Wygląda na to, że Microsoft rozważa zaoferowanie wspieranych reklamami tańszych poziomów Xbox Game Pass.
Jest to zgodne z ankietą, którą Microsoft niedawno rozesłał do graczy, zapraszając do obejrzenia istniejącej subskrypcji Xbox Game Pass i pytając, czy bylibyśmy skłonni zaakceptować reklamy, gdyby opłaty za subskrypcję były niższe.
Zrzut ekranu bez źródła, napisany po hiszpańsku i udostępniony pod adresem Resetowanie (Przez VGC), rzekomo Microsoft przeprowadza ankietę wśród graczy i eksploruje system podobny do poziomów – podobny do Sony Ubisoft + i PS Plus – zapraszając ich do „rozważenia wirtualnych subskrypcji”.
Wydaje się, że plan Virtual Family oferuje pełne korzyści z istniejącej usługi Xbox Game Pass dla pięciu użytkowników na konsolach i komputerach za 22 euro miesięcznie, podczas gdy plan za 3 euro daje jednej osobie plan podobny do Xbox Live Gold, który opóźnia dostęp do Własne gry firmy Microsoft przez sześć miesięcy po wydaniu i będą wyświetlać reklamy, zanim zagrasz w grę z biblioteki XGP.
ICYMI, Xbox odniósł się do swojej rzucającej się w oczy nieobecności na ostatnich Game Awards, obiecując, że wbrew pozorom, Rok 2023 będzie „niesamowicie ekscytującym rokiem” dla jego fanów.
Udostępniając ponownie szpulę promocyjną Microsoft Game Pass, dyrektor Xbox Aaron Greenberg stwierdził, że zespół ma „wiele planów do pokazania i udostępnienia” na przyszły rok.
Napisał wtedy, że „docenia ludzi, którzy chcą się uczyć i widzieć więcej”. „Wyczucie czasu jest zawsze kluczowe, ale nie martw się, nie będziesz musiał długo czekać, aby zobaczyć, co dalej od nas”.
Zweryfikować Przewodnik po gamepassie Podsumowanie wszystkich aktualnie dostępnych gier.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro