Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Otwarty świat Zeldy to format przyszłości serii, mówi producent Eiji Onuma

Otwarty świat Zeldy to format przyszłości serii, mówi producent Eiji Onuma

Producent serii Zelda, Eiji Aonuma, stwierdził, że rozgrywka Breath of the Wild, która była kontynuowana w Zelda: Tears of the Kingdom, to nowy typ formatu dla przyszłości serii.

W rozmowie z Gra detektywistycznaAonuma został zapytany, czy projekt otwartego świata będzie podstawą kilku następnych gier, tak jak wcześniej Ocarina of Time stworzyła format 3D.

Aonuma zgodziła się, że Ocarina of Time stworzyła format, ale ostatecznie była zbyt restrykcyjna dla projektantów, podczas gdy Breath of the Wild oferował nowy rodzaj rozgrywki.

The Legend of Zelda: Kingdom’s Tears — przegląd techniczny DF

Myślę, że w przypadku Ocarina of Time można śmiało powiedzieć, że w pewnym sensie stworzył format dla wielu tytułów z serii, które pojawiły się po nim. Ale w pewnym sensie było to dla nas trochę ograniczające. Były pewne rzeczy, które format tak naprawdę nie dawał ludziom wolności” – powiedział Onuma.

Oczywiście seria ewoluowała po Ocarina of Time, ale myślę, że można również powiedzieć teraz, że doszliśmy do Breath of the Wild i nowego rodzaju otwartej rozgrywki i swobody, jakie oferuje. od której zaczyna się seria.

Aonuma odniósł się również do projektu puzzli i różnorodności rozwiązań dostępnych dla graczy, stwierdzając, że nie ma nic złego w oszukiwaniu (!).

„Kiedy myślisz o ludziach… oszukiwanie jest zabawne!” [laughs] Podobało im się! Znalezienie tego akronimu jest zabawne. Ludzie będą szukać łatwego sposobu na zrobienie czegoś, jeśli uda im się uniknąć cierpienia. Chcemy mieć pewność, że tak pozostanie w tej grze”.

Wydaje się, że ten styl rozwiązywania łamigłówek już tu zostanie.

„Myśląc o grach, nad którymi pracowaliśmy w przeszłości, w których była zagadka do rozwiązania i tylko jedna odpowiedź, to był swego rodzaju poprzedni sposób tworzenia gier. Teraz cieszę się, że wymyśliliśmy ten sposób, w którym dać ludziom tak wiele możliwości wyboru i istnieje tak wiele odpowiedzi na jeden problem. , i wszystkie one prawdopodobnie będą prawdziwe. Cieszę się, że wymyśliliśmy tego rodzaju metodę rozwoju „- powiedział.

READ  Brak aktualizacji Rainbow Six Siege — tysiące użytkowników zgłosiło problemy z połączeniem z serwerem gry

Ale czego chcecie od serii w przyszłości: otwartego świata czy bardziej tradycyjnego projektu? Weź udział w naszej ankiecie, aby wyrazić swoją opinię.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom w końcu wyszło i sprzedało się bardzo dobrze. Pobiła rekordy, stając się największą grą wydaną w Wielkiej Brytanii roku i jest już ósmą największą grą Zelda wszechczasów.

Szukasz wskazówek, które pomogą Ci zacząć w Hyrule? Sprawdź nasz przewodnik po Kingdom Tears.