Po ogłoszeniu w tym tygodniu dot Kolejne opóźnienie dla Skull and BonesUbisoft udostępnił 30 minut nowego materiału filmowego ze swojej przygody z piratami, skupiając się na tym, co nazywa „narracyjną rozgrywką” w grze.
Być może nieoczekiwane miejsce do powrotu po długiej nieobecności, biorąc pod uwagę Ubisoft nalegać na Skull and Bones nie było zeszłego lata „grą narracyjną”, ale przynajmniej daje graczom lepsze wyobrażenie o tym, jak wydawca stara się urozmaicić akcję.
Jak Ubisoft Wyjaśnił w zeszłym rokuSkull and Bones kładzie duży nacisk na żeglarstwo i walkę, ponieważ gracze mogą wysiadać ze swoich statków i eksplorować suche lądy tylko w ograniczonej liczbie lokalizacji, wyznaczonych jako placówki. Funkcjonalnie posterunki służą jako miejsca, w których gracze mogą handlować, otrzymywać pieniądze z kontraktów, opłacać frakcje i spotykać się z innymi graczami – ale, jak wyszczególniono w Ubisoft Najnowsza gra devstreamSą to również miejsca, w których mogą znaleźć treści narracyjne, które Ubisoft nazywa „Dochodzeniami”.
Dochodzenia to „sposób na opowiedzenie historii poprzez serię kroków” i można je rozpocząć od odkrycia wiadomości w butelkach, odkrycia zaginionych wycinków z czasopism lub po prostu od rozmowy z postaciami na świecie i dostarczą wskazówek, jak znaleźć określony skarb .
Śledztwo wybrane przez Ubisoft do umieszczenia w najnowszej wersji devstream opowiada historię brata i siostry, którzy wierzą, że są prawowitym spadkobiercą tronu w serializowanym regionie Sahelu w Afryce.
Zamiast zabierać graczy na wielką kinową narracyjną przygodę, Investigations – których elementy fabularne są przekazywane w całości za pomocą tekstu na ekranie i towarzyszącej mu narracji – jest czymś więcej niż prostym narzędziem do kadrowania, prowadzącym ich przez kilka standardowych morskich czynności. W takim przypadku gracze muszą najpierw dopłynąć do miejsca, w którym brat podobno uciekł z koroną, po czym muszą ukończyć jeden etap plądrowania osady (kluczowa mechanika w Skull and Bones, jak dowiedzieliśmy się rok temu), aby otrzymać kolejną wiadomość, która prowadzi do nowej lokalizacji.
Po przybyciu na miejsce wystarczy stanąć przy wraku statku i nacisnąć przycisk, aby pobrać następną wskazówkę, która następnie kieruje graczy do ostatecznej lokalizacji – w tym przypadku do portu, w którym mogą zejść na ląd i zlokalizować zakopany skarb, doprowadzając sekwencję do jego konkluzja.
Ubisoft wyjaśnia, że każde dochodzenie wypełni historię kluczowej postaci w historii Skull and Bones, kapitana Freemana, który podobno był zamieszany w największy napad, jaki kiedykolwiek widziano w świecie fantasy. Ostatecznie, łącząc wskazówki, gracze mogą znaleźć lokalizację zaginionego skarbu Freemana.
Pełna 30-minutowa transmisja na żywo omawia również niektóre inne funkcje Skull and Bones, w tym chaty i wariacje, które pojawiają się w różnych częściach świata gry.
Jednak Ubisoft nie podał jeszcze nowej daty premiery Skull and Bones po ostatnim opóźnieniu Mówi, że będzie miał więcej wiadomości „wkrótce”.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro