Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Burj Khalifa Summit dla hostess linii lotniczych Emirates

Spot przedstawia stewardesę Emirates w mundurze lotniskowca, stojącą na szczycie budynku Burdż Chalifa w Dubaju. Jest to najwyższy budynek na świecie – jego wysokość to 828.

w 30 sekund. W reklamie widzimy kobietę trzymającą tablicę, jak w słynnej scenie z filmu „Love Actually” z 2003 r. Kamera jest następnie oddalana i widzowie mogą zobaczyć hostessę stojącą na szczycie Burdż Chalifa z panoramą Dubaju w tle.

W rolę gospodarza wcieliła się Nicole Smith Ludvik – podróżniczka, poszukiwaczka przygód, miłośniczka adrenaliny, wybrana w procesie selekcji instruktorka spadochronu.

Aby udowodnić, że strona nie jest fotokonstrukcją, zamieścił tzw. ucieczkę z reklamą.

Na szczycie budynku zbudowano specjalną platformę z doczepionym pasem, a kobietę przyczepiono do słupa i dwóch różnych punktów za pomocą paska ukrytego pod mundurem Emirates.

Zdjęcia do miejsca rozpoczęły się o wschodzie słońca, aby uchwycić tzw. złotą godzinę. Załoga pozostała na szczycie przez 5 godzin, a ogłoszenie było stale rejestrowane za pomocą drona.

Witryna została stworzona i zarządzana przez wewnętrzny zespół ds. brandingu Emirates przy pomocy Prime Productions AMG z siedzibą w Dubaju.

Zawsze staramy się łamać zasady i przekraczać granice. Robimy to każdego dnia dzięki naszym innowacyjnym usługom, naszemu najlepszemu w swojej klasie produktowi i oczywiście naszej reklamie. Spokój i pewność personelu pokładowego, który widzisz w reklamie, to ucieleśnienie personelu obsługującego i zapewniającego pasażerom bezpieczeństwo – komentuje Tim Clark, prezes Emirates Airlines. „Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród nielicznych uprzywilejowanych, którym pozwolono fotografować na szczycie Burdż Chalifa, a jeszcze bardziej jesteśmy dumni z naszej zdolności do zaprezentowania w ten sposób naszego pięknego miasta, Dubaju” – dodał.

Kampania będzie emitowana na kilku rynkach w ramach sieci Emirates: ma zawierać komunikaty istotne dla określonej grupy odbiorców. Pierwsza kampania telewizyjna rozpocznie się w Wielkiej Brytanii.

READ  Po jego apelu do piłki nożnej na całym świecie.