Hideo Kojima powiedział, że chce opuścić Ziemię i „stworzyć grę, w którą można grać w kosmosie”.
Przemawiając podczas premiery nowego filmu dokumentalnego Connecting Worlds, doświadczony reżyser gier został zapytany, co chciałby robić w przyszłości, przez swojego przyjaciela i producenta Summer Game Fest, Geoffa Keighleya.
Stephena Totilo w Axios napisał na Twitterze Na co Kojima odpowiedział: „Chcę polecieć w kosmos. Chcę polecieć w kosmos i stworzyć grę, w którą można grać w kosmosie… więc proszę, niech ktoś wyśle mnie w kosmos”.
Inni obecni na imprezie mają Wniosek Słowa Kojimy nie były do końca poważne.
Poza pracą nad serią Metal Gear Kojima w przeszłości chętnie eksperymentował z niekonwencjonalną mechaniką rozgrywki.
Jednym z takich przykładów jest GBA RPG Boktai: The Sun in Your Hand. Kartridż z grą zawierał czujnik światła, aktywowany przez zabranie GBA na zewnątrz na słońce, który ładował broń w grze.
Kojima również wielokrotnie mówił w przeszłości, że chce stworzyć grę, która sama się zniszczy, jeśli gracz umrze w grze.
Opis filmu dokumentalnego Connecting Worlds brzmi: „Premiera autora gry wideo, ten urzekający wizualnie dokument daje rzadkie spojrzenie na proces twórczy Hideo Kojimy, gdy otwierał własne niezależne studio”.
Kojima rozpoczął swoją karierę w 1986 roku w Konami, projektując Metal Gear (1987) dla MSX2 i kładąc podwaliny pod gatunek skradanek w grach wideo.
Spędził ponad 30 lat w Konami, produkując wiele popularnych gier Metal Gear Solid, a także mech Zone of the Enders, a także gry przygodowe Snatcher (1988) i Policenauts (1994).
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro