Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Recenzja filmu „Gość” (2022) – zaskakująca scena

W reżyserii: Justin B Lang

mistrzostwo: Jessica McNamee, Finn Jones, Thomas Francis Murphy

Podsumowanie fabuły: Po serii tragedii Robert przenosi się z żoną do domu jej dzieciństwa. Po odkryciu starego zdjęcia mężczyzny, który wygląda jak on, wchodzi do króliczej nory, aby odkryć tożsamość tego tajemniczego sobowtóra.

(LR) Jessica McNamee jako Maya i Finn Jones jako Robert w psychologicznym horrorze/thrillerze The Visitor, premierze Paramount Home Entertainment i EPIXie. Zdjęcie dostarczone przez Sama Lothridge’a i Blumhouse Television.

gość Tajemnicze na każdym kroku i nigdy nie jest dobrze, gdy film taki jak ten stawia pewne pytania. Na przykład, w jaki sposób ten projekt był finansowany, co próbuje powiedzieć i kim dokładnie jest publiczność? Podczas gdy gość To zdecydowanie nie jest najgorszy film roku, to gigantyczny bałagan. Wszystkim początkującym filmowcom, którzy mogą to czytać, czy możemy zrobić sobie przerwę od punktu początkowego narracji „Small Towns and Strangers vs. Strangers”? Możesz pomyśleć, że jest to łatwy punkt wyjścia, ale rzadko działa z powodzeniem. Nie chodzi o to, że ten szablon nie działa, wymaga pewnego poziomu wyrafinowania, talentu, a przede wszystkim oryginalności, aby go zrealizować.

Niestety, gość Jest tak źle, że warto to zobaczyć. Rozpakowywanie tej niepewnej podróży zaczyna się od tego, jak wyraźnie film chce być zabawny i oryginalny, ale każdy wątek i punkt fabuły wydaje się tak przewidywalny, a scenariusz wydaje się być napisany przez sztuczną inteligencję. To każdy popularny horror, który widziałem losowo połączony w jeden chaotyczny i zagmatwany patchwork. To partia niedopracowanych pomysłów, które nigdy nie łączą się w sposób, który wydaje się spójny, a co dopiero przyjemny. Reżyser Justin P. Lange jest wyraźnie wielkim fanem A24 (podobnie jak ja), jak widać wrzucone elementy prowokacyjne – dotyczy to szczególnie nieudolnego finiszu. Wizualnie końcowa scena różni się od reszty filmu, nie wspominając o tym, że nie jest ustawiona z żadnym poczuciem możliwości. Film Lange jest tak żałośnie pogrążony w swoich własnych twierdzeniach, że trudno nie sprawdzić w połowie czasu trwania filmu.

READ  Zims Vodka wymienia muzyka Timothy'ego Lovelocka jako główny inspirator
(Od przodu po lewej) Dane Rhodes jako Pastor Ellis w psychologicznym horrorze/thrillerze The VISITOR, wersji Paramount Home Entertainment i wersji EPIX. Zdjęcie dostarczone przez Sama Lothridge’a i Blumhouse Television.

Jest to również bardzo poważny film i nie pomaga, gdy przypadkowo masz zabawne chwile. Pierwsza śmierć w filmie była tak przesadzona, że ​​chociaż była chaotyczna, sprawiło, że żałowałam, że reszta filmu będzie tak wygięta. Ale niestety tak nie jest. Nie dziwi też, że film z głębią błotnej kałuży nie traktuje postaci kobiecych z odrobiną szacunku. Żona Roberta jest przedstawiana jako irytująca ryjówka. Pomimo intencji reżysera, znajdujesz się po stronie żony, gdy jej frustracja rośnie, a jej mąż dosłownie szaleje na punkcie obrazu, który wygląda jak on.

Dochodzi do tego, że Robert żąda przeprowadzki do Londynu. Pamiętaj, że chodzi o niektóre obrazy, a teraz chce wykorzenić całe ich życie. Do tego dochodzi fakt, że żona jest w ciąży i właśnie straciła ojca. Kiedy widzisz, jak film się rozwija, musisz demonizować go tak szybko, jak tylko możesz i szybko. W najlepszym razie wydaje się to być zmęczonym, leniwym pisaniem, aw najgorszym regresywnym. Szczerze mówiąc, większość horrorów nie pisze zbyt dobrze postaci kobiecych (chociaż jest coraz lepiej) i mogło być lepiej.

gość To plątanina innych wątków, nigdy nawet nie zbliżona do niczego oryginalnego. Nienawidzisz być tak okrutny, ale film jest całkowicie zapomniany.

Program dla odwiedzających jest obecnie dostępny na platformach cyfrowych i na żądanie za zgodą Paramount i Blumhouse Television. Film będzie dostępny do streamowania w Epix w grudniu.