Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

The Last of Us na PC w dniu premiery było ostro krytykowane za słabą wydajność

The Last of Us na PC w dniu premiery było ostro krytykowane za słabą wydajność

Pecetowa wersja The Last of Us Part 1 była mocno krytykowana w dniu premiery ze względu na słabą wydajność i częste awarie.

Został wydany port PC, obsługiwany przez Naughty Dog i dewelopera Iron Galaxy para i Epicki sklep z grami we wtorek, po krótkim opóźnieniu w stosunku do pierwotnie planowanej daty premiery na początku marca.

W momencie publikacji gra miała „w większości negatywne” recenzje na Steamie, a wielu graczy skarżyło się na problemy z wydajnością i awarie.

Aktualizacja — odpowiada Naughty Dog

Naughty Dog odpowiedziało na krytykę portu na PC i stwierdziło, że bada zgłoszone problemy.

Notice: To display this embed please allow the use of Functional Cookies in Cookie Preferences.

Brzmi „straszna poprawa” Jedna z recenzji użytkowników gry Oznaczone jako „najbardziej przydatne”. „Gra wymaga ponad 8 gigabajtów pamięci VRAM na średnich ustawieniach i 100% użycia procesora w menu”.

The Last of Us, część 1 — prezentacja funkcji na PC

„To naprawdę smutne, że jest to okropny port komputerowy” On pisze inny użytkownik. „Tak bardzo kocham tę grę. Kupiłem ją już 3 razy… przykro mi to mówić, że ta gra jest okropnie zoptymalizowana na PC.”

Jeden bardzo pozytywny głos Recenzja użytkownika Twierdzi, że ich gra zawiesiła się 12 razy podczas 3,5-godzinnej sesji gry.

strunowy Popularne forum Resetera odzwierciedla te same opinie użytkowników Steam, z wieloma plakatami narzekającymi na słabą wydajność i awarie podczas grania w grę na PC.

Nietypowo jak na grę Sony Interactive Entertainment, jest W serwisie Metacritic nie ma recenzji gry The Last of US Part 1 na PC w dniu wydania, sugerując, że prasa albo nie otrzymała kodu rewizji, albo zrobiła to za późno.

Jednak niektórzy twórcy treści zaczynają dzielić się swoimi wczesnymi wrażeniami. W filmie YouTuber DreamcastGuy szczegółowo opisuje niektóre ze swoich problemów z portem PC, w tym proces kompilacji modułu cieniującego przed grą, który, jak twierdzi, zajął ponad godzinę.

Twierdzi również, że doświadczył 2-minutowego czasu ładowania na dysku SSD i zawiesza się podczas gry na Steam Deck.

Pomimo problemów, The Last of Us Part 1 wydaje się mieć dobry start komercyjny, ze szczytem 36 496 użytkowników pierwszego dnia, zgodnie z SteamDB.

To plasuje go w tyle za najlepszymi premierami PlayStation PC God of War (74 000), Marvel’s Spider-Man (66 000) i Horizon Zero Dawn (56 000), ale wyprzedza Days Gone (28 000) i Uncharted: The Legacy of Thieves Collection (10 851) . ).