Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

State of Decay 3 powstaje na silniku Unreal Engine 5 – w czym pomagają twórcy Gears of War

State of Decay 3 powstaje na silniku Unreal Engine 5 – w czym pomagają twórcy Gears of War

Wieści w State of Decay 3 były tak rzadkie, jak zabawny dzień podczas apokalipsy zombie, ale szef Xbox Game Studios, Matt Booty, właśnie ujawnił, że nadchodząca gra jest tworzona na Unreal Engine 5 z pomocą dewelopera Gears of War Koalicja.

Jak wspomniałem Wccftech, łup z powrotem Flagowy podcast Nelsona na konsolę Xbox I podzieliliśmy się kilkoma interesującymi szczegółami zakulisowymi dotyczącymi ewolucji State of Decay 3.

„wspomniany [State of Decay 3 developer] Undead Labs, współpracują z The Coalition w Vancouver, naszym studiem Gears of War, używając technologii związanej z Unreal Engine 5 i niektórych rzeczy, które były wcześniej w Gears of War, aby przenieść to do State of Decay 3 – powiedział Booty Nelsonowi.

„Przez ostatni tydzień spędziliśmy cały dzień w Undead Labs w Seattle i to było świetne, pobierając aktualizację do State of Decay 3, która naprawdę ma wiele świetnych rzeczy, a także fakt, że State of Decay 2 nadal się rozwija. użytkowników”. „To rodzaj tego ukrywania się, który wciąż się rozwija i wspaniale było otrzymać aktualizację. Myślę, że trafiliśmy teraz do 11 milionów graczy w State of Decay 2, co jest świetne. Wszystko to, rzeczy, które oni zrób tam, naprawdę jest miejsce. Test, powody testu, wszystkie rzeczy, które mają miejsce w State of Decay 3. ”

Booty omówił również, w jaki sposób on i zespół podchodzą do uczenia się od zespołów o postępach w swoich grach i jak te studia dzielą się technologią tam iz powrotem, a wszystko to odbywa się w różnych momentach szczytowych.

„Mamy strukturę, nazywamy je szczytami, na których zbieramy ekspertów w danej dziedzinie na dzień lub dwa” – wyjaśnił Botti. „Mamy wierzchołki animacji, wierzchołki interfejsu użytkownika, wierzchołki Unreal Engine, wierzchołki fizyki itp. Myślę, że w zeszłym roku zrobiliśmy ich około 25. To jest nasz główny mechanizm, dzięki któremu zespoły dzielą się technologią tam iz powrotem”.

READ  Destiny 2 na urządzeniach mobilnych wygląda na bardziej prawdopodobne po nowych patentach Bungie

Alliance jest jednym ze studiów Microsoft na pierwszej linii Unreal Engine 5, ogłaszając w 2021 r., że przechodzi do UE5 dla „kilka nowych projektów”. W kwietniu 2022 r. Sojusz zaoferował kilka wersji próbnych Unreal Engine 5.

Jeśli chodzi o State of Decay 3, zapowiedziany podczas Xbox Games Showcase w 2020 roku, mamy tylko krótki filmowy przebłysk samotnej kobiety na wolności i trupa wilka pochłoniętego przez zombie.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.