Wreszcie w końcu dostaliśmy plik Właściwe spojrzenie na Elden Ring podczas zeszłotygodniowego Summer Games FestI nagle mamy teraz zalew informacji o tym, czego się spodziewać w następnej grze. W rozmowie z IGNW tym artykule legendarny reżyser Hidetaka Miyazaki dostarczył wielu podstawowych informacji, wraz z kilkoma dyskusjami na temat umiejętności, trybu wieloosobowego i struktury gry.
Jednym z pierwszych omawianych tematów była sceneria Elden Ring, The Lands Between, która została celowo zaprojektowana, aby dać „ogromne poczucie skali oraz tej szerokości i otwartości”. Jest podzielony na sześć głównych regionów, z których każdy jest domeną półbogów. Są one ułożone tak, aby zasugerować konkretny układ, z którym należy sobie poradzić, ale gracz może sam podejmować decyzje, co zrobić najpierw. „Nie będziesz mieć dostępu do wszystkiego od samego początku, ale istnieje wiele różnych sposobów podejścia do każdego obszaru” – wyjaśnił Miyazaki. „I jest duża swoboda w zakresie systemu, z którym masz do czynienia również w różnych obszarach”.
Gracze będą mogli uzyskać dostęp do obszaru Hub wkrótce po grze, z którego można „wyjść”, a także do sześciu głównych obszarów The Lands Between. „To będą domeny lub regiony głównych wodzów półbogów” – wyjaśnił Miyazaki. „Z tego miejsca możesz odkrywać nie tylko te główne obszary lochów, ale także różne katakumby, zamki i fortece rozsiane po całej mapie. Mają one zasięg i zasięg, ale główne lochy to te sześć – to są ludzie, których będziesz udaj się na swoje przygody w głównym świecie.”
To wszystko brzmi jak ogromna mapa i na szczęście Elden Ring będzie miał system szybkiej podróży na duże odległości.
Jeśli chodzi o rozgrywkę, gracz będzie mógł skakać – co, miejmy nadzieję, pomoże uniknąć ataków niektórych z tych masywnych potworów, a gracze będą mogli teraz jeździć konno (jak sugerował zwiastun). Nowe dodatki do walki obejmują możliwość „przyzywania duchów martwych wrogów i używania ich jako sojuszników w bitwach”, co Miyazaki opisał jako tylko jedną alternatywę dla walki bezpośredniej. „Mamy wiele elementów, które pozwalają radzić sobie z różnymi sytuacjami z dużą swobodą” – dodał.
Jeśli chodzi o sposób zdobywania tych umiejętności, Miyazaki stwierdził, że chociaż niektóre można kupić w sklepach lub uzyskać od NPC, są one na ogół „ukryte w całym świecie gry, aby gracz mógł je odkryć poprzez eksplorację, zamiast odblokowywać za pomocą drzewa umiejętności, jak w poprzednim tytuły.
Kolejną różnicą w stosunku do poprzednich tytułów FromSoft (w których umiejętności i broń zostały połączone) jest to, że gracze będą mogli „swobodnie wymieniać umiejętności między różnymi rodzajami broni”, a także uczyć się magii. I wygląda na to, że będzie z czego wybierać, w sumie 100 umiejętności. „Wierzymy, że dostosowywanie kompilacji będzie bogatsze i bardziej zróżnicowane niż wcześniej” – wyjaśnił Miyazaki.
Witryna Elden Ring wcześniej stwierdziła, że gra będzie miała jakąś formę gry wieloosobowej, a Miyazaki wyjaśnił, że przybierze to formę zapraszania „kolegów do gry w trybie współpracy”.
Miyazaki zagłębił się również dość szczegółowo w fabułę gry, co wyjaśnia nieco, dlaczego gracz nazywa się Zniszczony:
„…w świecie Pierścienia Elden, znajdujące się ziemie są pobłogosławione obecnością Pierścienia Elden i Erdtree, które symbolizują ich istnienie, a to dało błogosławieństwo lub błogosławieństwo dla ludzi w całej krainie, dużych i małe… to, co w nich reprezentuje, to ten rodzaj złotego światła, czyli Ta złota aura, która pojawia się specjalnie w ich oczach.Symbolizuje to błogosławieństwo lub łaskę Erdtiri. błogosławiąc światło, które wyblakło z ich oczu i są to tak zwane plamy.
„Więc można nazwać ich skazy, które straciły łaskę. I to było na długo przed rozpoczęciem gry, na długo przed. Przodkowie postaci na świecie zostali wygnani i wygnani z ziemi, ci nudni. Potem długo po Pierścień Eldena roztrzaskał się podczas wydarzenia historycznego, przywracając tę utraconą łaskę, wzywając nieszczęśników, którzy kiedyś zostali wygnani z ziem pośrednich, i kierując ich z powrotem. samą grę, w której postać zostaje przywołana przez utraconą łaskę i wraca do krain. pomiędzy”.
Jest wiele dyskusji na temat wiedzy o Elden Ring i wkładu George’a R.R. Martina w pełnym wywiadzie IGN, ale kolejny wywiad z Famitsu Podaj również dodatkowe szczegóły dotyczące gry. Podobnie jak w serii Dark Souls, gracze będą tworzyć własne postacie (zamiast grać jako postać statyczna, jak Sekiro). Zakończeń jest wiele, a ścieżka do każdego z nich wydaje się całkowicie darmowa – co oznacza, że miejmy nadzieję, że na początku gry nie utkniesz na określonej ścieżce.
Kooperacyjny tryb wieloosobowy będzie możliwy na dużych otwartych przestrzeniach i walkach z bossami – ale wygląda na to, że nie będziecie w stanie jeździć razem w grze wieloosobowej. Istnieje również asynchroniczny tryb wieloosobowy, w którym gracze mogą konfigurować kombinacje i słowa kluczowe.
Miyazaki potwierdził również, że Elden Ring to największa gra, jaką kiedykolwiek stworzył FromSoftware, i że granie w nią bez wielu objazdów powinno zająć około 30 godzin.
Po latach milczenia z pewnością jest mnóstwo informacji. I nie poznaliśmy jeszcze E3 Bandai Namco (gdzie prawdopodobnie możemy zobaczyć lub usłyszeć Pierścień Elden). Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak to ustawić, sprawdź to it Sprawdź nasz przewodnik po konferencji E3.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro