Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Otwarcie polskiego rezerwatu Westfield w Stratford

Otwarcie polskiego rezerwatu Westfield w Stratford

Marka odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej Reserved jest własnością polskiej grupy detalicznej LPP, do której należą także takie marki jak Cropp, Sinsay, House i Mohito.

O planach LPP dotyczących otwarcia sklepu z przedsprzedażą w Westfield Stratford po raz pierwszy poinformował Drapers w lutym.

Odsłonięty dzisiaj sklep o powierzchni 21 500 stóp kwadratowych charakteryzuje się jasnym, futurystycznym designem, który obejmuje nastrojowe oświetlenie w chłodnych barwach, minimalistyczną ladę kasową z szarego marmuru i akcenty z naturalnego drewna.

Sklep Westfield Stratford City wpisuje się w nową koncepcję projektu sklepu Reserve, która ma na celu zmniejszenie zużycia energii o 30% poprzez wprowadzenie zoptymalizowanego zarządzania oświetleniem i systemów bezprzewodowych dla usług takich jak telekomunikacja, oświetlenie i ogrzewanie.

Dedykowany magazyn sklepu internetowego z funkcją „kliknij i odbierz”, umożliwiający klientom internetowym odbiór zamówienia, a także dedykowane kasy fiskalne przeznaczone wyłącznie do obsługi odbioru zamówień online. i wraca.

Otwarcie sklepu Westfield Stratford City wpisuje się w strategię ekspansji detalicznej LPP dla londyńskiej Reserve, która zadebiutowała w Wielkiej Brytanii we wrześniu 2017 roku wraz z uruchomieniem serwisu e-commerce oraz samodzielnego sklepu pod adresem 252-258 Oxford Street .

Drapers ogłosił, że w listopadzie 2022 roku otworzy drugi sklep na Oxford Street, zarezerwowany przy Oxford Street 70/88, na wschodnim krańcu centrum handlowego. LBP potwierdziło dzisiaj, że ceremonia otwarcia odbędzie się w przyszłym miesiącu.

We wrześniu zostanie także otwarty czwarty londyński punkt sprzedaży Reserved w centrum handlowym Brent Cross.

Wiceprezes Grupy Zarządzającej LPP Przemysław Lutkiewicz powiedział: „W ostatnich miesiącach przesunęliśmy naszą uwagę w stronę rynków zachodnich, wykorzystując rosnącą rozpoznawalność naszych marek wśród Europejczyków.

„Anglia to jedna z najważniejszych lokalizacji z punktu widzenia potencjału sprzedażowego, a także dalszego wzmocnienia rozpoznawalności naszej marki. Dlatego w ciągu kilku tygodni zdecydowaliśmy się na otwarcie trzech nowych sklepów w Londynie.

READ  Polska zajmuje drugie miejsce w Europie pod względem otwartości danych publicznych

„Widząc konkurencyjny krajobraz Wielkiej Brytanii i coraz bardziej wymagającego brytyjskiego klienta, jesteśmy gotowi podjąć to wyzwanie. W ostatnich latach poczyniliśmy znaczące postępy we wdrażaniu strategii omnichannel, skupiającej się na spójnych i angażujących doświadczeniach zakupowych. Te osiągnięcia pozwalają nam walczyć o uznanie brytyjskiej opinii publicznej na większą skalę niż kiedykolwiek wcześniej.

We wrześniu 2023 r. nastąpi również premiera z wcześniejszą rezerwacją, ponieważ pierwszy sklep na rynku włoskim zostanie otwarty przy Corso Vittorio Emanuele II w Mediolanie.

Oprócz rodzimej Polski Reserved posiada ponad 460 sklepów w całej Europie, m.in. w Niemczech, Węgrzech, Łotwie, Słowenii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii, Serbii, Litwie, Estonii, Ukrainie i Białorusi.