Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Różnorodność gier wideo powiększa się dzięki takim grom jak Black Myth: Wukong, ponieważ chiński przemysł staje się własną siłą twórczą

Jedna z największych epickich legend w Chinach jest adaptowana jako gra wideo, pozwalająca graczom tworzyć własne historie podczas epickich podróży i walki z fantastycznymi wrogami.

Czarna Legenda: Wukong nie jest pierwszą próbą odtworzenia lub zinterpretowania przygód z Podróży na Zachód; Japoński program telewizyjny Monkey and Dragon Ball z lat 80. to tylko dwie z wielu wersji, które mogą znać widzowie spoza Azji.

Ale nadchodząca gra jest reklamowana jako jeden z najbardziej znanych i odnoszących sukcesy modów XVI-wiecznego klasyka.

Wysokiej jakości grafika, animacja i dźwięk zaprezentowane w materiałach testowych wydanych przez niezależnych twórców gier Game Science doprowadziły już do porównań z tytułami AAA.

„Od razu wydaje się, że jest wysokiej jakości” – powiedział ABC Stephen Conway, dyrektor kursu gier i elementów interaktywnych na Swinburne University of Technology.

Zrzut ekranu przedstawiający głównego bohatera Black Myth: Wukong w obliczu ogromnego wroga stojącego w pobliżu płonącej wioski i świątyni.
Dr Conway mówi, że mity spoza zachodniego kanonu zainspirują graczy i programistów.(W zestawie: nauka o grach)

Gry AAA to gry o wysokich budżetach lub wysokiej jakości, podobne do przebojowych filmów.

Ale oprócz zapewniania graczom godzin zabawy, frustracji i uniesienia, ważne jest, aby gra pomagała wnieść nowe pomysły i różnorodność do ogromnej branży.

„Podobnie jak kino z Hongkongu, potem kino chińskie, a ostatnio być może kino i telewizja południowokoreańska wywarły wpływ na ich zachodnie odpowiedniki, myślę, że zobaczymy nowe pokolenie graczy i programistów, którzy będą znacznie głębiej wpływać na różne punkty widzenia i mity spoza – powiedział doktor Conway.

Postać z gry wideo uzbrojona w załogę Boo stoi na chmurze i przygotowuje się do walki z białym smokiem.
Rośnie zainteresowanie grami opartymi na historiach z różnych języków i kultur.(W zestawie: nauka o grach)

Przemysł zabawkarski w Chinach stał się własną siłą twórczą

Ostatnio przemysł gier wideo w Chinach był celem outsourcingu aspektów zachodnich projektów, ale teraz zaczyna się pojawiać z własnymi cechami i kreatywnymi liderami.

Dr Conway powiedział, że chiński przemysł gier wideo zaczyna wyróżniać się jako własna siła twórcza.

„Zbyt często w grach wideo widzimy, że coś niezachodniego jest niedoceniane jako coś egzotycznego: obcego, prymitywnego lub, co gorsza, po prostu jednorodnego wroga, który należy eksterminować” – powiedział.

„Teraz, gdy głosy z tych kultur wchodzą do branży, widzimy niuanse i bardzo potrzebne szczegóły dodane do tych obrazów”.

Dr Conway powiedział, że spodziewa się zobaczyć „więcej” nagłówków pochodzących od twórców z różnych krajów.

„Korzyści z tego wszyscy, od programisty po gracza” – powiedział.

Bogatsze narracje, głębsze postacie i ciekawa mechanika gry wynikają z zabawnych działań, gier i systemów wartości, które nie należą do zachodniego społeczeństwa.

„To wszystko stanowi wartość dodaną do systemu gier”.

Black Legend: Wukong ukaże się w 2023 roku i będzie jedną z pierwszych osób korzystających z najnowszej wersji silnika gry Unreal, o którym mówi się, że jest najbardziej zaawansowanym na świecie silnikiem graficznym do gier 3D.

Historia będzie interesująca do zagłębienia się.

gracz i Aspirujący programista Trent Euman Powiedział, że nie może się doczekać gry, zwłaszcza ze względu na jej styl narracyjny, sztukę i estetykę.

„Jego koncentracja na chińskim folklorze z XVI wieku będzie ekscytująca do eksploracji i wydobędzie realistyczną grafikę wielu graczy, którzy chcą zanurzyć się w XVI-wiecznych Chinach” – powiedział.

„Z tego, co zostało pokazane do tej pory, mechanika walki wygląda fajnie, aby się w nią zagłębić, dopracowanie – efekty specjalne i komentarz audiowizualny – wyglądają świetnie, otoczenie wygląda świetnie, a folklor osadzony w historii będzie fajny do zagłębienia się ”.

Euman powiedział, że rośnie zainteresowanie grami opartymi na różnych językach i kulturach, dzięki franczyzom takim jak Yakuza, Shin Megami Tensei i Genshin Impact.

„Nawet potrójne gry AAA obejmują to, z grami takimi jak Ghost of Tsushima i Sekiro Shadows Die Twice, które pozwalają graczom grać w całą grę w języku angielskim lub japońskim” – powiedział.

Różne sposoby gry

Dr Conway powiedział, że globalizacja oraz tańszy i łatwiejszy dostęp do kreatywnych narzędzi, takich jak Unreal Engine, pomogłyby napędzać bardziej „wielokulturowy rozwój”.

„Myślę, że nie tylko zobaczymy zmianę w mitach i baśniach… zobaczymy zmianę w wartościach, na które jesteśmy narażeni i w sposobie myślenia o funkcjonowaniu społeczeństwa, które jest naprawdę ekscytujące”.

READ  Ponowne uruchomienie Saints Row przełożone na sierpień 2022 r. z powodu „jakości i polerowania”; W treści nie ma większych zmian