Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Pierwsze szczegóły są ujawniane wszędzie, wraz z tajną drugą grą AAA byłego szefa GTA

Pierwsze szczegóły są ujawniane wszędzie, wraz z tajną drugą grą AAA byłego szefa GTA

Build a Rocket Boy, studio prowadzone przez byłego szefa Grand Theft Auto, Lesliego Benziesa, ujawniło pierwsze informacje na temat swojej gry Everywhere oraz drugiego tajnego tytułu AAA.

Everywhere, które zostanie wydane jeszcze w tym roku na PC, a wkrótce wersje konsolowe, jest opisywane jako „nowa platforma oferująca świat nieskończonych możliwości, w którym możesz być osobą, którą wybierzesz i podążać własną ścieżką”.

Oprócz Everywhere, Build a Rocket Boy ujawniło, że pracuje również nad zupełnie nowym drugim tytułem o nazwie MindsEye.

Poniżej można zobaczyć krótki zwiastun MindsEye, który pokrótce pokazuje rozgrywkę w otwartym świecie, podobną do Grand Theft Auto:

MindsEye — zwiastun

Build a Rocket Boy opisał MindsEye jako „wysokooktanową, potrójną A przygodową grę akcji osadzoną w świecie futurystycznych korporacji, teorii spiskowych i złowrogich nowych technologii”.

MindsEye będzie dostępne wyłącznie w Everywhere, a nie jako samodzielny produkt. Mimo to Build a Rocket Boy twierdzi, że MindsEye i Everywhere to „dwa odrębne produkty AAA”.

Zauważa również, że „każde miejsce będzie w rękach graczy w tym roku”, co oznacza, że ​​nie jest jeszcze jasne, czy MindsEye zostanie dodane do gry w późniejszym terminie.

Podczas niedawnej wycieczki studyjnej poświęconej budowie rakiety VGC otrzymało prezentację przedstawiającą Everywhere bardziej szczegółowo.

Gra składa się z centralnego centrum społecznościowego zwanego Utropia wraz z kilkoma biomami zlokalizowanymi wokół niego. W Utropii gracze mają dostęp do różnych obszarów, z których każdy zapewnia inne opcje rozgrywki i kreatywności.

Strefa walki umożliwia graczom udział w trzecioosobowych etapach akcji, natomiast strefa wyścigów pozwala na udział w wyścigach z innymi graczami.

Korzystając z wbudowanego w grę zestawu do tworzenia, ARC-adia, gracze mogą tworzyć i dzielić się swoimi doświadczeniami z walki i wyścigów online, a także mogą pobierać poszczególne elementy — od małych obiektów po całe etapy — i zapisywać je jako „znaczki”, które mogą następnie przesłane do sklepu Znaczki dla innych graczy do wykorzystania w ich własnych grach.

READ  Sergey Galyonkin, twórca SteamSpy, który pomógł uruchomić Epic Games Store, po ośmiu latach opuścił twórcę Fortnite

Firma Build a Rocket Boy potwierdziła również VGC, że Everywhere nie będzie miało komponentów NFT ani blockchain, mówiąc nam: „Nie interesuje nas Web3 ani kryptowaluty”.

Artykuł VGC Everywhere First Impressions zawiera bardziej dogłębne omówienie tego, co gra ma do zaoferowania i ambicje Build a Rocket Boy.