Jak na razie dobrze. Ale tam, gdzie pojawiają się pęknięcia, jest zażyłość; Tam, gdzie G90 jest mocny, Klasa S (i konkurenci) często są świetni. Uznany lider w swojej klasie jest bardziej kompletnym pakietem, a fakt, że był ulepszany przez pokolenia, jest najbardziej widoczny pod względem izolacji akustycznej, zwłaszcza z tylnych kół, bliżej miejsca, w którym siedzi pasażer, oraz komfortu jazdy. W koreańskim budynku i na koreańskich drogach (które, szczerze mówiąc, są dość podobne do naszych) było tak wiele włamań do bloków i wybojów, że luksusowy niemiecki samochód mógłby w nie uderzyć bez załamania potu.
Prawdopodobnie można to wybaczyć, biorąc pod uwagę cenę, która waha się od około 62 000 GBP do 115 000 GBP w zależności od specyfikacji. To poważnie podkopuje niemieckich konkurentów, chociaż – biorąc pod uwagę to, co wśród bardzo zamożnych lub uprzywilejowanych nabywców może być postrzegane jako proporcjonalny deficyt – zwiększa również ryzyko, że firmy taksówkarskie będą lubiane bardziej niż klasy wyższe.
Genesis podejmie ostateczną decyzję, czy sprzedawać G90 w Europie na podstawie kosztów modyfikacji wymaganych do dostosowania dróg i gustów klientów w stosunku do potencjalnych zysków ze sprzedaży i ulepszonego marketingu poprzez konkurowanie z flagowymi modelami niemieckich marek, które tradycyjnie dominowały w tym segmencie.
„Nieuleczalny entuzjasta muzyki. Piwo. Totalny odkrywca. Wichrzyciel. Oddany fanatyk sieci”.
More Stories
Shadows of the Damned otrzyma remaster
Nowy side-scroller Prince of Persia został ogłoszony na Summer Games Festival
Wyciek daty premiery spin-offu Yakuzy, takiego jak Dragon Gaiden