Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Ogromna liczba serwerów jest uruchamiana online dla następnej dużej gry wideo

Ogromna liczba serwerów jest uruchamiana online dla następnej dużej gry wideo

Diablo 4 będzie miało mnóstwo serwerów w przyszłym tygodniu, kiedy gra zostanie uruchomiona 6 czerwca.

Napisane przez Jasona Collinsa | zaktualizowane

Activision Blizzard twierdzi, że tak Diablo 4 Serwery są „przygotowywane” do premiery następnej gry w przyszłym tygodniu, co wskazuje, że zespół programistów i sprzęt zaplecza są gotowe na masowy napływ serwerów. Diablo 4 Po oficjalnej premierze gry 6 czerwca. Na szczęście Blizzard ma duże doświadczenie, z którego może czerpać, biorąc pod uwagę, że gry online zwykle mają problemy z przepustowością serwera, gdy gra się uruchamia.

według VGCI Diablo 4 Dyrektor generalny Rod Ferguson zapewnił fanów, że wszystko jest gotowe na premierę gry. Blizzard zorganizował masową wersję beta Server Slam na początku tego miesiąca, która została celowo zaprojektowana, aby umożliwić graczom przetestowanie serwerów Blizzarda przed oficjalną premierą gry. Działa to dobrze dla Blizzarda, pozyskując wielu nieopłacanych testerów, którym z kolei przyznano wczesny dostęp, wszystkie testy obciążeniowe serwerów i dostarczanie Blizzardowi niezbędnych informacji zwrotnych, aby firma nie była zaskoczona premierą.

To świetna wiadomość, ale tylko częściowo. Wygląda na to, że Blizzardowi udało się pozbyć wszystkich dziwactw i błędów, które go nękają Diablo 4 Beta sprawiła, że ​​gra zaczęła się okropnie. Jednak Blizzard ma zwyczaj wypuszczania globalnego tytułu w tym samym czasie dla wszystkich regionów, co jest równoznaczne z wpuszczeniem miliona ludzi do parku rozrywki.

Jasne, park poradzi sobie z tłumem, ale zespół przy wejściu będzie miał ciężki dzień pracy, sprzedając bilety na natłok klientów i gości. Złe w tym wszystkim jest to, że Server Slams nie może w pełni odtworzyć rzeczywistego obciążenia serwera.

Ale to na pewno krok we właściwym kierunku. Brak możliwości przygotowania i rozcieńczenia Diablo 4 Korek na serwerze jest zawsze lepszy niż żaden. W końcu zawsze lepiej jest zacząć od większej liczby serwerów, pomimo wysokich kosztów, i obniżyć koszty później poprzez fuzje, gdy liczba graczy maleje i staje się bardziej stabilna. W przeciwnym razie ryzykujesz ten sam problem, przed którym stanął Square Enix ostateczna fantazja XIV, Z ogromnym przeciążeniem serwerów, ustalaniem priorytetów graczy i koniecznością wycofania gry ze sprzedaży przez Square Enix, dopóki nie uzyskają większej liczby serwerów, aby pomieścić liczbę graczy.

READ  Oto dlaczego Apple mówi, że nienawidzi przecieków
Diablo 4

Cóż, najwyraźniej Blizzard zrobił wszystko, co w jego mocy, aby takie zdarzenia ominąć. Jednak doświadczenie z przeszłości nauczyło nas, że zakres tych przygotowań leży raczej w ich opłacalności finansowej niż w wygodzie gracza, więc można bezpiecznie założyć, że Diablo 4 Serwery będą przeciążone do poziomu niedostępności, przynajmniej w jednym punkcie. Pomimo zaufania do zainwestowanego biznesu i swojego zespołu, Ferguson stwierdził, że wyboista jazda pierwszego dnia nie jest wykluczona. Jednak wydaje się, że Blizzard jest gotowy na najgorszy scenariusz ze swoimi serwerami w momencie premiery.

Na koniec omawiamy sytuację „co by było, gdyby”, biorąc pod uwagę, że wszystkie testy z milionami równoczesnych graczy przebiegły bezproblemowo. Diablo 4 Jej premiera zaplanowana jest na 6 czerwca na PC oraz obecne i poprzednie platformy PlayStation i Xbox.