Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Muzeum przygotowuje wieloekranowy N64 GoldenEye, aby zapobiec „oszustwu na ekranie”

Muzeum przygotowuje wieloekranowy N64 GoldenEye, aby zapobiec „oszustwu na ekranie”

Powiększenie / Jedna konsola, cztery wyświetlacze, zero „podziału ekranu”

Każdy, kto pamięta grę Złote oczy 007 Na N64 pewnie będzie pamiętał, że trzeba liczyć „Kino” Spojrzenie na kolejną ćwiartkę strzelanki na podzielonym ekranie, aby ocenić pozycje przeciwnika. Aby tam nowoczesna gra co zmusza graczy do polegania na taktyce, aby wytropić niewidzialnych przeciwników.

Teraz, 25 lat później złote OkoPo premierze Muzeum było w stanie coś zrobić z tymi filmowcami, przygotowując sposób na podzielenie gry złote Oko na czterech ekranach telewizorów bez modyfikowania oryginalnej kasety lub N64.

Wiele ekranów złote Oko Rozgrywka pojawi się jako część 25 lat złote Oko” Stało się w Cambridge w Anglii Centrum Historii Komputerów Koniec tego tygodnia. Dowód koncepcji unikalnej rozgrywki (wszystkie ekrany niezręcznie skierowane w tym samym kierunku) Przyciągnąłeś uwagę środowym tweetemco skłoniło Ars do sięgnięcia po więcej szczegółów na temat tego, jak muzeum to zrobi.

„nie elegancki”

قشارة الفيديو C2-7210 هي القطعة التقنية الأساسية لتقسيم شاشة <em> złote Oko </ em> na wielu ekranach.” src=”https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/05/splitter-300×300.jpg” width=”300″ height=”300″ srcset=”https:/ /cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/05/splitter.jpg 2x”/></a><figcaption class=
Powiększenie / Skaler wideo C2-7210 jest istotną częścią technologii podziału złote OkoPodział ekranu na wiele wyświetlaczy.

Dyrektor generalny i powiernik Center for Computing History Jason Fitzpatrick Ars opowiada o idei wielu ekranów złote Oko Zaczęło się, gdy niektórzy pracownicy muzeum dyskutowali o swoich frustracjach w strzelankach FPS na podzielonym ekranie na konsolach. Rozmawialiśmy o tym, a oni powiedzieli: „Problem polega na tym, że wszyscy jesteście na tym samym ekranie”, powiedział Fitzpatrick. Po prostu spójrz w górę, aby zobaczyć, co robią, i możesz się z tym zmierzyć”. A my pomyśleliśmy: „Och, właściwie, możemy mieć na to sposób”. trochę frajdy.”

Fitzpatrick był w dobrej sytuacji do zerwania złote Okosygnał podzielonego ekranu ze względu na jego codzienną funkcję w Telewizja i film w czystej energii, gdzie, jak mówi, często jest wzywany do ustawiania w zestawie starych telewizorów z kineskopem. Oznacza to, że „miał wiele elementów sprzętu do majsterkowania przy wideo” – powiedział.

W tym przypadku kluczem do „Części wyposażenia” jest Skaler wideo C2-7210, to gotowy element technologii produkcji wideo, który umożliwia profesjonalistom przetwarzanie sygnału wideo na żywo na różne sposoby. Obejmuje to możliwość wzmocnienia określonej części maksymalnie dwóch sygnałów wejściowych, a następnie skalowania wyniku do pełnego ekranu na innym monitorze lub telewizorze.

dla wielu ekranów złote OkoFitzpatrick powiedział, że po prostu zerwał Standardowy sygnał PAL N64 do czterech luster, a następnie włóż dwa wejścia do dwóch jednostek skalujących. Następnie kierujesz każdy skaler do innej ćwiartki sygnału wejściowego i wysyłasz wynikowy sygnał wyjściowy do różnych telewizorów. Drugi wpis na jednym z tych telewizorów również odbiera niemodulowany sygnał pełnoekranowy bezpośrednio z N64, aby ułatwić nawigację po menu.

„To nie jest eleganckie, ponieważ bierzesz 704 x 576 [pixel] Powiększasz ćwiartkę, a następnie bierzesz tę ćwiartkę i rozciągasz ją na cały ekran, powiedział Fitzpatrick dla Ars. „Chociaż mamy do czynienia z czymś około 352 x 288 [pixels], daj lub bierz, jako rozwiązanie dla każdego z tych kwadrantów, zanim zostanie przeciągnięty na pełny ekran, wygląda dobrze. „

Częściowo dlatego, że „oryginalna gra i tak nie była świetna” iz tego powodu CRT الأفقي Technologia ciągłego skanowania linii poziomej Zakrywa wiele grzechów, powiedział Fitzpatrick. „Stare płyty DVD i tak miały wymiary 352×288, więc jesteśmy przyzwyczajeni do oglądania filmów w tej rozdzielczości” – dodał.

Taki rodzaj podziału sygnału może przywodzić na myśl Ogromne ściany wideo CRT To, co czasami widuje się w instalacjach artystycznych lub starych teledyskach. Ale Fitzpatrick mówi, że używaj konsola ścienna wideo W przypadku tego rodzaju przetwarzania „skonfigurowanie zajęłoby wiele godzin, ponieważ trzeba byłoby wykonać każdy z nich osobno… nie miałeś dokładnej kontroli w tym zakresie [split-screen] przestrzeń. To zajęłoby ekran i podzieliłoby go na cztery. Może przeoczyła kilka drobiazgów.

READ  Galeria: Oto bliższe spojrzenie na przeszłe rekordy Xenoblade niż oczekiwano 3