, są niesamowicie ekscytujące dzięki ogromnemu arsenałowi ruchów i szybkiemu tempu. Jednak nie są dla wszystkich”.

READ  Recenzja maszyny do mięsa Dr. Vitus (Switch eShop)

„Najbardziej popularna obecnie jest„ strategiczna gra akcji ”, taka jak Soulslikes i Monster Hunter. Postanowili trochę zwolnić, dając graczom więcej czasu na strategiczne myślenie. Ale takie podejście nie oddaje tego rodzaju podniecenie, które mamy na myśli, a mianowicie eleganckie, oszałamiające ruchy”. W filmach Kungfu w latach 90.

Wydaje się, że wiele uwagi i uwagi poświęcono tworzeniu zestawów ruchów Phantom Blade Zero, a koordynator i reżyser Kenji Tanigaki pracował z deweloperem jako dyrektor akcji.

„Kenji San jest odpowiedzialny za wiele uroczych scen walki w klasycznych filmach kungfu. W rzeczywistości wiele naszych pomysłów zostało zainspirowanych jego wczesnymi pracami” — powiedział Liang. W Phantom Blade Zero jego rolą jest pokazanie każdego choreograficznego ruchu, który jest następnie rejestrowany za pomocą zestawu kamer, jako punkt odniesienia dla naszych animatorów.

„Dobrze przeczytałeś. Ruchy walki w Phantom Blade Zero muszą być wykonane z ręcznie wykonaną animacją, ponieważ motion capture nie oddaje tego sprawiedliwie”.







Tymczasem gra toczyć się będzie w „półotwartym świecie”. Spowoduje to, że gracze otrzymają „wiele map rozsądnej wielkości”, z których każda jest „ręcznie wykonana i wypełniona różnymi czynnościami”, z których wszystkie wyglądają bardzo obiecująco.

Jak widzisz, jestem tym faktem bardzo podekscytowany. Wciąż nie znamy daty premiery Phantom Blade Zero, ale gra trafi na PlayStation 5, gdy będzie gotowa. Będziemy Cię informować, gdy będziemy wiedzieć więcej.