Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

NHL łączy siły ze Starterem, aby wypuścić limitowaną edycję „The Black Ice Collection”

NHL łączy siły ze Starterem, aby wypuścić limitowaną edycję „The Black Ice Collection”

Nowy Jork – Starter, jedna z najbardziej kultowych, innowacyjnych i autentycznych firm produkujących odzież sportową na świecie, nawiązała współpracę z National Hockey League® (NHL), aby wypuścić limitowaną edycję „The Black Ice Collection”.

Aby uczcić premierę nowej kolekcji, obie marki zorganizują imprezę inauguracyjną w środę, 29 listopada, w godzinach 14:00–19:00 we flagowym sklepie ligi, NHL Shop NYC w West Plaza na Manhattanie. Wydarzenie będzie bezpłatne i otwarte dla publiczności, a specjalnym wystąpieniem będzie nowojorski nadawca radiowy ESPN Don la Grecabyły gwiazdor NHL i obecny analityk ESPN PK Suban. Charakteryzuje się dźwiękami, które DJ RiaCeremonia premiery będzie ostatnim wydarzeniem przed meczem New York Rangers – Detroit Red Wings tego wieczoru.

Kolekcja Black Ice łączy niepowtarzalny styl juniorski z hokejową pasją w niezapomnianej współpracy. „Fani pokochają ten spadek” – powiedział. Carla BanksaPrezes Grupy Odzieży Sportowej G-III.

Kolekcja oddaje hołd i czerpie inspirację z pasji i energii młodzieżowego hokeja granego na ulicach. Miłość do gier często zaczyna się od młodzieńczych zabaw rozgrywanych w parkach, na ulicach lub na zamarzniętych jeziorach. To poczucie inkluzywności i wspólnoty leży u podstaw działalności tej grupy i jest powodem, dla którego Starter zdecydował się, aby wszystkie zespoły i style wywodziły się z „Black Ice”.

„Starter to kultowa marka, która wywołuje nostalgię u wieloletnich fanów hokeja” – powiedział starszy wiceprezes NHL ds. licencjonowania produktów konsumenckich. Jamesa Haskinsa. „Jesteśmy podekscytowani współpracą ze Starterem przy dostarczaniu kolekcji, która z powodzeniem łączy przeszłość z nowoczesnymi wzorami, tkaninami i stylami – wszystkie elementy sprawiają, że kolekcja Black Ice staje się nowym, obowiązkowym elementem garderoby hokejowej fanów”.

Rzadka i limitowana kolekcja to pozycja obowiązkowa dla fanów. Zawiera niezbędne elementy, takie jak odzież wierzchnia, polary, t-shirty i bluzy z kapturem, od odzieży codziennej po streetwear, a także niektóre z naszych najpopularniejszych elementów Starter, w tym sylwetki z lat 90., takie jak Iconic Bronx Bubble i Breakaway, wykonane z wysokiej jakości klasycznych materiałów Starter, aby zapewnić autentyczność i trwałość wytrzymać próbę czasu. Ceny wahają się od 38 do 180 dolarów.

READ  Wiadomości sportowe | Polak Lewandowski niesie symbol Ukrainy na mistrzostwa świata

Kolekcję Black Ice będzie można kupić od środy, 29 listopada w sklepie NHL Shop NYC na Manhattanie Zachodnim, na NHLShop.com, NHLShop.ca, sieci sklepów internetowych Fanatics oraz w Madison Square Garden, Starter.comi wybierz sklepy zespołu.

NHL i NHL Shield są zastrzeżonymi znakami towarowymi National Hockey League. Znaki drużyn NHL i NHL są własnością NHL i jej drużyn. © NHL 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.

O początkujących

Założona w 1971 roku firma Starter jest jedną z najbardziej kultowych, innowacyjnych i oryginalnych licencjonowanych firm produkujących odzież sportową na świecie, zmieniając na zawsze oblicze branży odzieży sportowej. Dzięki umowom licencyjnym ze wszystkimi głównymi amerykańskimi ligami sportowymi Starter S i Star w pełni łączą kibica, drużynę i zawodnika, pozwalając fanowi „nosić to, co noszą zawodowcy”.

Starter zdaje sobie sprawę, że sport to coś więcej niż tylko gra; To stan umysłu, wspólny duch i więź na całe życie. Nie jest tajemnicą, że z produktów Startera korzystało więcej drużyn uprawiających sport wyczynowy niż jakiejkolwiek innej marki.

Emocjonalne przywiązanie marki do doskonałości w odzieży sportowej pozostaje powszechne w umysłach trenerów, sportowców i konsumentów. Nowicjusz zawsze symbolizował dumę i fandom zespołu. Dziś Starter S i Star w dalszym ciągu definiują nasze dziedzictwo i nadal kształtują naszą markę dla zupełnie nowego pokolenia fanów sportu.

O NHL

National Hockey League (NHL®), założona w 1917 roku, składa się z 32 klubów członkowskich. Skład każdej drużyny odzwierciedla międzynarodowy skład ligi, ponieważ reprezentują ją gracze z ponad 20 krajów, wszyscy rywalizujący o najcenniejsze i historyczne trofeum w sporcie zawodowym – Puchar Stanleya®. Każdego roku liga NHL gości na arenie oraz za pośrednictwem krajowych partnerów telewizyjnych i radiowych ponad 670 milionów fanów. Ponad 191 milionów obserwujących – łącznie kont ligowych, drużynowych i graczy – na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, TikTok i YouTube; i ponad 100 milionów fanów online na NHL.com. Liga transmituje mecze w ponad 160 krajach i terytoriach za pośrednictwem swoich właścicieli praw, w tym ESPN, WBD Sports i NHL Network w Stanach Zjednoczonych; Sportsnet i TVA Sports w Kanadzie; Viaplay w krajach nordyckich, bałtyckich i Polsce; YLE w Finlandii; Nova w Czechach i na Słowacji; Sky Sports i ProSieben w Niemczech; MySports w Szwajcarii; i CCTV5+ w Chinach; Dociera do fanów na całym świecie dzięki grom dostępnym do transmisji strumieniowej w każdym kraju. Fani wchodzą w interakcję z cyfrowymi zasobami ligi na urządzeniach mobilnych za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji NHL®; Na dziewięciu platformach mediów społecznościowych; oraz w radiu sieciowym SiriusXM NHL™; Na NHL.com jest ona dostępna w ośmiu językach i zapewnia bezprecedensowy dostęp do statystyk zawodników i drużyn, a także wyników każdego sezonu zasadniczego i meczu play-off od początków ligi, obsługiwanych przez SAP. NHL Original Productions i NHL Studios produkują wciągające, oryginalne programy zapewniające bezprecedensowy dostęp do zawodników, trenerów, personelu ligowego i drużyn w celu dystrybucji na platformach społecznościowych i cyfrowych NHL.

READ  Oglądaj Mistrzostwa Świata 2022 na FOX: godziny, kanały i pełny harmonogram meczów

Liga NHL angażuje się w budowanie zdrowych, tętniących życiem społeczności wykorzystujących hokej do świętowania fanów każdej rasy, koloru skóry, religii, pochodzenia narodowego, tożsamości płciowej, wieku, orientacji seksualnej i statusu społeczno-ekonomicznego. Inicjatywa NHL Hockey for All promuje oficjalną politykę sportu obejmującą integrację na lodzie, w szatniach, salach konferencyjnych i na trybunach. NHL pracuje nad zwiększeniem dostępu i możliwości gry w hokeja dla ludzi ze wszystkich środowisk i umiejętności, tworzeniem bardziej włączających środowisk i rozwijaniem gry poprzez większą różnorodność uczestników. Do tej pory liga NHL zainwestowała ponad 100 milionów dolarów w programy hokejowe dla młodzieży i programy amatorskie, zobowiązując się zainwestować dodatkowe 5 milionów dolarów w programy dotyczące różnorodności i włączania w ciągu następnego roku.