Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

WHP Global podpisało umowę z Fashioncenter GmbH na obuwie i odzież sportową Lotto w Niemczech i Polsce

WHP Global podpisało umowę z Fashioncenter GmbH na obuwie i odzież sportową Lotto w Niemczech i Polsce

WHP Global, wiodąca firma zarządzająca marką i właściciel marki Lotto, podpisała długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH z siedzibą w Norderstedt w Niemczech.

Fashioncenter, spółka zależna Grupy Schmidt, od 25 lat jest właścicielem marki Kappa, a obecnie zajmie się rozwojem produktów i dystrybucją marki obuwia lifestylowego i odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.

Więcej z WWD

Fashioncenter będzie ściśle współpracować z Lotto Sport Italia SpA, która zarządza podstawowymi kategoriami wyników marki Lotto w Europie i na innych kluczowych rynkach. Nowe kolekcje Lotto Lifestyle zostaną wprowadzone latem 2024 r., a do sklepów trafią na początku jesieni/zimy 2024 r.

Dzięki temu partnerstwu Lotto rozszerzy swoją obecność w Europie Środkowej w sektorze stylu życia i mody.

„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, korzystającego nie tylko z jej doświadczenia w dystrybucji marek lifestylowych, ale także z ich rozległej sieci na dwóch największych rynkach w Europie. Oczekujemy, że to partnerstwo przyniesie „znaczne zwiększenie naszej obecności na tym ważny region.”

Cornelia Schmidt, dyrektor generalna Fashioncenter, dodała: „Nie możemy się doczekać rozszerzenia obecności marki Lotto w Niemczech i Polsce. Nasz zespół jest pełen pomysłów i zapału do biznesu i już pracuje nad pierwszymi kolekcjami lifestylowymi.”

Pod nazwą „Lotto Life's” Fashioncenter GmbH będzie oferować kolekcje odzieży i obuwia o sportowym charakterze, ale przeznaczone do noszenia na co dzień z wyraźnym elementem modowym. Lotto Life połączy segment lifestylowy i aktywny, aby zaoferować sprzedawcom detalicznym różnorodną gamę produktów dedykowanych sportowi i rozrywce.

WHP Global nabyło Lotto ponad dwa lata temu. Lotto, którego siedziba znajduje się niedaleko Wenecji, zostało założone w 1973 roku, a jego logo z podwójnym diamentem pojawiło się na profesjonalnych sportowcach, w tym mistrzach Wielkiego Szlema Martinie Navratilowej i Borisie Beckerze, a także ponad 40 drużynach piłkarskich i 500 sportowcach na całym świecie.

READ  Jessica Pegula pokonuje swoją partnerkę w grze podwójnej Coco Gauff w ćwierćfinale Montrealu | Sporty

W innych wiadomościach WHP Global firma podała w piątek, że sfinalizowała przejęcie marki modowej G-Star Raw, którą podobno zgodziła się kupić we wrześniu. W związku z zamknięciem WHP Global otworzy nowe europejskie biuro w Amsterdamie.

Sprzedający zachowają mniejszościowe udziały w marce, a obecne kierownictwo G-Star Raw, na którego czele stoi dyrektor generalny Rob Schilder, będzie nadal prowadzić podstawową działalność marki w zakresie wielokanałowości z siedziby głównej w Amsterdamie.

Najlepsze z WWD