Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Poradnik kupowania używanych samochodów: Peugeot 106 GTi

Więc to są rajdy. 106 GTi został wprowadzony na rynek w 1996 roku, czyli prawie więcej. Podobnie jak S2 Rallye, jest napędzany silnikiem o pojemności 1,6 litra, ale tym razem z 16 zaworami i 117 KM. Ważący 950 kg jest najcięższy z trzech modeli, ale jego większa moc oznacza, że ​​jest też najszybszy. W tamtych czasach był również najdroższy, z dodatkowym dupkiem, który kupił mocniejszy silnik, wspomaganie kierownicy, inteligentniejsze felgi aluminiowe i zestaw karoserii. Samochody pierwszego etapu miały siedzenia z tkaniny, ale modele drugiego etapu miały mieszankę skóry Alcantara. Na szczęście, pomimo różnych udogodnień, GTi jest tak samo zabawne na drodze B, jak jego rodzeństwo Rallye. Jednak dzisiaj rajdy są najbardziej poszukiwane, ale jeśli znajdziesz dobre GTi za przyzwoite pieniądze, nie krępuj się.

Jak zdobyć jeden w garażu?

Darren Spooner, Spoox Motorsport

„Od lat konserwujemy, modyfikujemy i ścigamy się samochodami Peugeot. Ulubioną epoką są lata 90., a wśród wyprodukowanych wówczas samochodów wyróżnia się 106 GTi. mocny silnik, może nadążyć za 306 GTi-6”. Jednak rajdy były bardzo dobre i nie musisz nic robić, aby się cieszyć. S2 był świetny po wyjęciu z pudełka, ale wolę reakcje, które wygląda jak nora S1.Rdza jest największym wrogiem rajdów i GTis.Wszędzie wybucha, więc nie daj się zwieść ładnemu malowaniu.Dla Rallis, oryginalne części, w tym airboxy i czerwone pasy bezpieczeństwa w S1 są trudne do znalezienia.”

READ  Apple odchodzi od iTunes na PC dzięki nowym aplikacjom dla Windows