Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Rewolucjonizuje makijaż i celebruje Ciebie i Twoją indywidualność

Rewolucjonizuje makijaż i celebruje Ciebie i Twoją indywidualność

kwiecień 2023 r

przez Katarzyna JewelZakład Informacji i Komunikacji Cyfrowej WIPO

Od momentu powstania w 1983 roku, Inglot Polish Cosmetics stał się jednym z czołowych światowych producentów kosmetyków. Znany z wysokiej jakości produktów i szerokiej palety kolorów, Inglot Cosmetics jest ulubieńcem na Broadwayu, wśród celebrytów i klientów na 90 rynkach. Zbyszek Inglot, Prezes Zarządu Inglot Cosmetics, opowiada o początkach firmy, jej zaangażowaniu w spełnianie oczekiwań klientów poprzez innowacje oraz planach na przyszłość.

Znany z wysokiej jakości produktów i szerokiej palety kolorów, Inglot Cosmetics jest ulubieńcem na Broadwayu, wśród celebrytów i klientów na 90 rynkach. (Zdjęcie: dzięki uprzejmości Inglot Cosmetics)

Opowiedz nam o tym, jak powstał Inglot.

Firma Inglot została założona w 1983 roku przez mojego brata Wojciecha Inglota. Był chemikiem, a badania nad recepturami kosmetyków rozpoczął jeszcze podczas studiów na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był wizjonerskim innowatorem. Chciał stworzyć nowe podejście do kosmetyków kolorowych i udostępnić je na rodzimy rynek w Polsce. Jego misją było połączenie piękna i nauki poprzez opracowanie linii do makijażu opartej na zaawansowanych, naukowych formułach.

Jaka jest obecna wielkość Twojej firmy?

Oferujemy szeroką gamę produktów i kolorów zarówno do makijażu, jak i pielęgnacji skóry. Ogółem w naszym asortymencie posiadamy około 2500 produktów. Nasze produkty są dostępne w blisko 900 lokalizacjach na 90 rynkach na sześciu kontynentach. Nasza marka jest dostępna w sklepach jedno i wielomarkowych, kioskach lotniskowych, własnych e-sklepach oraz wielomarkowych platformach internetowych. Dziewięćdziesiąt pięć procent wszystkich produktów Inglot jest wytwarzanych we własnym zakresie w naszych zakładach produkcyjnych w Przemyślu w Polsce, gdzie znajduje się nasz dział badawczo-rozwojowy. Dziewięćdziesiąt osiem procent naszego asortymentu jest produkowanych w Unii Europejskiej.

Wytwarzanie wysokiej jakości produktów, które odzwierciedlają nasze zaangażowanie w badania naukowe i potrzeby naszych klientów, jest jednym z naszych głównych priorytetów.

Opowiedz nam o „przełomowym” podejściu firmy Inglot do makijażu.

Wytwarzanie wysokiej jakości produktów, które odzwierciedlają nasze zaangażowanie w badania naukowe i potrzeby naszych klientów, jest jednym z naszych głównych priorytetów. Jako pierwsza marka kosmetyczna na świecie wprowadziliśmy Freedom System, który daje klientom możliwość tworzenia własnych, spersonalizowanych palet do makijażu. Jako pierwsi wprowadziliśmy również linię oddychających lakierów do paznokci, wykorzystujących zaawansowaną formułę, która przepuszcza powietrze i wodę przez płytkę paznokcia, utrzymując ją w doskonałej kondycji. Jesteśmy również odpowiedzialni za opracowanie innowacyjnej formuły Duraline, ulubionej przez wizażystów na całym świecie. Nasze produkty są wytwarzane i pakowane w bezpiecznych warunkach, zgodnie z najwyższymi standardami kontroli i jakości. Zawsze staramy się być otwarci na naszych klientów i przekraczać ich oczekiwania.

READ  „Jesteśmy festiwalem kultury audiowizualnej” – mówi Anis Emery z Geneva Film Festival 2022. SIMAT

Często mówi się, że Inglot Cosmetics to ulubieniec na Broadwayu. Co wyróżnia Państwa produkty na wysoce konkurencyjnym rynku kosmetycznym?

Zgodnie ze swoim zaangażowaniem w badania naukowe i
potrzeb swoich klientów, firma Inglot Cosmetics była
Pierwsza marka, która wprowadziła linię oddychających lakierów do paznokci,
Wykorzystując zaawansowaną formułę przepuszczającą powietrze i wodę
Aby przejść przez płytkę paznokcia, utrzymując ją w jak najlepszym stanie
stan : schorzenie. (Zdjęcie: dzięki uprzejmości Inglot Cosmetics)

Dzięki wysokiej jakości naszych kosmetyków kolorowych nasza marka idealnie pasuje do wizażystów pracujących w musicalach na Broadwayu. Zaręczyliśmy się na Broadwayu, kiedy był zdobywcą nagrody Tony w musicalu Pippin zadzwoń do nas. Od 2013 do 2020 roku, kiedy wybuchła światowa epidemia, współpracowaliśmy z 17 musicalami, m.in. król lewI Upiór w operze, Wicked, Chicago i Mamma Mia.

Te musicale mogą trwać do trzech godzin i są zwykle bardziej dynamiczne niż produkcje teatralne, więc aktorzy potrzebują długotrwałego makijażu. Ponadto wizażyści są influencerami i wybierają produkty, które uznają za najbardziej odpowiednie dla projektu, nad którym pracują. Cieszyliśmy się, że zdecydowali się pracować z naszymi produktami. Wraz z rosnącą konkurencyjnością rynku kosmetycznego, koniecznością stało się wprowadzanie coraz bardziej innowacyjnych koncepcji i receptur produktów. Będąc na tak wielu rynkach, gama oferowanych przez nas produktów i kolorów jest bardzo szeroka. Daje to pewność, że spełniamy oczekiwania naszych klientów na tych rynkach. Nasze przełomowe koncepcje i nasz charakterystyczny asortyment produktów przyciągają klientów do marki i sprawiają, że wracają po więcej wysokiej jakości formuł.

Dzięki wysokiej jakości naszych kosmetyków kolorowych nasza marka idealnie pasuje do wizażystów pracujących w musicalach na Broadwayu.

Jaką rolę odgrywają technologia i innowacje w rozwoju Twojej firmy i produktów?

Technologia i innowacje odgrywają bardzo ważną rolę w firmie. Najlepszym przykładem naszego zaangażowania w innowacje są inwestycje na dużą skalę w nasze najnowocześniejsze laboratorium i centrum badawczo-rozwojowe, które zostały oddane do użytku sześć miesięcy temu.

Współpracujemy również z zewnętrznymi instytucjami naukowo-badawczymi, w tym np. Akademią Górniczo-Hutniczą w Krakowie. Dzięki technologii jesteśmy w stanie wprowadzać innowacje do nowych i udoskonalonych produktów. Na przykład udało nam się stworzyć mikroskopijny obraz oddychającej powierzchni lakieru do paznokci, aby odsłonić jego gąbczastą teksturę.

Firma Inglot Cosmetics otworzyła swoje nowe centrum badawczo-rozwojowe w Przemyślu w Polsce w 2022 roku, odzwierciedlając swoje zaangażowanie w technologię i innowacje. (Zdjęcie: dzięki uprzejmości Inglot Cosmetics)

Ile czasu zajmuje opracowanie nowej gamy produktów?

Zawsze zależy to od rodzaju produktu, ale od pomysłu do uruchomienia produktu trwa zwykle kilka miesięcy. Jest to złożony proces, obejmujący wiele różnych działów, wiele testów produktu pod kątem stabilności, kompatybilności, skuteczności, oceny bezpieczeństwa, testów aplikacji i nie tylko. Ale ponieważ mamy własne możliwości produkcyjne i badawczo-rozwojowe, jesteśmy w stanie szybko opracowywać nowe produkty.

Jaki wpływ na Twój biznes ma pandemia COVID?

Mogę wymienić wiele powodów, dla których ludzie nie skupiają się na używaniu kosmetyków kolorowych i ich nie kupują, w tym zamykanie teatrów, kin, restauracji itp. w jednym kraju, a kończy w innym. To ograniczenie naszej działalności. Zamknięcia były częste i nie byliśmy w stanie ich przewidzieć. Oczywiście włożyliśmy więcej wysiłku w promowanie sprzedaży internetowej, ale tylko częściowo zrekompensowały one straty spowodowane przez zamknięte sklepy stacjonarne. Warto również zwrócić uwagę na utrudnienia związane z ograniczoną dostępnością surowców i przerwaniem łańcucha dostaw, które skomplikowały naszą działalność i dostawy naszych produktów.

READ  Fantastyka naukowa. Sinfonietta Krakowska Letnia Ofensywa

Nasz znak towarowy jest zarejestrowany na wszystkich rynkach, na których działamy, zgodnie z lokalnymi przepisami prawa. Wierzymy również w ochronę marek na rynkach, na których nie jesteśmy obecni, i koncentrujemy się na ochronie nazw naszych produktów, zwłaszcza naszych głównych produktów. Ochrona naszego znaku towarowego ma dla nas ogromne znaczenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę powszechność nielegalnego używania logo znaku towarowego i podrabianych produktów na niektórych rynkach.

Ochrona naszej marki jest dla nas bardzo ważna.

Opowiedz nam o domach mody i celebrytach, z którymi współpracował Inglot.

Do czasu epidemii aktywnie uczestniczyliśmy w czterech najważniejszych fashion weekach w Nowym Jorku, Mediolanie, Paryżu i Londynie. Współpracowaliśmy z domami mody takimi jak Badgley Mishka, Coach, Vionnet czy Kenzo. Nasza obecność na wielu rynkach dała nam możliwość współpracy z lokalnymi celebrytami i influencerami przy tworzeniu zróżnicowanych i limitowanych kolekcji. Jednym z naszych najważniejszych partnerstw była globalna współpraca z Jennifer Lopez. Jennifer nie tylko wykorzystała swój wizerunek na planie, ale ściśle współpracowała z chemikami z naszego działu badań i rozwoju, aby ukształtować ją osobiście.

Co skłoniło firmę Inglot do zabezpieczenia etykiet V-Label, Halal i GMP?

Biorąc pod uwagę, że działamy na tak różnych rynkach, decyzja o uzyskaniu tych certyfikatów była naturalna i zgodna z normami kulturowymi naszych klientów na niektórych rynkach.

W ostatnich miesiącach pojawiły się obawy dotyczące środowiska i zdrowia związane ze stosowaniem w kosmetykach PFA (substancji per i polifluoroalkilowych, tzw. „wiecznie chemikaliów”). Jakie jest stanowisko firmy Inglot w tej sprawie i jak firma rozwiązuje te problemy?

Spośród wszystkich związków sklasyfikowanych jako PFA, w kilku naszych produktach stosujemy tylko śladowe ilości eteru poliperfluorometyloizopropylowego. Substancja ta może być stosowana w kosmetykach bez ograniczeń. Wszystkie nasze produkty, które zawierają śladowe ilości izopropylu PFOA na liście składników, a także wszystkie produkty kosmetyczne INGLOT, przechodzą obowiązkową ocenę bezpieczeństwa przeprowadzaną przez niezależne akredytowane organizacje w celu zapewnienia ich bezpiecznego stosowania. Uznając zrozumiałe zaniepokojenie opinii publicznej w związku z tym problemem, pracujemy nad całkowitym wyeliminowaniem PFOA z naszych produktów.

READ  Donald Trump kiedyś błędnie napisał King Charles w strasznym błędzie na Twitterze

Jakie jest podejście firmy Inglot do różnorodności, integracji i równości płci?

Naszą filozofią jest tworzenie kosmetyków z myślą o każdym – bez względu na płeć, kolor skóry czy pochodzenie. Cenimy osobowość każdego klienta. Jako marka wierzymy, że każdy ma prawo do wyrażania siebie w sposób najbliższy jego sercu. Makijaż to jeden ze sposobów na wyrażenie prawdziwego siebie, indywidualności i kreatywności. Gdzie tylko możemy, uczestniczymy w inicjatywach promujących równość i integrację. Na przykład niedawno nawiązaliśmy współpracę z Netflix, aby przeprowadzić w Polsce kampanię podkreślającą, że manicure jest nie tylko dla kobiet, ale także dla mężczyzn. W ramach kampanii nasza marka była obecna na kilku równościowych wiecach.

Naszą filozofią jest tworzenie kosmetyków z myślą o każdym – bez względu na płeć, kolor skóry czy pochodzenie.

„Jako marka wierzymy, że każdy ma prawo do wyrażania siebie w sposób najbliższy jego sercu. Makijaż to jeden ze sposobów na wyrażenie prawdziwego siebie” – mówi Zbyszek Inglot, Prezes Zarządu Inglot Cosmetics (Zdjęcie: dzięki uprzejmości Inglot Cosmetics)

Tematem przewodnim tegorocznej kampanii Światowego Dnia Własności Intelektualnej jest Kobiety i własność intelektualna: przyspieszenie innowacji i kreatywności. Dlaczego ważne jest, aby kobiety były częścią procesu innowacji i dlaczego powinny posiadać wiedzę na temat własności intelektualnej?

Uważamy, że w dzisiejszych czasach każdy powinien być świadomy własności intelektualnej niezależnie od płci. Różnorodność i integracja były integralną częścią wartości naszej marki od momentu założenia firmy i na długo przed tym, zanim kwestie te znalazły się w centrum uwagi opinii publicznej.

Jakie przesłanie kierujesz do kobiet i dziewcząt w Światowy Dzień Własności Intelektualnej?

Powiedziałabym każdej kobiecie i dziewczynie: bądź dumna z tego, kim jesteś i co robisz, bo naprawdę możesz coś zmienić. Większość stanowisk kierowniczych w firmie Inglot zajmują kobiety. Z własnego doświadczenia wiem, jak ważny wkład w rozwój naszej marki wniosły kobiety.

Bądź dumny z tego, kim jesteś i co robisz, ponieważ naprawdę możesz coś zmienić.

Jakie są plany Inglota na przyszłość?

W ostatnim czasie zakończyliśmy długi okres modernizacji i inwestycji firmy. Teraz koncentrujemy się na wejściu na nowe rynki, takie jak Brazylia i Japonia. Idąc dalej, skupimy naszą uwagę na dystrybucji naszych produktów za pośrednictwem platform internetowych i sklepów wielomarkowych.