Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Mówi się, że polityka Apple dotycząca śledzenia aplikacji kosztowała platformy mediów społecznościowych prawie 10 miliardów dolarów

Mówi się, że polityka Apple dotycząca śledzenia aplikacji kosztowała platformy mediów społecznościowych prawie 10 miliardów dolarów

dochodzenie przez Czasy finansowe Okazało się, że Snapchat, Facebook, Twitter i YouTube straciły około 9,85 miliarda dolarów przychodów po zmianach Apple w ich praktykach dotyczących prywatności. ostatni rok, Apple ogłasza zasady przejrzystości śledzenia aplikacji (ATT) Wymaga, aby aplikacje prosiły o pozwolenie na śledzenie danych użytkowników. ten Polityka weszła w życie w kwietniuZablokuj aplikacjom śledzenie użytkowników, jeśli zrezygnują.

Facebook szczególnie skrytykował ten ruch za pomocą całostronicowej reklamy w gazecieDziękuję Ci FZ jego raportu wiemy teraz, dlaczego liderzy firmy są tak sfrustrowani. Według raportu, Facebook stracił najwięcej pieniędzy „w wartościach bezwzględnych” w porównaniu z innymi platformami społecznościowymi ze względu na swój rozmiar. Tymczasem Snap osiągnął „najgorsze wyniki w procentach swojej działalności”, ponieważ jego reklamy dotyczą głównie smartfonów, co ma sens w przypadku produktu, który nie ma wersji na komputery stacjonarne.

„Niektóre z najbardziej dotkniętych platform – zwłaszcza Facebook – muszą odbudować swój sprzęt od podstaw w wyniku ATT” – powiedział Eric Seufert, konsultant IT w Adtech. F. „Myślę, że zbudowanie nowej infrastruktury zajmuje co najmniej rok. Nowe narzędzia i frameworki muszą zostać opracowane od zera i gruntownie przetestowane, zanim zostaną udostępnione dużej liczbie użytkowników.”

Nowa polityka Apple zmusi platformy społecznościowe i inne aplikacje do większej kreatywności w swoich reklamach. Niezależnie od tego, czy oznacza to skupienie się na urządzeniach z Androidem, czy inwestowanie w działalność reklamową Apple – To prawie złamało ich własne zasady Po cichu zbierając dane użytkowników w taki sam sposób, jak robiły to aplikacje innych firm – będą musieli odkryć inne źródło przychodów, które nie wiąże się ze śledzeniem ludzi na ich iPhone’ach.

READ  Recenzja serii A Google Pixel Buds