Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Całkowicie nowy Mercedes-AMG GT zachowuje silnik V8 i dodaje siedzenia

Całkowicie nowy Mercedes-AMG GT zachowuje silnik V8 i dodaje siedzenia

Od imponujących, jeśli nie spektakularnych początków, oryginalny AMG GT stał się czymś naprawdę niezwykłym. GT R ​​Pro należy uznać za jeden z najlepszych samochodów AMG wszechczasów, a seria Black była tak szybka na Nordschleife, że zmusiła Porsche do gruntownej przebudowy GT2 RS, aby odzyskać rekord toru. Teraz czas na drugą generację. Dostaliśmy już pewnego rodzaju zapowiedź najnowszego AMG SL, samochodu, który ma wiele wspólnego z GT – i patrząc na ten samochód często ma się wrażenie, że chce być solidnym, zgrabnym samochodem sportowym, a nie wyluzowany top z dużymi nadziejami na coupe.

AMG zawsze było odpowiednim konkurentem dla Porsche 911 ze względu na swoją cenę i osiągi; Teraz wydaje się, że zamierza ulepszyć swoją konkurencję z tylnym silnikiem. Włączenie małych tylnych siedzeń i nacisk na łatwość użytkowania to chyba najbardziej oczywiste prezenty. Porsche pozostaje popularne, ponieważ stawia kierowcy niewiele wymagań i jest niezwykle praktyczne jak na dwudrzwiowy samochód sportowy. Wydaje się, że Mercedes-AMG skupił się na tym aspekcie (lub innymi słowy, jest to dowód na to, że „odpowiada na życzenia naszych klientów” według Michaela Chippe, prezesa zarządu Mercedes-AMG) i w ten sposób stworzył a 2+2 o „zwiększonej przydatności do codziennego użytku”. Dostępny jest nawet dostęp do bagażnika bez użycia rąk. Jeśli to jest samochód sportowy, który klienci AMG chcą kupić, to jest to samochód sportowy, który AMG wyprodukuje…

Nie martw się jednak, ponieważ jest też wiele rzeczy, które mogą ekscytować prawdziwych fanów AMG. Na początek jest V8, oferowany w tych samych wersjach wyposażenia co SL, co oznacza 476 KM GT 55 i 585 KM GT 63. Litrowa hybryda V8 może wytworzyć ponad 800 KM, ale to więcej niż wystarcza, aby utrzymać ją w ruchu od premiery. Dziewięciobiegowa przekładnia MCT jest standardem w obu modelach, podobnie jak w pełni zmienny napęd na wszystkie koła 4Matic+, skrętna tylna oś, aktywny stabilizator, aktywna szyba powietrzna i blokowany tylny mechanizm różnicowy — to nie tylko AMG dla pozerów. Niewielu ich teraz, prawdę mówiąc.

READ  Overwatch 2 wyłącza się w czwartek wieczorem, gdy Blizzard zaczyna naprawiać

W rzeczywistości poziom wysiłku włożony w uczynienie tego GT tak dobrym w prowadzeniu, jak to tylko możliwe, wydaje się imponujący. Łatwo rozproszyć się gigantycznym ekranem, wszystkimi trybami lub „wieloma usługami połączeń”, ale w tym AMG jest też trochę przyzwoitego sprzętu. Utrzymuje podstawową platformę SL, na początek, z włóknami aluminiowymi, stalowymi, magnezowymi i kompozytowymi, aby uczynić go tak sztywnym i lekkim, jak to tylko możliwe. Każdy łącznik i zwrotnica zawieszenia, a także wsporniki kół są wykonane z kutego aluminium, aby zmniejszyć masę nieresorowaną; Podobnie mówi się, że kompozytowe tarcze hamulcowe zmniejszają cenniejsze kilogramy.

Gdzie indziej, wyższa sztywność pochylenia i palców powinna pomóc zarówno w szybkości pokonywania zakrętów, jak i wyczuciu. Na spodzie znajduje się usztywnienie, dzięki któremu GT jest również tak sztywny na skręcanie, jak to tylko możliwe. Amortyzatory AMG Active Ride Control są teraz wyposażone w dwa złącza hydrauliczne po stronie kompresji i odbicia. Mercedes mówi, że „inteligentne hydrauliczne połączenie czterech wsporników sprężyn, regulacja ciśnienia pompy i zawory zmiany biegów pozwalają na wyjątkowo szerokie sprężynowanie przy jednoczesnym niskim ruchu toczenia”. Wydaje się, że celem jest najwyższy komfort wraz z wyższą wydajnością, co jest dobrą rzeczą. A teraz jest lifting nosa.

Mówi się również, że nowy GT może pochwalić się „idealnie wyważoną relacją między niskim oporem powietrza a niską siłą nośną”, wspomaganą przez aktywny przedni panel Airpanel (który otwiera się w razie potrzeby), chowany tylny spojler i kilka sprytnych opatentowanych elementów podwozia, które tworzą zwężkę Venturiego. efekt. A jakby tego było mało, dostępny jest opcjonalny pakiet aerodynamiczny z kilkoma stałymi elementami, które zmniejszają siłę nośną i zwiększają siłę docisku. Poza tym bez wątpienia doda więcej energii projektowi. Pomyśl o tym, gdzie zaczęło się i gdzie skończyło się ostatnie GT – odtąd będzie jeszcze potężniejsze. I wydaje się, że to bardzo dobre miejsce na początek. AMG zwróciło szczególną uwagę na długi rozstaw osi, krótki zwis i stromo pochyloną przednią szybę, dzięki którym GT wygląda na „kompaktową i mocną”.

READ  Twórcy Minecrafta nie pozwolą na NFT na platformie do gier | Maine Craft

AMG twierdzi, że wnętrze jest „super analogowe”, łącząc „architekturę analogową i świat cyfrowy”. Lub, mówiąc laikiem, ten ekran dotykowy idealny do obrazu z kilkoma ładnymi skórkami. Na uwagę zasługują również znane z modelu SL koła AMG Performance, sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami (fotele Performance są dostępne jako opcja) oraz rejestrator danych AMG Track Pace. Co wydaje się ograniczone do użytku w codziennym samochodzie sportowym 2+2, ale nigdy nie wiadomo. Tym, którzy nie znają na pamięć ustawień AMG Dynamic Select, ale przypominają, że są to Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual i Race.

Herr Scheppe jeszcze raz: „Nowy AMG GT Coupé łączy bardzo dynamiczne właściwości jezdne i wyjątkowy sportowy charakter z wysokim komfortem na co dzień. Nasz nowy GT jest zdecydowanie najlepszym produktem w naszym asortymencie i dlatego jest nie tylko najmniejszym produktem marki AMG, ale także wyraźnym przywiązaniem do samochodu sportowego wyprodukowanego w Affalterbach. Co jest naprawdę zachęcające, biorąc pod uwagę, że ostatnio Mercedes skupiał się na elektrycznych SUV-ach dla każdego i dla każdego.Po debiucie w ramach Tygodnia Samochodów w Monterey – nie ma lepszego miejsca, aby Twój nowy samochód sportowy wyglądał fajnie – jest ustawiony na produkcję nowy AMG GT już wkrótce. W samą porę na aktualizację 911. Zabawne.