Visual Arts PlayStation to najnowsza firma z branży gier, w której doszło do zwolnień.
Jak to zauważyłem VGCwielu programistów z Visual Arts Service Group za pośrednictwem mediów społecznościowych ogłosiło zwolnienia i poszukuje nowych możliwości.
„Niestety, po fali zwolnień, ostatni tydzień był moim ostatnim tygodniem na Playstation” – starszy projektant Daniel Bellmare — który pracował przy hitowych grach, takich jak Assassin’s Creed Valhalla i Immortals Fenyx Rising — napisał na LinkedIn..
„Chociaż z pewnością nie jest to wiadomość, na którą liczyłem, jestem wdzięczny za możliwość pracy z niezwykle utalentowanymi kolegami przy niesamowitych projektach i wyjdę z dobrymi wspomnieniami z czasu spędzonego tam. Zacząłem aktywnie szukać kolejnego wyzwania .”
Artysta zajmujący się sprzętem do gry The Last of Us Part 1, Shawn Teo, pozostawił podobną notatkę na swojej stronie w serwisie LinkedIn: „Mój kontrakt w PlayStation Visual Arts niestety wygasł. Obecnie szukam nowej roli i jestem elastyczny, jeśli chodzi o pracę nad grami wideo. Filmy i pracy komercyjnej.” .
„Żegnaj, PlayStation/Sony Interactive Entertainment, to była rzeczywistość!” Powiedział Matt Barney, dając do zrozumienia, że „wiedzieli, że nadchodzi fala zwolnień”. Wcześniej pracowali jako rekruterzy z zespołami w San Diego Studio, Firewalk Studios, PlayStation Studios i XDEV.
„Przez ostatnie kilka miesięcy wiedziałem, że nadchodzi fala zwolnień. Kocham PlayStation i zawsze będę… Mam na myśli, że zostałem, kiedy miałem okazję odejść, to oczywiste!
„Uwielbiam każdą minutę spędzoną z Tobą jako partner! Jednakże dzisiaj dowiedziałem się, że niestety nie będę już Twoim partnerem rekrutacyjnym”.
Ogłoszenie to jest najnowszym z serii poważnych cięć w branży gier, w których uczestniczą takie firmy jak Epic, Microsoft, Take-Two, Riot Games, EA, Twitch, Meta, Unity, Ubisoft, CD Projekt, Roblox, Embracer i Amazon. wykonanie cięcia. i Sega, żeby wymienić tylko kilka, ogłaszają sprzedaż w 2023 roku.
Twórca Tomb Raider, Crystal Dynamics, odnotował we wrześniu spadek liczby graczy, podczas gdy Pinball FX – również część Embracer – doświadczył ostatnio zwolnień.
W sierpniu ubiegłego roku firma Embracer ujawniła, że „skutecznie zamyka” dewelopera Saints Row, firmę Volition Games, a także wcześniej potwierdziła, że rozważa sprzedaż studia Gearbox, dewelopera z Borderlands, w ramach swoich wysiłków restrukturyzacyjnych. Należąca do Embracer firma Saber Interactive ogłosiła niedawno, że zaprzestanie prac nad grą wieloosobową Evil Dead. W tym ogłoszeniu firma ogłosiła również, że planowana premiera gry na Switcha została całkowicie anulowana.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro