Ten artykuł został zaktualizowany o godzinie 21.36.
rzadko spotykany’s Wiecznie dzikie „Całkowity restart” nastąpił po odejściu dyrektora kreatywnego, zauważają źródła VGC.
Pierwotny adres IP był wyraźnie nieobecny w Xbox i Bethesda Show w niedzielę, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że Rare zadebiutował w obu nowych zwiastunach gry MicrosoftDwa poprzednie ważne wydarzenia, a mianowicie X-Box Pokaż gry zeszłego lipca X019 cala Listopad 2019.
A według naszych źródeł wydawniczych może minąć trochę czasu, zanim fani otrzymają znaczącą aktualizację tytułu – a nawet dłużej, zanim zostanie on wydany.
VGC zdaje sobie sprawę, że odejście dyrektora kreatywnego Simona Woodroffe’a w zeszłym roku – Po raz pierwszy został przez nas zgłoszony – Doprowadziło to do gruntownej zmiany projektu i kierunku gry, a także znaczących zmian w kierownictwie wyższego szczebla.
Według osób zaznajomionych z rozwojem Everwild, projekt gry został „zrestartowany od zera”, co oznacza, że prawdopodobnie minie kilka lat, zanim zostanie wydana.
Potwierdza to komentarze dziennikarza Jeffa Groba w Zobacz wideo W ten weekend, kiedy powiedział, że słyszał, że rozwój Everwild trwa dłużej niż oczekiwano.
Powiedziano nam, że zespół programistów Everwild „optymistycznie” dąży teraz do wydania 2024 i że najstarszy pracownik kreatywny i projektant Rare Greg Miles, aby sterować procesem ponownego uruchamiania.
Miles jest prawdopodobnie najbardziej utytułowanym projektantem w historii Rare, poza założycielami Stamper Brothers. Od 1989 roku Miles kierował projektami w niektórych z największych firm studia, w tym w Donkey Kong Country, Banjo Kazooie, Viva Pinata i morze złodziei.
Producent wykonawczy Everwild, Louise O’Connor, potwierdził nominację Milesa w odpowiedzi na zaawansowaną wersję tej historii.
„Zespół odpowiedzialny za Everwild nadal kształtuje prawdziwie magiczne doświadczenie i pozostaje skupiony i podekscytowany tworzeniem nowej gry skupionej wokół naprawdę wyjątkowego nowego świata” – powiedziała.
„Greg Miles dołączył do nas pod koniec zeszłego roku jako dyrektor kreatywny, a zespół nigdy nie był silniejszy. Od czasu pokazania światu naszego zwiastuna Eternals, robimy postępy we wszystkich aspektach Everwild.
„Zespół ciężko pracuje, aby zrealizować naszą wizję i wprowadzić magię natury do Everwild graczom na całym świecie”.
Wydanie 2024 oznacza dekadę rozwoju Everwild, który spędził wiele lat na eksperymentalnych prototypach, zanim ostatecznie został ogłoszony w 2019 roku.
Według osób zaznajomionych z jego rozwojem, mały zespół Everwild miał trudności z określeniem jasnego kierunku dla tytułu, poza niesamowitym stylem graficznym i ścieżką dźwiękową.
Od zeszłego roku gra była trzecioosobową przygodową grą akcji z boskimi elementami gry, jak nam powiedziano. W szczególności jedna osoba powiedziała, że mandat kierownictwa Rare, aby nie podejmować żadnej walki w grze, doprowadził do przeszkód w projektowaniu.
Szef studia, Craig Duncan, przyznał w zeszłym roku, że Rear nie rozmawiał zbyt wiele o Everwildzie, ponieważ był nim. Wciąż zastanawia się, jak główne motywy tytułu przełożą się na rozgrywkę.
Powiedział: „Wiele nauczyliśmy się od Sea of Thieves”. żebrowany. „W gruncie rzeczy uwielbiamy ideę Sea of Thieves [and] Gracze wspólnie tworzą historie.
„Myślę z Everwildem, Louise [O’Connor] A jej zespół kierowniczy jest naprawdę pasjonatem dawania graczom świata, w którym mogą się zatracić – wiesz, dużo natury wygląda magicznie.
Więc pomysł: „Co to znaczy dbać o świat?” Co to znaczy być w naturze?
„Jednym z powodów, dla których nie rozmawiamy dużo o Everwild, jest to, że wciąż odczuwamy wiele z tych rzeczy. Wciąż bawimy się pomysłami na gry.
„W przyszłości będziemy mieli o wiele więcej do powiedzenia na ten temat, ale… mamy pomysł, który nas naprawdę pasjonuje i uważamy, że jest coś wyjątkowego. Mam zespół ludzi, którzy budzą się każdego ranka z chęcią stworzenia tej gry, którą już są naprawdę pasjonatami.”
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Słowo dnia nr 832 Wskazówki, wskazówki i odpowiedzi na piątek, 29 września
Nowa gra Elder Scrolls nagle pojawiła się na Androidzie
Cyberpunk 2077: Dogtown w Phantom Liberty ostro reaguje na graczy prowadzących radiowozy