Wydaje się, że nowa aktualizacja warstwy dodatku Nintendo dla emulatora N64 od Switch Online przywróciła klasyczną mgłę wojny do The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Nintendo na żywo raporty.
Jak zauważyli użytkownicy Twittera, tacy jak Umieść tweetaNowo wydana wersja 2.0.0 naprawia problem wizualny w grze Ocarina i innych wcześniej emulowanych grach N64. Oskarżony o wizualną niespójność z oryginałami.
[Nintendo Switch Online – N64]
Wersja 2.0.0 jest już dostępna. Wygląda na to, że pojawiło się kilka aktualizacji konfiguracji gry, które opiszę w innym tweecie.
Warto jednak zauważyć: niesławny pokój Świątyni Wody został całkowicie odnowiony, a mgła została przywrócona. pic.twitter.com/LdYX7t4lHS
-OatmealDome (OatmealDome) 25 lutego 2022
N64 Switch Online: Znowu dodali mgłę. Chyba Choco Mountain w MK64 też nie miała mgły? Ostatni obraz przedstawia wejście do Świątyni Dżungli podczas startu. #Nintendo 64 #NintendoSwitchOnline #NintendoSwitch pic.twitter.com/Cnvvpw3g4Z
– Fernando 🇲🇽🌬 (@ Ferchou_27) 25 lutego 2022
„Mgła wojny” ma podwójne znaczenie: w grach strategicznych jest używana do oznaczania obszarów na mapie, które są spowite ciemnością, które możesz zbadać. W bardziej starożytnych grach, takich jak Ocarina of Time, mgła była używana do ukrywania odległych obiektów, których nie można było zobaczyć dzięki słabszemu sprzętowi niż jesteśmy przyzwyczajeni w dzisiejszych czasach. To niewielka zmiana na końcu, ale jak widać na powyższych obrazkach, może mieć zauważalny wpływ na wizualny styl gry. Wcześniej gracze Ocarina of Time korzystający z emulacji N64 Switcha mogli zobaczyć Deku Tree w całej jego drewnianej chwale z niemal każdej odległości, jak pokazano na Ten film pochodzi z YouTubera ZFG.
Deku Tree z Ocarina of Time bez mgły przed aktualizacją 2.0.0. Źródło: ZFG na YouTube
Ta aktualizacja następuje po Podobna poprawa nastąpiła w wizualizacjach z zeszłego miesiącakiedy wydawało się, że Nintendo pracuje nad naprawieniem odbicia wody w pokoju szefa DarkLinka.
Wydaje się, że aktualizacja Nintendo 2.0.0 naprawiła niektóre obecnie nieznane problemy z Banjo-Kazooie.
Joseph Knope jest scenarzystą/producentem w IGN.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Apple obwinia Instagram za przegrzanie iPhone’ów
Sergey Galyonkin, twórca SteamSpy, który pomógł uruchomić Epic Games Store, po ośmiu latach opuścił twórcę Fortnite
Prawdopodobna utrata dużej liczby stanowisk pracy w zespole wydawcy Worms17 – źródła