Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Dlaczego Everwild nie pojawił się na E3? Został „w pełni zrestartowany”

Ten artykuł został zaktualizowany o godzinie 21.36.

rzadko spotykany’s Wiecznie dzikie „Całkowity restart” nastąpił po odejściu dyrektora kreatywnego, zauważają źródła VGC.

Pierwotny adres IP był wyraźnie nieobecny w Xbox i Bethesda Show w niedzielę, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że Rare zadebiutował w obu nowych zwiastunach gry MicrosoftDwa poprzednie ważne wydarzenia, a mianowicie X-Box Pokaż gry zeszłego lipca X019 cala Listopad 2019.

A według naszych źródeł wydawniczych może minąć trochę czasu, zanim fani otrzymają znaczącą aktualizację tytułu – a nawet dłużej, zanim zostanie on wydany.

VGC zdaje sobie sprawę, że odejście dyrektora kreatywnego Simona Woodroffe’a w zeszłym roku – Po raz pierwszy został przez nas zgłoszony – Doprowadziło to do gruntownej zmiany projektu i kierunku gry, a także znaczących zmian w kierownictwie wyższego szczebla.

Według osób zaznajomionych z rozwojem Everwild, projekt gry został „zrestartowany od zera”, co oznacza, że ​​prawdopodobnie minie kilka lat, zanim zostanie wydana.

Potwierdza to komentarze dziennikarza Jeffa Groba w Zobacz wideo W ten weekend, kiedy powiedział, że słyszał, że rozwój Everwild trwa dłużej niż oczekiwano.

Dlaczego Everwild nie pojawił się na E3?  Gotowy

Powiedziano nam, że zespół programistów Everwild „optymistycznie” dąży teraz do wydania 2024 i że najstarszy pracownik kreatywny i projektant Rare Greg Miles, aby sterować procesem ponownego uruchamiania.

Miles jest prawdopodobnie najbardziej utytułowanym projektantem w historii Rare, poza założycielami Stamper Brothers. Od 1989 roku Miles kierował projektami w niektórych z największych firm studia, w tym w Donkey Kong Country, Banjo Kazooie, Viva Pinata i morze złodziei.

Producent wykonawczy Everwild, Louise O’Connor, potwierdził nominację Milesa w odpowiedzi na zaawansowaną wersję tej historii.

„Zespół odpowiedzialny za Everwild nadal kształtuje prawdziwie magiczne doświadczenie i pozostaje skupiony i podekscytowany tworzeniem nowej gry skupionej wokół naprawdę wyjątkowego nowego świata” – powiedziała.

„Greg Miles dołączył do nas pod koniec zeszłego roku jako dyrektor kreatywny, a zespół nigdy nie był silniejszy. Od czasu pokazania światu naszego zwiastuna Eternals, robimy postępy we wszystkich aspektach Everwild.

READ  Google kończy 25 lat: kluczowe momenty w historii giganta wyszukiwania – w tym niesławna sukienka J-Lo | Wiadomości naukowe i technologiczne

„Zespół ciężko pracuje, aby zrealizować naszą wizję i wprowadzić magię natury do Everwild graczom na całym świecie”.

Wydanie 2024 oznacza dekadę rozwoju Everwild, który spędził wiele lat na eksperymentalnych prototypach, zanim ostatecznie został ogłoszony w 2019 roku.

Według osób zaznajomionych z jego rozwojem, mały zespół Everwild miał trudności z określeniem jasnego kierunku dla tytułu, poza niesamowitym stylem graficznym i ścieżką dźwiękową.

Od zeszłego roku gra była trzecioosobową przygodową grą akcji z boskimi elementami gry, jak nam powiedziano. W szczególności jedna osoba powiedziała, że ​​mandat kierownictwa Rare, aby nie podejmować żadnej walki w grze, doprowadził do przeszkód w projektowaniu.

Dlaczego Everwild nie pojawił się na E3?  Gotowy

Szef studia, Craig Duncan, przyznał w zeszłym roku, że Rear nie rozmawiał zbyt wiele o Everwildzie, ponieważ był nim. Wciąż zastanawia się, jak główne motywy tytułu przełożą się na rozgrywkę.

Powiedział: „Wiele nauczyliśmy się od Sea of ​​​​Thieves”. żebrowany. „W gruncie rzeczy uwielbiamy ideę Sea of ​​​​Thieves [and] Gracze wspólnie tworzą historie.

„Myślę z Everwildem, Louise [O’Connor] A jej zespół kierowniczy jest naprawdę pasjonatem dawania graczom świata, w którym mogą się zatracić – wiesz, dużo natury wygląda magicznie.

Więc pomysł: „Co to znaczy dbać o świat?” Co to znaczy być w naturze?

„Jednym z powodów, dla których nie rozmawiamy dużo o Everwild, jest to, że wciąż odczuwamy wiele z tych rzeczy. Wciąż bawimy się pomysłami na gry.

„W przyszłości będziemy mieli o wiele więcej do powiedzenia na ten temat, ale… mamy pomysł, który nas naprawdę pasjonuje i uważamy, że jest coś wyjątkowego. Mam zespół ludzi, którzy budzą się każdego ranka z chęcią stworzenia tej gry, którą już są naprawdę pasjonatami.”