Czas e-biznesu

Wszystkie najświeższe informacje o Polsce z Czasu e Biznesu.

Mod śledzenia torów Return to Castle Wolfenstein otrzymuje FSR 2, DLSS 2 i XeSS;  Premiera przewidziana jest na koniec 2023 roku

Mod śledzenia torów Return to Castle Wolfenstein otrzymuje FSR 2, DLSS 2 i XeSS; Premiera przewidziana jest na koniec 2023 roku

Od około sześciu i pół miesiąca jest inżynierem grafiki w AMD Core Tech Group Dihara Wijetunga ogłaszać Pracował nad dostosowaniem ścieżki powrotnej do Zamku Wolfenstein. Pod koniec sierpnia otrzymaliśmy aktualizację Z kilkoma nowymi zrzutami ekranu. Teraz, gdy rok 2022 jest już prawie za nami, Wijetunga otwarty Nowa implementacja wszystkich głównych technologii eskalacji temporalnej (AMD FSR 2, NVIDIA DLSS 2 i Intel XeSS) w Castle Wolfenstein Tracing System.

Dodano FSR 2, DLSS 2 i XeSS do śledzenia śledzenia RTCW w weekend! Chciał zająć się czymś łatwiejszym po pracy nad śledzeniem.

Kiedy użytkownik zapytał Wijetungę o datę premiery systemu Trajectory Back to Castle Wolfenstein, inżynier grafiki AMD Powiedział:

Mam nadzieję, że coś będzie pod koniec przyszłego roku. Jest to głównie indywidualny wysiłek, więc postęp jest nieco powolny.

Wijetungę też zostało potwierdzone Opcja rozmycia ruchu w ustawieniach graficznych mówi o rozmyciu ruchu dla każdego obiektu, co jest bardziej zaawansowaną wersją.

Pierwotnie wydany w listopadzie 2001 roku, Return to Castle Wolfenstein został opracowany przez nieistniejącego już dewelopera gier z Los Angeles, Gray Matter. Do stycznia 2004 roku gra sprzedała się w dwóch milionach egzemplarzy, chociaż do tego czasu pojawiły się również porty Xbox i PlayStation 2. Recenzje krytyczne były bardzo wysokie, o czym świadczy średnia ocen 88/100 na Metacriticuprzy czym aspekt gry dla wielu graczy (opracowany przez Nerve Software i Splash Damage) otrzymał lwią część pochwał.

Istnieje szansa na uruchomienie moda śledzenia Return to Castle Wolfenstein, gdy ktoś inny już skorzystał z metody iniekcji Narzędzie NVIDIA RTX Remix W klasycznej grze komputerowej. Obecną przeszkodą jest to, że Return to Castle Wolfenstein korzysta z OpenGL API, podczas gdy RTX Remix działa tylko z grami DirectX 8 i DirectX 9, które używają potoków graficznych o stałej funkcji, ale powłoka OpenGL do DX9 może przezwyciężyć to ograniczenie.

READ  Brendan „PlayerUnknown” Greene opuszcza właściciela PUBG Kraftona, aby założyć nowe studio

Udostępnij tę historię

Facebook

Świergot