Build a Rocket Boy, studio prowadzone przez byłego szefa Grand Theft Auto, Lesliego Benziesa, ujawniło pierwsze informacje na temat swojej gry Everywhere oraz drugiego tajnego tytułu AAA.
Everywhere, które zostanie wydane jeszcze w tym roku na PC, a wkrótce wersje konsolowe, jest opisywane jako „nowa platforma oferująca świat nieskończonych możliwości, w którym możesz być osobą, którą wybierzesz i podążać własną ścieżką”.
Oprócz Everywhere, Build a Rocket Boy ujawniło, że pracuje również nad zupełnie nowym drugim tytułem o nazwie MindsEye.
Poniżej można zobaczyć krótki zwiastun MindsEye, który pokrótce pokazuje rozgrywkę w otwartym świecie, podobną do Grand Theft Auto:
MindsEye — zwiastun
Build a Rocket Boy opisał MindsEye jako „wysokooktanową, potrójną A przygodową grę akcji osadzoną w świecie futurystycznych korporacji, teorii spiskowych i złowrogich nowych technologii”.
MindsEye będzie dostępne wyłącznie w Everywhere, a nie jako samodzielny produkt. Mimo to Build a Rocket Boy twierdzi, że MindsEye i Everywhere to „dwa odrębne produkty AAA”.
Zauważa również, że „każde miejsce będzie w rękach graczy w tym roku”, co oznacza, że nie jest jeszcze jasne, czy MindsEye zostanie dodane do gry w późniejszym terminie.
Podczas niedawnej wycieczki studyjnej poświęconej budowie rakiety VGC otrzymało prezentację przedstawiającą Everywhere bardziej szczegółowo.
Gra składa się z centralnego centrum społecznościowego zwanego Utropia wraz z kilkoma biomami zlokalizowanymi wokół niego. W Utropii gracze mają dostęp do różnych obszarów, z których każdy zapewnia inne opcje rozgrywki i kreatywności.
Strefa walki umożliwia graczom udział w trzecioosobowych etapach akcji, natomiast strefa wyścigów pozwala na udział w wyścigach z innymi graczami.
Korzystając z wbudowanego w grę zestawu do tworzenia, ARC-adia, gracze mogą tworzyć i dzielić się swoimi doświadczeniami z walki i wyścigów online, a także mogą pobierać poszczególne elementy — od małych obiektów po całe etapy — i zapisywać je jako „znaczki”, które mogą następnie przesłane do sklepu Znaczki dla innych graczy do wykorzystania w ich własnych grach.
Firma Build a Rocket Boy potwierdziła również VGC, że Everywhere nie będzie miało komponentów NFT ani blockchain, mówiąc nam: „Nie interesuje nas Web3 ani kryptowaluty”.
Artykuł VGC Everywhere First Impressions zawiera bardziej dogłębne omówienie tego, co gra ma do zaoferowania i ambicje Build a Rocket Boy.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Połączenia na Twitterze są teraz domyślnie włączone. Oto jak to wyłączyć
Electronic Arts zwalnia 5% siły roboczej, zamyka studio i odwołuje gry
Remedy Entertainment kupuje prawa do serii Control od 505 Games za 17 milionów euro