Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Square Enix pokazuje prototyp survival horroru Tomb Raidera stworzony przed ponownym uruchomieniem w 2013 roku • Eurogamer.net

W ramach obchodów 25-lecia Tomb Raidera firma Square Enix ujawniła materiał filmowy i szczegóły Tomb Raider: Ascension, prototypu przypominającego survival horror, stworzonego przez Crystal Dynamics, który bada sposoby na przeprojektowanie serii — z różnymi aspektami projektu. ostatecznie trafił do ponownego uruchomienia programisty w 2013 roku.

Square Enix wyjaśnia: „Po zawężeniu koncepcji opowieści o przetrwaniu na odległej wyspie” na YouTube, „[Crystal Dynamics] Rozpoczął się rozwój tego, co zostało wewnętrznie nazwane Tomb Raider: Ascension. Projekt podobno w pewnym momencie „bardziej przypominał horror niż tytuł Tomb Raider”, chociaż ten aspekt ostatecznie zniknął w tle, ponieważ studio postanowiło skupić się na elementach survivalowych.

Program Wniebowstąpienia Square ma formę trzech filmów, z których pierwszy Składa się z grafiki koncepcyjnej, drugi pokazuje a Zaskakująco duży fragment materiału z gry, gdzie Lara przedziera się przez zalaną jaskinię, wędruje (i w końcu jeździ) po rozległym mglistym lesie i nie tylko.

Rozwój Tomb Raider (2013) – Wczesne zrzuty ekranu z Wniebowstąpienia.

Istnieje zdecydowanie złowroga fikcyjna cecha akcji, w których Lara napotyka wiele niepokojących stworzeń z innego świata, ale niewątpliwie są też wczesne wskazówki dotyczące przetrwania, ponieważ Lara jest widziana wymachując łukiem i używając ognia, aby powstrzymać wrogów i oczyścić drogę naprzód .

a Trzeci filmW międzyczasie oferuje spojrzenie na niektóre z wczesnych projektów sztuki Ascension Box, a także „wczesny eksploracyjny” komentarz dźwiękowy, mający na celu uchwycenie „tonu nadchodzącej trudnej podróży” i zaoferowanie rodzaju zrzędliwej introspekcji o Lara Croft, która zdefiniuje ponowne uruchomienie Crystal Dynamics.

Tomb Raider (2013) Rozwój – The Bullish Brand.

W filmie Lara mówi: „Myślisz, że mnie znasz, myślę, że widziałeś mnie już wcześniej. Brytyjska księżniczka; bogata dziewczyna o ładnej twarzy; lśniące pistolety i zamiłowanie do gimnastyki. z kimś innym Nie jestem idealna, nie jestem kuloodporna Cierpię, krwawię, przeziębiam się, gubię się, wątpię, znam ból, znam strach. Pewnego dnia będę stać się legendą, wojownikiem, bohaterem, napastnikiem. Ale najpierw będę ocalałym. Nadal myślisz, że mnie znasz? Pomyśl jeszcze raz.”

READ  Twórca gier komputerowych umiera z Covid w wieku 51 lat, ponieważ strach przed igłami oznacza, że ​​nie został dźgnięty

Ogólnie rzecz biorąc, jest to świetny wgląd w grę, która wcześniej nie była w ten sposób i trudno nie zastanawiać się, co by było, gdyby Crystal Dynamics zdecydowało się oprzeć na atmosferycznych elementach horroru Wniebowstąpienia, zamiast podążać za dystopijnym kątem przetrwania które ostatecznie stworzyły serce ostatecznego restartu. Jednak po zakończeniu trylogii ponownego uruchomienia wszystko może być w przyszłości Lary, więc miejmy nadzieję, że Square będzie gotowy wkrótce ujawnić więcej Tomb Raider.