Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pomysł na pierścionek rowerowy sięga Canfielda  Wiadomości, sport, praca

Pomysł na pierścionek rowerowy sięga Canfielda Wiadomości, sport, praca

CANFIELD — Pętla rowerowa schodziła na dalszy plan przez ostatnie trzy lata. Wraz z ukończeniem nowego toru pompowego w Fair Park pętla i połączenia z sąsiednimi gminami ponownie stają się tematem dyskusji.

Na środowym posiedzeniu Rady Miejskiej członek zarządu parku i zwolennik ruchu rowerowego Lex Calder omówił plan budowy ścieżki rowerowej. Korytarz ten mógłby rozciągać się od Canfield na wschód przez gminę Poland Township i obejmowałby każdą społeczność pomiędzy nimi, powiedział.

„Próbuję zbudować związek społeczności” – powiedział Calder.

Pomysł polega na stworzeniu szeregu ścieżek rowerowych i torów pompowych, które umożliwiłyby rowerzystom spędzanie dnia jeżdżąc w różnych miejscach. Pumptrack Fair Park został niedawno otwarty i cieszy się coraz większą popularnością. Calder powiedział, że inne społeczności mogłyby zbudować podobne ścieżki lub ścieżki dla rowerzystów.

Nie ma wyznaczonego łącznika dla rowerzystów z Fair Park. Calder powiedział, że plan zakłada połączenie parku miejskiego ze ścieżką rowerową Mill Creek MetroParks. Dostęp ten mógłby przebiegać wzdłuż służebności Ohio Edison przez Fair Park. Calder powiedział, że odbyły się dyskusje z przedstawicielem Ohio Edison na temat tego pomysłu.

„To koncepcja, całkiem fajna” – powiedział Chuck Colucci, komendant policji w Canfield i pełniący obowiązki zarządcy miasta.

Powiedział, że miasto nadal posiada w aktach studium dotyczące pętli rowerowej w Canfield. Badanie to zostało przesłane 24 stycznia 2020 r. i zostało przeprowadzone przez firmę MS Consultants Inc. Został sfinansowany przez Regionalną Radę Rządów Eastgate. Pokazuje pętlę rowerową łączącą szkoły i parki miasta, a także niektóre dzielnice.

Pętla będzie rozciągać się od istniejącej ścieżki rowerowej wzdłuż Main Street do North Hillside Drive. Biegnie wzdłuż North Hillside przez Neff Drive do Montgomery Drive i łączy się z Hilltop Boulevard w pobliżu szkoły podstawowej. Biegnie dalej na zachód Hilltop do North Broad Street, następnie płynie na południe przez Village Green do Fair Street. Od tego punktu biegnie również na południe do wejścia do terenów targowych Canfield.

READ  Wiele osób, które walczyły z reżimem komunistycznym w Polsce, ma poczucie, że znów walczą o demokrację

Odcinek Fair Street będzie rozciągał się od South Broad Street do parku. Następnie, jeśli uda się osiągnąć porozumienie, szlak Ohio Edison Trail będzie mógł kontynuować się do szlaku rowerowego Mill Creek Park, kończąc pętlę.

W tym badaniu rozważone zostaną różne typy ścieżek rowerowych. Sharrows brano pod uwagę w przypadku Hilltop, Neff, Montgomery, Hillside i Fair Street.

Rekiny są powszechnym siedliskiem wskazanym przez znaki drogowe. Wykorzystuje głównie istniejące drogi i umożliwia ruch rowerowy przy regularnym ruchu w okolicy. Oznaczenia i tablice informują kierowców, że dzielą drogę z rowerami. Rekiny najlepiej radzą sobie na ulicach o małym natężeniu ruchu w okolicznych dzielnicach.

Wokół Village Green można korzystać z chronionej ścieżki rowerowej. W tego typu ścieżce wyznaczony zostanie pas ruchu rowerowego, oddzielony od ruchu samochodowego barierą w postaci donic, szlabanów lub parkingów. Chroniona ścieżka rowerowa umożliwi osobom dojeżdżającym do pracy poruszanie się rowerem po Village Green bez konieczności dzielenia drogi z pojazdami.

Trzeci rodzaj ścieżki zastosowany w planie to ścieżka wielopasmowa, która nie jest przeznaczona dla pojazdów. Zostanie oddzielony od zwykłych dróg i umożliwi ruch rowerowy i pieszy w dwóch kierunkach. Ten typ trasy jest proponowany dla pętli wzdłuż US 224 (Main Street) i wzdłuż State Route 46 (Broad Street), gdzie ruch jest duży.

Szacunkowy koszt budowy proponowanej pętli w styczniu 2020 r., kiedy zakończono badanie, wyniósł 2 613 000 dolarów.

Nic ujętego w badaniu nie zostało jeszcze wdrożone, ale proponowana trasa rowerowa mogłaby obejmować elementy tego badania.

„Proponowana pętla rowerowa nigdy nie wyszła poza wstępne planowanie (etap)” – powiedział Colucci.

Calder powiedział, że nadal chce pracować nad połączeniem ze ścieżką rowerową Mill Creek w przyszłym roku. Dodał, że chciałby także wyznaczyć w Fair Park ścieżki spacerowe do jazdy na rowerze górskim. Jedyne, co trzeba zrobić, to skosić tory – dodał. Rowery w końcu zużyją gąsienice na torze, kiedy z nich skorzystasz.

READ  Robert Page unika rozmowy o mundialu, by skupić się na „ostatecznej” konfrontacji z Polską

[email protected]

Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej