Wygląda na to, że ulepszenia wizualne w Paper Mario: The Thousand-Year Door na Nintendo Switch mogą być płatne. Wczesna analiza techniczna autorstwa Światowy raport Nintendo Najwyraźniej ujawnia, że remake tej klasycznej gry RPG będzie ukierunkowany na 30 klatek na sekundę.
Ta analiza opiera się na wideo przesłanym przez Nintendo Direct i wydaje się, że nie stanowi to problemu w przypadku oglądania zwiastuna w 30 klatkach na sekundę. Może to być zaskoczeniem dla fanów oryginalnego klasyka GameCube, ponieważ wersja z 2004 roku nastawiona była na 60 klatek na sekundę. Mówiąc to, nie byłoby to zbyt szokujące, gdybyś zagrał w najnowszą wersję Paper Mario: The Origami King, która również była ograniczona do 30 klatek na sekundę.
NWR zauważa, że zmiana liczby klatek na sekundę może powodować problemy z opóźnieniami w przypadku naciskania przycisków w określonym czasie podczas bitew. Jeśli chodzi o inne części wersji na Switcha, rozdzielczość w trybie zadokowanym wynosi 900p, a w trybie przenośnym około 720p.
Ponadto w analizie wspomniano, że The Thousand-Year Door for Switch wydaje się wykorzystywać subtelne odbicia, okluzję otoczenia i globalne oświetlenie. Jedyne, czego może brakować, to dopracowanie. Oprócz wprowadzonych zmian, oczywiście zaktualizowano także styl graficzny i tekstury.
Warto zauważyć, że gra zostanie wydana dopiero w 2024 roku, więc nie ma gwarancji, że wszystko, co Nintendo pokazało w zwiastunie remasteru Paper Mario Thousand-Year Door, będzie koniecznie odzwierciedlać produkt końcowy. Wszystko to może ulec zmianie przed premierą, dotyczy to także wydajności i dokładności tytułu.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro