Bentonville, Ark. Londyn – (drut roboczyWalmart łączy siły z brytyjskim sprzedawcą Space NK, aby tego lata wprowadzić prestiżowe produkty kosmetyczne na Walmart.com i prawie 250 sklepów Walmart w całym kraju. Wyjątkowa współpraca pod nazwą BEAUTYSPACENKWalmart rośnie pod względem wielkości i zakresu dzięki wielu popularnym brytyjskim markom i produktom kosmetycznym wysokiej jakości. Klienci będą teraz mieli wygodny sposób na zakupy zarówno niezbędnych produktów kosmetycznych, jak i prestiżowych artykułów specjalistycznych podczas cotygodniowych zakupów w Walmart.
Space NK przygotowało szereg prestiżowych produktów specjalnie dla klientów Walmart, obejmujących różne przedziały cenowe w zakresie pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów, kąpieli i ciała. Dostępne na Walmart.com 15 marca, BEAUTYSPACENK Zawiera ponad 600 produktów 15 marek, w tym nowych i uznanych, z których niektóre są dostępne tylko w Walmart — a w ciągu roku będzie ich więcej.
„Jako wspaniałe miejsce do pielęgnacji urody, Walmart nieustannie poszukuje nowych sposobów, aby zadziwić i zaskoczyć klientów, poszerzając nasz asortyment i zapewniając wygodny dostęp do najlepszego asortymentu produktów kosmetycznych” – powiedziała Laurie Tessier, dyrektor ds. merchandisingu, Prestige Beauty, Walmart. Cieszymy się, że możemy powitać Space NK w Walmart jako najnowszy krok w dostarczaniu ekscytujących nowych dodatków dla naszych klientów online i w alejce kosmetycznej”.
Brytyjska firma zajmująca się produktami do pielęgnacji ciała i kosmetyków otworzyła w 1993 roku drzwi swojego pierwszego sklepu w Covent Garden w Londynie i od tego czasu zyskała reputację jako cel podróży do odkrywania piękna na całym świecie – oferując szeroki, ale przemyślany wybór najbardziej poszukiwane marki kosmetyczne, w tym legendarne ikony i następna generacja innowatorów.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Walmart, aby dostarczać prestiżowe kosmetyki klientom w Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem naszego unikalnego modelu, który ułatwia łączenie marek z kupującymi” – powiedział Andy Lightfoot, dyrektor generalny Space NK. „Stworzyliśmy ofertę dla Walmart, która naszym zdaniem będzie wiodąca na rynku pod nazwą BEAUTYSPACE.NK, korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia w tej dziedzinie. Wybraliśmy najlepsze produkty kosmetyczne dla ich klientów, pozwalając im kupować prestiżowe kosmetyki, kiedy, gdzie i jak wybierają”.
Łącząc wiedzę Walmart o amerykańskim kliencie i sprawdzone osiągnięcia Space NK w celu odkrywania i organizowania tego, co najlepsze w pięknie, BEAUTYSPACENK Jest podzielony na cztery filary – pielęgnacja skóry, makijaż, pielęgnacja włosów, kąpiel i ciało – w tym luksus, niezależność, nagradzane, oparte na roślinach i inne. Asortyment obejmuje:
- marki luksusowe Jak Slip, Terry, Philip B i Lancer
- niezależne marki W tym PSA, od twórców Allies of Skin
- zdobywca nagrody Bohaterowie urody, tacy jak Mario Badescu, Foreo i Ameliorates
- pospolity Produkty takich marek jak Babe Original, Eyeko, Patchology i Grow Gorgeous
- Zasilanie roślinne Produkty Goldfaden MD, Mio i Mama Mio
- Nowe i ekskluzywne marki, W tym Summer Camp (gama SPF na bazie minerałów) od założycieli ekskluzywnej firmy Walmart Soleil Toujours, która pojawi się tego lata.
- Nowe i ekskluzywne linie produkcyjne, Zawiera pojedynczą torbę Slip Hinged Scrunchie Zip Lock i wykonany na zamówienie zestaw wprowadzający Philip B
„Jako wieloletni partner Space NK, By Terry jest zachwycony, że może być częścią ich nowego przedsięwzięcia z ekskluzywną koncepcją Walmart, która zapewnia klientom to, co najlepsze” – powiedział Chris Feller, dyrektor generalny By Terry.
Walmart porusza się szybciej niż kiedykolwiek, aby piękno było dostępne dla wszystkich. Space NK dołącza do rosnącej listy współpracy i wprowadza na rynek marki, aby dostarczać klientom Walmart świeże, modne produkty kosmetyczne w przystępnych cenach, których oczekują. Sprawdź nową kolekcję 15 marca odwiedzając: www.walmart.com/beautyspacenk.
O Walmarcie
Walmart Inc pomaga (NYSE: WMT) Ludzie na całym świecie oszczędzają pieniądze i żyją lepiej – zawsze i wszędzie – w handlu detalicznym, Internecie i na urządzeniach mobilnych. Każdego tygodnia prawie 230 milionów klientów i członków odwiedza prawie 10 500 sklepów i klubów pod 46 banerami w 24 krajach i serwisach e-commerce. Z przychodami w roku podatkowym 2022 wynoszącymi 573 miliardy dolarów Walmart zatrudnia 2,3 miliona pracowników na całym świecie. Walmart nadal jest liderem w zakresie zrównoważonego rozwoju, filantropii korporacyjnej i możliwości zatrudnienia. Dodatkowe informacje o Walmart można znaleźć na stronie https://corporate.walmart.comna Facebooku pod adresem https://facebook.com/walmart I na Twitterze pod adresem https://twitter.com/walmart.
O kosmosie NK
Space NK otworzyło swoje drzwi do swojego pierwszego sklepu w Covent Garden w Londynie w 1993 roku i od tego czasu zyskało reputację preferowanego miejsca odkrywania piękna na całym świecie – przedstawiając brytyjskiemu konsumentowi kultowe marki, takie jak Diptyque, NARS i By Terry. Obecność Space NK w Ameryce Północnej trwa od ponad 15 lat. Bardzo udany model sprzedaży hurtowej został opracowany w 2008 roku i nadal ewoluuje, aby sprostać potrzebom klientów i stale zmieniającemu się krajobrazowi. Dzisiaj, globalnie, Space NK prowadzi handel bezpośrednio na całym świecie ze strony spacenk.com, posiada portfolio 74 lokalizacji w Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz ponad 175 punktów dystrybucji zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W naszych sklepach i na naszej stronie internetowej oferujemy szeroką, przemyślaną metamorfozę najbardziej pożądanych marek kosmetycznych, w tym legendarnych ikon i nowej generacji innowatorów. Zróżnicowane w wielu punktach cenowych, wszystkie marki, z którymi współpracujemy, mają określony i ważny cel; oni pracują. Aby uzyskać więcej informacji o Space NK, odwiedź www.spacenk.com; spacenk na Instagramie, Twitterze, Facebooku i TikTok.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”
More Stories
Firma zajmująca się planowaniem powierzchni handlowych CADS postrzega technologię jako odpowiedź na Święta Wielkanocne i inne sezonowe wyzwania w 2024 r. — Retail Technology Innovation Hub
Astronomowie odkryli, że woda unosi się w części przestrzeni, która tworzy planetę
Tęskniłam za nim bardzo długo! Satelita NASA i martwy rosyjski statek kosmiczny zbliżają się do siebie na swojej orbicie