Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ubisoft prezentuje „narracyjną rozgrywkę” w Skull and Bones w nowym strumieniu deweloperskim

Ubisoft prezentuje „narracyjną rozgrywkę” w Skull and Bones w nowym strumieniu deweloperskim

Po ogłoszeniu w tym tygodniu dot Kolejne opóźnienie dla Skull and BonesUbisoft udostępnił 30 minut nowego materiału filmowego ze swojej przygody z piratami, skupiając się na tym, co nazywa „narracyjną rozgrywką” w grze.

Być może nieoczekiwane miejsce do powrotu po długiej nieobecności, biorąc pod uwagę Ubisoft nalegać na Skull and Bones nie było zeszłego lata „grą narracyjną”, ale przynajmniej daje graczom lepsze wyobrażenie o tym, jak wydawca stara się urozmaicić akcję.

Jak Ubisoft Wyjaśnił w zeszłym rokuSkull and Bones kładzie duży nacisk na żeglarstwo i walkę, ponieważ gracze mogą wysiadać ze swoich statków i eksplorować suche lądy tylko w ograniczonej liczbie lokalizacji, wyznaczonych jako placówki. Funkcjonalnie posterunki służą jako miejsca, w których gracze mogą handlować, otrzymywać pieniądze z kontraktów, opłacać frakcje i spotykać się z innymi graczami – ale, jak wyszczególniono w Ubisoft Najnowsza gra devstreamSą to również miejsca, w których mogą znaleźć treści narracyjne, które Ubisoft nazywa „Dochodzeniami”.

Skull and Bones: Surface — rozgrywka Devstream.

Dochodzenia to „sposób na opowiedzenie historii poprzez serię kroków” i można je rozpocząć od odkrycia wiadomości w butelkach, odkrycia zaginionych wycinków z czasopism lub po prostu od rozmowy z postaciami na świecie i dostarczą wskazówek, jak znaleźć określony skarb .

Śledztwo wybrane przez Ubisoft do umieszczenia w najnowszej wersji devstream opowiada historię brata i siostry, którzy wierzą, że są prawowitym spadkobiercą tronu w serializowanym regionie Sahelu w Afryce.

Zamiast zabierać graczy na wielką kinową narracyjną przygodę, Investigations – których elementy fabularne są przekazywane w całości za pomocą tekstu na ekranie i towarzyszącej mu narracji – jest czymś więcej niż prostym narzędziem do kadrowania, prowadzącym ich przez kilka standardowych morskich czynności. W takim przypadku gracze muszą najpierw dopłynąć do miejsca, w którym brat podobno uciekł z koroną, po czym muszą ukończyć jeden etap plądrowania osady (kluczowa mechanika w Skull and Bones, jak dowiedzieliśmy się rok temu), aby otrzymać kolejną wiadomość, która prowadzi do nowej lokalizacji.

READ  Wiadomości na żywo: Sega Sammy ogłasza 706-milionową ofertę na firmę Rovio Entertainment, twórcę Angry Birds

Po przybyciu na miejsce wystarczy stanąć przy wraku statku i nacisnąć przycisk, aby pobrać następną wskazówkę, która następnie kieruje graczy do ostatecznej lokalizacji – w tym przypadku do portu, w którym mogą zejść na ląd i zlokalizować zakopany skarb, doprowadzając sekwencję do jego konkluzja.

Ubisoft wyjaśnia, że ​​każde dochodzenie wypełni historię kluczowej postaci w historii Skull and Bones, kapitana Freemana, który podobno był zamieszany w największy napad, jaki kiedykolwiek widziano w świecie fantasy. Ostatecznie, łącząc wskazówki, gracze mogą znaleźć lokalizację zaginionego skarbu Freemana.

Pełna 30-minutowa transmisja na żywo omawia również niektóre inne funkcje Skull and Bones, w tym chaty i wariacje, które pojawiają się w różnych częściach świata gry.

Jednak Ubisoft nie podał jeszcze nowej daty premiery Skull and Bones po ostatnim opóźnieniu Mówi, że będzie miał więcej wiadomości „wkrótce”.