Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Najgorsza rzecz na ziemi

Gary wrócił z lunchu zaskoczony. Nikt mu nie powiedział, że Claire trenuje. Jego okrągła twarz wykrzywiła się tak szpiczasto, że broda nie mogła tego nawet ukryć. Skręcanie zatrzymuje się i ląduje na uśmiechniętym zębach. Sięga do Claire i mówi: „Witamy przy stole drukarza”. Gary nie przestaje gadać — mnóstwo rzeczy, wskazówek dotyczących systemu telefonicznego, porad dotyczących solenoidów i rolek odbiorczych. Nic z tego nie ma sensu dla Claire.

Joel się śmieje. To uniemożliwia Gary’emu rozmowę.

Joel pyta Gary’ego, czy poradzi sobie z telefonami po południu, kiedy Claire będzie trenować. Gary mówi: „O tym, szefie”. Gdy zostanie to wskazane, telefon zadzwoni. Gary podchodzi do swojego miejsca i odbiera połączenie.

Częścią naprawy drukarki jest reagowanie na Tek Support

Joel mówi i mówi Claire, że jutro ją tego nauczy. Potem jego głos opada poniżej szeptu i mówi: „Nie słuchaj mojego sąsiada o drukarkach”. Mówiąc to szybko i cicho, Claire zastanawia się, czy sobie to wyobraża.

Przedsiębiorca imieniem Chaz upuszcza średniej wielkości drukarkę laserową na siedzenie Joela.

„Taca papieru trzyma się jak mofo. Właściciel mówi, że drukarka drukuje świetnie, ale taca dobrze ją obsługuje. Czy możesz teraz na nią spojrzeć? Jeśli nie, po prostu powiedz mi, co zacytować?”, dodaje Chaz ostatnia część jako protokół. Joel już trzyma rękę na plastikowym zatrzasku szuflady.

Wydaje głośne skrzypienie, gdy Joel go otwiera.

Joel chwyta ze swojego siedzenia srebrną rurkę i pokazuje Claire, jak nasmarować szynę schodową. Wsuwa i wysuwa tacę, dozując tłuszcz, dzięki czemu przesuwa się cicho i z łatwością.

„To bezpłatna naprawa. Tek nie sprzedaje smaru silikonowego, ale klient powinien spróbować go kupić, ponieważ pisk może wrócić za kilka miesięcy”, Joel mówi Chase, dodając: „Czy poznałeś Claire? nowa drukarka Tek.”

READ  7 ważnych rzeczy, których właśnie dowiedzieliśmy się o Google Pixel 7

Claire robi się czerwona i lekko się porusza, co nie jest tylko machnięciem ręki, ale łatwym sposobem na przyłożenie dłoni do czoła, aby zakryć oczy.

Joel wyjaśnia, że ​​LaserWriter II został wycofany z produkcji prawie dziesięć lat temu. Ale Tek zawsze zachęca ludzi, aby to naprawić. Zawsze. LaserWriter II to czołgi i są to jedne z najbardziej wytrzymałych drukarek, jakie firma Apple kiedykolwiek wyprodukowała. Drukarka ma tylko jedną wadę konstrukcyjną, jedną rzecz, która ciągle się psuje, a pojawienie się tej wady zajmuje dziesięć lat. Joel zatrzymał się, żeby złapać oddech. Claire na skraju swojego siedzenia.

Konkluduje: „Łopatki wentylatora z czasem lekko się wypaczają i pochłaniają kurz.

Wyczyść drukuje stronę testową z LaserWriter II. Krawędzie papieru są jasnobiałe. Pośrodku znajduje się czarny pasek tekstu, w rodzaju odwróconej kanapki z lodami.

Ghosting to termin używany do określenia szeregu problemów związanych z drukowaniem — dupleksów, czyli obrazu widzianego przez tylną stronę arkusza papieru. Tutaj Joel używa słowa „duch”, aby opisać odcisk tak słaby, że w rzeczywistości nie został wydrukowany.

„Nienawidzę tej naprawy. Musisz to wszystko rozebrać. Odkurz i odkurz przez cały czas” – mówi Joel, wyciągając miotłę Tan z wózkiem z akcesoriami i długim wężem.