„Wkrótce damy przedsiębiorcom z wybranych krajów możliwość zaprezentowania swoich sklepów na WhatsApp” – mówi fragment ogłoszenia w Oficjalna wiadomość na Facebooku. Później dowiedzieliśmy się, że będzie też taka opcja Dostarczaj spersonalizowane reklamy użytkownikom – Wszystko po to, by ułatwić przedsiębiorcom sprzedaż swoich produktów.
W tej chwili nie jest jasne, na jakich rynkach poza USA opisane opcje będą dostępne, ale docelowo mogą trafić również do Polski. Te same sklepy Facebook, zintegrowane z WhatsApp, znajdują się w naszym kraju Gotowy do pracy. Sam WhatsApp pozwala im również tworzyć prywatne konta użytkowników, aby lepiej analizować formy komunikacji z klientami – zwłaszcza te relacje Ostatnie głośne zmiany w przepisach.
Co więcej, chociaż Facebook oczywiście Biznes, a także WhatsApp – w każdym razie tylko na razie Połączony – Więcej opcji, niezwiązanych z czatem, wydaje się być pierwszym krokiem do przełączenia aplikacji na „wersję Messenger”, ponieważ reklamy są teraz zintegrowane z listą wątków.
Komunikator WhatsApp 2.21.9.15
W tej chwili nie wiadomo dokładnie, kiedy Facebook uruchomi nowe produkty na WhatsApp, ani na jakie rynki dotrze. Oficjalne ogłoszenie jest bardziej zapowiedzią wstępną niż zapowiedzią rychłej realizacji. Oczekuje się jednak, że sprawa zaowocuje maksymalnie w ciągu kilku miesięcy.
„Miłośnik podróży. Miłośnik alkoholu. Przyjazny przedsiębiorca. Coffeeaholic. Wielokrotnie nagradzany pisarz.”
More Stories
Kto gra Sookie w serialu aktorskim „Avatar: Ostatni władca wiatru”?
Kinopolis – Festiwal Filmów Polskich w Dublinie (7-10 grudnia) – Polska w Irlandii
Wstyd: Więzy rodzinne rapu i Cyganów w dramacie Netfliksa – Romea.cz