Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Wczesna analiza technologii sugeruje, że licząca 1000 lat gra Paper Mario działa w 30 klatkach na sekundę

Wczesna analiza technologii sugeruje, że licząca 1000 lat gra Paper Mario działa w 30 klatkach na sekundę

Obraz: Nintendo

Wygląda na to, że ulepszenia wizualne w Paper Mario: The Thousand-Year Door na Nintendo Switch mogą być płatne. Wczesna analiza techniczna autorstwa Światowy raport Nintendo Najwyraźniej ujawnia, że ​​remake tej klasycznej gry RPG będzie ukierunkowany na 30 klatek na sekundę.

Ta analiza opiera się na wideo przesłanym przez Nintendo Direct i wydaje się, że nie stanowi to problemu w przypadku oglądania zwiastuna w 30 klatkach na sekundę. Może to być zaskoczeniem dla fanów oryginalnego klasyka GameCube, ponieważ wersja z 2004 roku nastawiona była na 60 klatek na sekundę. Mówiąc to, nie byłoby to zbyt szokujące, gdybyś zagrał w najnowszą wersję Paper Mario: The Origami King, która również była ograniczona do 30 klatek na sekundę.

NWR zauważa, że ​​zmiana liczby klatek na sekundę może powodować problemy z opóźnieniami w przypadku naciskania przycisków w określonym czasie podczas bitew. Jeśli chodzi o inne części wersji na Switcha, rozdzielczość w trybie zadokowanym wynosi 900p, a w trybie przenośnym około 720p.

Ponadto w analizie wspomniano, że The Thousand-Year Door for Switch wydaje się wykorzystywać subtelne odbicia, okluzję otoczenia i globalne oświetlenie. Jedyne, czego może brakować, to dopracowanie. Oprócz wprowadzonych zmian, oczywiście zaktualizowano także styl graficzny i tekstury.

Warto zauważyć, że gra zostanie wydana dopiero w 2024 roku, więc nie ma gwarancji, że wszystko, co Nintendo pokazało w zwiastunie remasteru Paper Mario Thousand-Year Door, będzie koniecznie odzwierciedlać produkt końcowy. Wszystko to może ulec zmianie przed premierą, dotyczy to także wydajności i dokładności tytułu.

READ  Co oznaczają odrodzenia w Warzone?